kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر دلسوزان انتظار دارند که اولویت کارشان رفع معضلاتی باشد که وعده انتخاباتی‌شان بوده که اهم آنها عبارتند از: مشکلات اقتصادی، بیکاری، ازدواج جوانان، معضلات اجتماعی و... .
نراقی
* خدا به فریاد مدیرانی در آخرت برسد که علنی کردن فیش‌های چند ده میلیونی را کار غیراخلاقی و غیرانسانی می‌دانند. ما مستمری‌بگیران هیچ وقت از حق خود نمی‌گذریم.
7415---0918
* آقای طیب‌نیا حقوق‌های چند ده میلیونی را به دولت قبل نسبت دادند. عرض بنده این است اگر این امر (در صورت صحت) متعلق به دولت قبل و اشتباه بوده چرا دولت  که قول اصلاح وضع اقتصادی و... را در صد روزه داده بود پس از 3 سال آن را اصلاح نکرده است؟
صباغیان
* افکار عمومی جامعه ربط دادن پرداخت حقوق‌های ده‌ها میلیون تومانی مدیران به دولت گذشته را نمی‌پذیرد. دولتمردان فعلی باید شجاعت اقرار به خطا و اشتباه خویش را داشته باشند و درصدد اصلاح بربیایند.
0609---0915
*‌ عربستانی‌های وهابی نشان داده‌اند هر زمان از مقاومت شکست و ضربه خورده‌اند انتقام آن را از حجاج به‌ویژه حجاج ایرانی گرفته‌اند. هیچ بعید نیست امسال هم چنین نیت شومی داشته باشند پس باید احتیاط کرد و بدون گرفتن تضمین کافی در مورد حج اقدامی انجام نداد.
9915---0914 و 8058---0918 و 0692---0918
* نابسامانی و بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی در بخش کشاورزی و دامداری بیداد می‌کند. وضعیت بازار میوه، دلال‌بازی، عدم خرید تضمینی محصولات کشاورزی، پرداخت با تاخیر زیاد طلب کشاورزان، وضعیت آشفته دامداران و لبنیات و... آیا برای مدیران ده‌ها میلیونی اصلا اهمیت دارد؟ آیا با این وضعیت می‌شود سرمایه‌گذاری کرد؟!
2317---0911
* چند روز قبل آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد در 20:30 از رسانه‌ها و مطبوعاتی که باعث افشای حقوق‌های 70-80 میلیونی شده‌اند بسیار عصبانی شده و کار آنها را غیرانسانی تلقی کرد. به ایشان عرض می‌کنم کار رسانه‌ها غیرانسانی بوده  یا دریافت ده‌ها میلیون حقوق ملت!
8895---0919 و اصلانی - تهران
* در هر اداره و سازمانی بازرسی و حراست وجود دارد. فلسفه وجودی اینها در ادارات همراهی با مدیران است یا برخورد و گزارش با متخلفین؟! چرا ابتدا مدیران به یک برخورداری نامشروع و غیرقانونی خو می‌‌گیرند و بعد وقتی رسانه‌ای می‌شود که مدیرانی با حقوق‌های 70-80 میلیونی وجود دارند وزیران محترم به جای دفاع از حقوق ملت ناراحت می‌شوند که چرا به مدیران جسارت می‌شود؟!
2317---0911
* وقتی دولت یازدهم تمام بی‌تدبیری خود را به دولت سابق منتسب می‌کند و وزیر اقتصادی هم فیش‌های چند ده میلیونی را میراث دولت سابق می‌داند (البته بعد از گذشت 1000 روز!) بفرمایند شاخ و شانه کشیدن جرثومه‌های فساد و تباهی در منطقه مثل عربستان، جیبوتی! و دیگر کشورهای میکروسکوپی و عدم برگزاری حج امسال نتیجه چه چیزی است؟! آیا نمی‌توان گفت تبعیت از طراحی‌های شیطان بزرگ چنین وقایعی را رقم می‌زند؟!
صادقی
* این چه عدالتی است که مسئولین حقوق‌های 80 میلیون تومانی بگیرند و فرزندانشان در خارج درس بخوانند ولی حقوق پدر کارمند بازنشسته بنده بعد از 35 سال خدمت به یک و نیم میلیون تومان نرسد و هر ماه هم حقوقش را با تاخیر بپردازند.
