kayhan.ir

کد خبر: ۷۳۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

اخبار کوتاه از فوتبال



تناقض گویی باشگاه استقلال در خصوص کنارگذاشتن عمران‌زاده
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز با تمجید از زحمات حنیف عمران‌زاده اعلام کرد که مدافع تیمش به خاطر مصدومیت نمی‌تواند این تیم را تا پایان فصل همراهی کند معاون پزشکی باشگاه استقلال این ادعا (مصدومیت)را تکذیب کرد! بهرام افشارزاده درباره وضعیت عمران‌زاده گفت: ظهر امروز (دیروز) جلسه‌ای با حنیف عمران‌زاده بازیکن خوب، متعصب و دوست داشتنی استقلال داشتم. متاسفانه حنیف از مصدومیت کهنه‌ای رنج می‌برد که این آسیب‌دیدگی در دیدار‌های سنگین نیم فصل هم تشدید شد. افشارزاده ادامه داد: حنیف فعلا در حال فیزیوتراپی است و در جلسه امروز مشخص شد وی به دلیل مصدومیت توانایی همراهی استقلال را تا پایان فصل ندارد.سرپرست استقلال با تمجید از عملکرد مدافع تیمش اضافه کرد: هر چند غیبت حنیف در بازی‌های پیش‌رو خبر بسیار بدی برای ما بود اما امیدوارم عمران‌زاده پس از رفع مصدومیت‌اش دوباره به خانه خودش برگردد.
اما هنوز دقایقی از مصاحبه مدیرعامل باشگاه استقلال نگذشته بود که دکتر امین نوروزی درباره اینکه افشارزاده اعلام کرده حنیف عمران‌زاده به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند استقلال را تا پایان لیگ همراهی کند گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و حنیف مصدوم نیست. معاون پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: به واسطه مسئولیتم در جریان تمام مسائل پزشکی باشگاه استقلال هستم و می‌دانم عمران‌زاده آسیب‌دیدگی ندارد. او از نظر پزشکی سالم است و از نظر کادر پزشکی مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

گزارش اتفاقات اهواز روی میز وزیر ورزش
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اتفاقات روی داده در دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس گفت: حادثه ورزشگاه تختی اهواز تاسف‌بار بود و ما در مورد آن قبلا به مسئولان استان هشدار داده بودیم و به‌ زودی گزارش خود را به وزیر می‌دهیم. رضا حسنی‌خو با تاسف‌بار خواندن وقایع ورزشگاه تختی گفت: قبلا در مورد برگزاری بازی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز در این استادیوم به مسئولان استان هشدار داده بودیم و مسئولان سازمان لیگ فوتبال هم با ما هم نظر بودند. مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: گزارش مفصلی از وقایع استادیوم تختی آماده کرده‌ایم و بزودی در اختیار وزیر محترم ورزش و جوانان قرار می‌دهیم.
اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم درباره تخلفاتی که در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز رخ داد، دیروزگفت: برای جلوگیری از تکرار این رفتارها، بدون شک تیم متخلف با رای دستور موقت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه جریمه خواهد شد چرا که رفتارهایی که از سوی تماشاگران این بازی رخ داد با جان افراد بازی شده و تا جایی که قانون اجازه دهد، رای خود را در این‌باره صادر می‌کنیم و جرایم بعدی نیز با توجه به گزارشی که از سوی مقامات برگزارکننده بازی ارسال می‌شود، صادر خواهد شد.

سرمربی تیم سپاهان: جدایی فرکی منطقی نبود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جدایی حسین فرکی از این تیم منطقی نبوده و استیماچ نیز از این قضیه مستثنی نیست. قاسم زاغی‌نژاد در نشست خبری دیدار تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان درباره اتفاقات اخیر این باشگاه، گفت: من تنها در حیطه مسئولیت‌هایم صحبت می‌کنم چرا که نمی‌توانم به برخی از این سوال‌ها به صورت شفاف پاسخ دهم. وی درباره جدایی فرکی از سپاهان، گفت: او از مربیان بزرگ از نظر اخلاقی و فنی است که نیاز به معرفی ندارد. جدا شدن فرکی از سپاهان منطقی نبود. استیماچ از این قضیه مستثنی نیست اما اتفاقاتی افتاد که ضربه سنگینی به ما زد. هر تیمی که چند بازیکن شاخص آن از تیم خارج شوند تحت تاثیر مسائل فنی قرار می‌گیرد.

شاه‌حسینی: برخی کاندیداها در مظان اتهام هستند
مسئول پرونده رسیدگی به تخلفات فوتبال در کمیسیون اصل نود مجلس، تأکید کرد که برخی از کاندیداهای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مظان اتهام هستند. عبدالرحمن شاه‌حسینی گفت: با توجه به مقررات داخلی کشور، نهادهای نظارتی و امنیتی که در مورد صلاحیت کاندیداهای هیئت رئیسه و ریاست فدراسیون فوتبال اظهارنظر نهایی را انجام می‌دهند، باید مفاد گزارش کمیسیون اصل نود را به عنوان یک مرجع قانونی، در اظهارنظرهایشان لحاظ کنند. آنها اگر در خصوص اشخاص و صلاحیت آنها ابهامی وجود دارد می‌توانند با رئیس کمیسیون اصل نود به صورت شفاف و محرمانه ارتباط برقرار کرده و از مسائل مختلف مطلع شوند. شاه‌حسینی افزود: من شنیده‌ام که آقای حسنی‌خو مصاحبه و به این موضوع اشاره کرده است که اگر نهادهای نظارتی از جمله کمیسیون اصل نود، صلاحیت نداشتن برخی از کاندیداهای ریاست فدراسیون یا هیئت رئیسه را تأیید کنند یا تردیدی در موردشان وجود داشته باشد، آنها را از میان گزینه‌ها کنار خواهند گذاشت. مسئول پرونده رسیدگی به تخلفات فوتبال در کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: البته این نکته مهم را باید بگویم که گزارش کمیسیون اصل نود شامل تمامی کاندیداهایی که قبلاً در فدراسیون فوتبال فعالیت داشتند نمی‌شود و برخی افراد هستند که تخلفاتی متوجه آنهاست.