kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آمریکا دارد پول‌هایی را که در برجام متعهد به پرداخت آن شده به بهانه‌های واهی بالا می‌کشد با این حال دولتمردان و برخی از نمایندگان مجلس ساکت نشسته‌اند. چرا؟ کجا رفت غیرت دینی و ایرانی ما؟!
5293---0912
* جهت اطلاع آقای رئیس‌جمهور بنویسید برجام روی کاغذ نوشته شده و روی زمین عمل نمی‌شود. از طرف دیگر آمریکا به تدریج پول‌های بلوکه شده ما را به جیب خود می‌ریزد. به یکباره بگویید ما مردم ایران نفس نکشیم مبادا آمریکایی‌ها ناراحت بشوند.
5954---0939
* چرا باید پس از گذشت سه ماه از اجرای برجام که به نادرست، آن را فتح‌الفتوح خواندند دولتمردان ما دنبال غربی‌ها و آمریکایی‌ها راه بیفتند و برای اجرایی شدن تعهدات به دشمن التماس کنند، چرا درگذشته آمریکا این جسارت را نداشت که پول ما را با این سهولت به حساب خود برداشت کند.
9462---0912
* اگر برجام بانحوه عمل رئیس مجلس و دولتی‌ها در کمتر از چند ساعت به تصویب نمی‌رسید امروز شاهد آن نبودیم که چندین میلیارد دلار از اموال بلوکه شده کشورمان با یک حکم دادگاه آمریکا برداشت شود.
7344---0912
* اگر در عالم سیاست هوشیار نباشی دشمنان تمامی ذخایر ارزی کشورمان در بانک‌های خارج را به بهانه‌های واهی بالا می‌کشند. در شرایط سرنوشت‌سازی قرار گرفته‌ایم. اگر مرتکب ساده‌لوحی بشویم آیندگان ما را لعن و نفرین خواهند کرد.
0850---0912
* با گذشت زمان همه پیش‌بینی‌ها در مورد بدعهدی آمریکایی‌ها درخصوص برجام درست از آب درآمد. متاسفانه دولت به جای اعتراف به چنین حقیقتی  که عالی‌ رتبه‌ترین مسئولان خودش هم به آن اذعان دارند با الفاظ بازی می‌کند.
7906---0912
* آقای رئیس‌جمهور اجرایی نشدن تعهدات آمریکا در قضیه برجام را مهم ندانسته و گفته‌اند 3 ماه از اجرای برجام گذشته 30 سال که نگذشته است، اگر چنین است پس چرا ایشان در کمتر از 3 روز تمام ذخایر اورانیوم را از کشور خارج کردند 14 هزار سانتریفیوژ را از بین بردند و به قلب راکتور هسته‌ای بتن ریختند.
0875---0912
* اگر دولت و مسئولان به توصیه رهبر معظم انقلاب گوش فرا می‌دادند و از لاک دفاعی بیرون می‌آمدند آمریکایی‌ها امروز دست پیش نمی‌گرفتند و به اموال بلوکه شده کشورمان دست درازی نمی‌کردند.
1258---0938
* آقای رئیس‌جمهور در تبلیغات انتخاباتی خویش به گونه‌ای تبلیغ می‌کردند که به محض دیدن کدخدای غرب درهای بهشت دنیا به روی کشور باز خواهد شد، ولی در عمل هر روز زیاده‌گویی و فزون‌طلبی آمریکا بیشتر می‌شود و ما تحقیر می‌شویم.
8902---0914
* اگر آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان مذاکره و گفت‌وگو با وزیرخارجه آمریکا را به نشانه اعتراض به مصادره اموال بلوکه شده ایران توسط یانکی‌ها، ترک می‌کرد این دست درازی آمریکایی‌ها متوقف می‌شد، مشکل از دولتمردان ما است که روحیه ایستادگی در مقابل زورگویی‌های آمریکا را ندارند و منفعل هستند.
مقدم
* رزمایش‌های ارتش و سپاه این پیام را دارند که دشمنان آرزوی مدل‌سازی برجام درخصوص قدرت دفاعی کشور را برای همیشه به گور خواهند برد. موشک‌های ایران به اندازه‌ای بزرگ هستند که روی میز مذاکره جای نمی‌گیرند.
0291---0918
* اگر دولتمردان ما همان برخوردی را که در برجام با دشمنان داشتند در قضیه موشک‌ها تکرار بکنند به قطع به کمتر از ریختن بتن در داخل دستگاه‌های ساخت موشک‌ها رضایت نخواهند داد.
