kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۲۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
رئيس اتحادیه گوشت گوسفندی:

گوشت قرمز در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود

رئيس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین گوشت گوسفند مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد، گفت: تولید گوشت فراوان است و هیچ افزایش قیمتی در ماه مبارک نخواهد بود.




علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: افزایش تقاضایی برای گوشت گوسفندی در ماه مبارک رمضان معمولا پیش نمی‌آید، اما در صورت افزایش تقاضا هم کمبودی وجود ندارد.
رئيس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت گوسفند در ماه‌های آخر سال گذشته به خاطر صادرات دام کوچک بود، افزود: با زاد و ولد دام‌ها در فصل بهار کمبود جبران شده و هیچ مشکلی برای تامین گوشت گوسفندی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
وی افزود: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی از بهمن ماه سال گذشته تاکنون 4 هزار تومان کاهش داشته است و افزایش قیمت در ماه مبارک  رمضان نخواهد بود.
ملکی تصریح کرد: هر کیلوگرم گوشت گوسفندی با قیمت 26هزار تا 26 هزار و 500 تومان به مغازه‌دارها تحویل می‌شود و آنها هم هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را با قیمت 30 هزار تومان به مشتری عرضه می‌کنند.
رئيس اتحادیه گوشت گوسفندی بیان داشت:  باتوجه به افزایش تولید در نیمه نخست سال به علت زاد و ولد دام نیازی به واردات گوشت قرمز نیست.