kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
دریادار فدوی:

کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد چه رسد به جنگ

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: بعد از برجام، مسئولان مختلف خارجی اصرار دارند که بگویند دشمنی تمام نشده اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند.



دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد ناظری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه که در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه سردار ناظری در این سی و چند سال در راه انقلاب اسلامی ثابت قدم بود، او هیچگاه از خودش تعریف نمی‌کرد ولی در زمان حضور امام(ره) در جماران یکی از افراد اصلی در حفاظت از ایشان بود.
فدوی، ولایت فقیه را نقطه عطف شیعه و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر به این موضوع توجه شود همه قدرتهای عالم هم نمی‌توانند خدشه‌ای به قدرت انقلاب اسلامی وارد کنند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا 37 سال است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما چطور یک سری موضوع به این شفافی را نمی‌فهمند و برای قدرت آمریکا رسمیت قائل هستند؟
وی ادامه داد: یک ماه و چند روز پیش وزیر دفاع آمریکا در پایگاه امارات گفت که ما باید با همپیمانان منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای، قدرت بازدارنده‌ای در برابر توان ایران ایجاد کنیم. این حرف را کسی از سپاه و مسئولان سیاسی یا جمهوری خواه و انتخاباتی آمریکا نمی‌زند، این حرف وزیر دفاع آمریکاست.
سردار فدوی ادامه داد: متاسفانه در سالهای اخیر یک سری افراد به این تحریم‌ها رسمیت داده و اثر وضعی آن را برای مردم علنی کردند که این کار از اواخر دولت قبل شروع شد و الان تشدید شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بعد از برجام، مسئولان مختلف خارجی اصرار دارند که بگویند دشمنی تمام نشده اما برخی در داخل این را نمی‌فهمند.
سردار فدوی اضافه کرد: ما در نیروی دریایی سپاه و در دریا به قدرت آمریکا اهمیتی نمی‌دهیم و شناورهای تندرو ما، ناو هواپیمابر آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسند.
به گزارش فارس فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: کسی جرأت چپ نگاه کردن به ایران را ندارد چه برسد بخواهد جنگ نظامی کند اما متاسفانه برخی می‌گویند در شرایط احتمالی جنگ از سوی دیگران هستیم که این حرف کاملا غلط است.