8580---0912
* از کسانی بودم که به آقای روحانی رأی نداده‌ام ولی معتقدبودم باید به دولت فرصت داد که خودش را نشان بدهد. ولی الان برای بنده روشن شده مسیر طی شده برجام مسیر درستی نبوده فلذا دولتمردان باید انتقادات را بپذیرند و با فرافکنی از حقیقت فرار نکنند.
4131---0915
* اگر در عضویت بعضی از کنوانسیون‌ها مثل کنوانسیون تغییرات اقلیمی که وزیر محترم خارجه کشورمان آن را امضاء کرده‌اند دقت لازم صورت نگیرد در آینده دست و پای ما بسته خواهد شد. در ضمن برای مردم روشن کنند که برای عضویت در این کنوانسیون‌ها آیا نظر مجلس شورای اسلامی شرط است یاخیر؟ خلاصه مردم چه کاره‌اند؟
عشقی
* وقتی تیم هسته‌ای به سرپرستی آقای ظریف دست خودشان را در مذاکرات رو کرده‌اند و رقیب دست این آقایان را خوانده مسلم است که امروز ما را دنبال خودشان می‌کشند و خسته می‌کنند.
صم راد از تنکابن
* به آقای رئیس جمهور که ساخت مسکن مهر توسط دولت گذشته را زیر سؤال برده عرض می‌کنیم از جمله روستائیانی هستم که هیچ گاه فکر نمی‌کردم روزی صاحبخانه بشوم ولی با کمک دولت قبل در مسکن مهر تازه‌آباد چالوس ثبت‌نام کردم و از مستأجری نجات پیدا کردم. یعنی هر چه علیه دولت سابق سیاه‌نمایی بشود محبوبیت آن نزد امثال بنده بیشتر می‌شود.
0116---0938
* چرا باید با گذشت 37 سال از انقلاب اقتصاد کشور همچنان برپایه فروش نفت و واردات از خارج که ادامه سیاست دیکته شده استعماری است باشد و تحولی در مدیریت کشور به وجود نیاید؟
5606---0938
* از طریق این ستون مراتب حمایت و تشکر خود را از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح امنیت اخلاقی در جامعه اعلام می‌کنیم.
7906---0912
* با گذشت 33 روز از سال 95 هنوز عیدی ما بازنشسته‌های راه‌آهن تبریز را پرداخت نکرده‌اند. آیا آقای رئیس جمهور واقعاً احساس می‌کند بر مردم چه می‌گذرد؟
1779---0930
* چه سری است که به کارشناسی ناپیوسته مهندسی مکانیک پروانه نظام مهندسی ساختمان داده می‌شود ولی به کارشناسی پیوسته همین رشته پروانه نظام مهندسی نمی‌دهند؟
0685---0916
* آمبولانس‌های حمل متوفیان اصفهان در باغ رضوان این شهر تاریخی اغلب فرسوده هستند. از مسئولین محترم استان و شهرداری اصفهان درخواست داریم برای نو شدن آمبولانس‌های مخصوص آرامستان شهر اقدامی بکنند.
2143---0913
* مدت دو هفته می‌شود که درگیر ثبت‌نام و طی مراحل اداری برای کارت ملی هوشمند هستم و مبلغ 35 هزار تومان نیز هزینه کرده‌ام. خدا شاهد است برای انگشت‌نگاری و گرفتن عکس مدت 4 ساعت معطل کردند. بنویسیدکار را رها کرده‌اند و کسی به کسی نیست.
آذری
* حدود 4 سال است که سازمان بهزیستی متأسفانه حقوق مددجویان را (بخش اعصاب و روان) در حد 53 هزار تومان نگه داشته است و هیچ افزایشی صورت نگرفته و واقعاً چگونه با این قوت لایموت از عهده هزینه‌های گزاف درمان برآییم؟!
4643---0936
* با گذشت یک ماه از سال 95 تا امروز (95/1/30) عیدی بازنشستگان راه‌آهن را پرداخت نکرده‌اند چرا؟!
7025---0913
* با هر معیار منطقی که سنجیده شود یارانه بنده با حقوق ماهیانه یک میلیون و چهارصدهزار تومان نباید قطع بشود ولی دولت آقای روحانی این کار را کرده است.
7977---0912
* یکی از دبیران حق‌التدریس تهران هستم. از مهر سال 94 تاکنون یک ریال حق‌التدریس دبیران آموزش‌وپرورش را پرداخت نکرده‌اند. از مسئولین تقاضا دارم به فکر ما باشند الان هشت ماه از سال تحصیلی می‌گذرد و ما به سختی زندگی می‌کنیم.
1707---021