kayhan.ir

کد خبر: ۷۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

بنیاد مستضعفان اسناد 300 واحد مسکونی اهواز را واگذار کرد

اسناد 300 واحد مسکونی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به واجدان شرایط در اهواز واگذار شد.


آیین واگذاری اسناد 300 واحد مسکونی به مناسبت اعیاد شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد امام زمان(عج) کوی زویه 2 در اهواز برگزار شد.
مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور در این مراسم ارزش اراضی را 280 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: 98 درصد این املاک به صورت رایگان به افراد تحویل داده شده است.
حسن کاری اظهار کرد: در کوی زویه 370 واحد مسکونی باید واگذار شود که هم‌اکنون 300 واحد آن واگذار شده و آماده هستیم تا 70 واحد دیگر را نیز واگذار کنیم.
رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم از واگذاری بخش دیگری از املاک این بنیاد به محرومان در اهواز خبر داد و این طرح را در راستای محرومیت‌زدایی بیان کرد و افزود: برنامه واگذاری املاک در 6 استان کشور درحال انجام است.
محمد سعیدی‌کیا گفت: برنامه واگذاری‌ بخش‌های دیگری از املاک بنیاد مستضعفان در چند نقطه دیگر از اهواز در دستور کار است که این امر تا پایان امسال در یک نقطه اهواز اجرا می‌شود.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به مشارکت این سازمان در ساخت 2 بیمارستان در شهرهای آبادان و اهواز گفت: با کمک بنیاد بخش‌هایی از بیمارستان ابوذر اهواز نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به نامطلوب بودن وضع بیمارستان طالقانی آبادان افزود: ساخت بیمارستان 240 تختخوابی در این شهر آغاز شده و ساخت بیمارستان جایگزین ابوذر نیز در اهواز از پارسال آغاز شده و امیدواریم تا پایان امسال بخش‌هایی از این بیمارستان آماده شده و برای تجهیز به وزارت بهداشت تحویل داده شود.
به گفته وی، بخش ساختمانی بیمارستان ابوذر که برعهده بنیاد مستضعفان است در سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد. سعیدی کیا همچنین گفت: کارخانه فولاد نورد خرمشهر و مسجد جامع این شهر نیز درحال احداث است که پیش‌بینی می‌شود تا آبان سال آینده به بهره‌برداری برسند.