1520---0935
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری با سخنرانی صرفا شعاری خود در مجلس نشان داد که نمی‌خواهد واقعیت‌های جامعه را بپذیرد. رکود کشور را به طور کل فلج کرده است آقای رئیس‌جمهور از کدام رونق حرف می‌زند؟
7699---0913
* کوچکترین انتظار مردم از رئیس‌جمهور پس از سه سال عهدشکنی و خلف وعده‌های متعدد و ریز و درشت و نقصان مدیریتی در اکثر وزارتخانه‌ها، عذرخواهی از مردم بود و سپس کمک گرفتن از همه برای همراهی در جهت برچیدن معضلات، که متاسفانه هیچ یک صورت نگرفت! و باز هم بر طبل برجام کوبیده شد...! و ما باید همچنان فقط برای  آقایان تکرار کنیم که آمریکا شیطان بزرگ است نه کدخدای جهان!
محمودی
*‌ امثال آقای ظریف و عراقچی باید همان زمانی که پای برجام را امضاء‌ می‌کردند خوی استکباری آمریکا را جلوی چشمان خود می‌آوردند و تضمین‌های کافی را می‌گرفتند تا امروز این طور در مقابل دشمن به تحیر و سرگردانی نیفتند.
8464---0913
* کسانی که به کدخدا و شیطان امید بستند حال با نقض عهدهای متعدد باید پاسخگوی دروغ‌ها، از دست رفتن عزت، توانمندی و سرمایه کشور باشند. مجلس و قوه قضائیه باید از حقوق مردم دفاع کنند.
فرخی
* جناب آقای روحانی! نامه ارسالی به رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در تاریخ 94/10/28 را مرور کنید تا ببینید چقدر از رؤیاهای شما در مورد برجام تحقق یافته است. آن وقت به صحت جمله حکیمانه پدر شهید بزرگوار احمدی روشن اذعان خواهید کرد که گفت: برجام معاوضه آفتاب با آفتابه بوده است.
نیکنام - قم
* وقتی نمایشگاه هولوکاست در تهران برگزار می‌شود یکی از خبرگزاری‌های خارجی نظر وزیر امور خارجه کشورمان را در مورد آن سوال کرد. آقای ظریف پاسخ داد ما در آن نمایشگاه شرکت نمی‌کنیم! این سوال برای من پیش آمد که نکند این نمایشگاه خلاف بخش محرمانه توافق برجام با شیطان بزرگ بوده است؟!
سوری
* هیچ وجدان مومنی اجازه نمی‌دهد که پایه حقوق برخی‌ها 7 برابر پایه حقوق‌ دیگران باشد و فوق‌العاده شغلشان نیز به همین نسبت افزایش یابد و این‌چنین بی‌عدالتی را قانونی کرده و بر آن افتخار کنند!
9005---0913
* چرا برخی بانک‌ها در مقابل وام ازدواج ده میلیونی مانع‌تراشی می‌کنند؟ این همه جوان (12 میلیون دختر و پسر مجرد) که برخی از آنها به خاطر عدم تمکن مالی به تباهی کشیده می‌شوند کافی نیست؟ یا بانک‌ها به متقاضیان زیر میلیاردی توجهی نمی‌کنند و فقط دانه‌درشت‌ها را حساب می‌کنند!
9863---0911
* دولت پاسخ بدهد با چه استدلال و توجیهی از ساعات درس معارف دانش‌آموزان دوره متوسطه کم و به ساعات درس زبان انگلیسی اضافه کرده است؟ باید برای مردم روشن شود این کارها با چه اهدافی صورت می‌گیرد.
1403---0915
* هنرپیشه‌ای که افتخار بازی در نقش شهید والامقامی چون شهید بابایی را داشته چگونه پذیرفته در فیلم مسئله‌داری که دولت قطر (حامی داعش) پول ساخت آن را پرداخت کرده بازی کند؟  کاش تهیه‌کنندگان به او اطلاع می‌دادند.
4112---0937
* کار رسانه ملی باید حقیقت‌گویی باشد در حالی که صدا و سیما به بلندگوی یک‌طرفه دولت و دولتمردان تبدیل شده است. دولت هیچ کدام از مشکلات اقتصادی را حل نکرده و فقط شعار سر داده است.
7699---0913
* چرا باید در زمان این دولت وضعیت حجاب و عفاف در جامعه بدتر بشود. بی‌تفاوتی دولت و مسئولین بر این قضیه تا کی باید ادامه داشته باشد و دلسوزان به خاطر زیر پا گذاشته شدن ارزش‌های دینی خون دل بخورند.
احمدزاده
* دو سال است که دولت ساعت کاری کارمندان در ماه مبارک رمضان را تغییر نمی‌دهد. برای ما خانم‌های کارمند که مسئولیت سنگین خانه را هم به دوش می‌کشیم واقعا سخت است که از ساعت 7 تا 4 بعدازظهر در اداره باشیم بعد هم خودمان را به خانه برسانیم و بخواهیم سفره افطار را آماده کنیم.
مقدم- کارمند دولت