kayhan.ir

کد خبر: ۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

اخبار کوتاه از فوتبال


هواداران پرسپولیس بخشیده نشدند
عصر روز گذشته سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرد: جلسه رسیدگی به اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران نسبت به حکم صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که حکایت از برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر و پرداخت مبلغ200 میلیون ریال جریمه نقدی به لحاظ تخلف تماشاگران منتسب به تیم باشگاه فوق در هفته 22 لیگ برتر و در مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دارد، با حضور اعضای کمیته استیناف برگزار شد و پس از بررسی پرونده و استماع اظهارات نمایندگان حقوقی باشگاه پرسپولیس و در نظر گرفتن سوابق محکومیت قبلی باشگاه، حکم صادره بدوی عینا، تایید شد. بر این اساس بازی تیم پرسپولیس در تاریخ 15 فررودین ماه (امروز) در مقابل تیم سیاه‌جامگان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

افشارزاده: امتیازی از استقلال کسر نمی‌شود
افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای بدهی‌های تیمش و خطر کسر امتیاز از آبی‌های پایتخت چقدر جدی است، بیا‌ن‌ کرد: من نمی‌دانم این بحث‌ها از کجا نشأت می‌گیرد. بدهی به توزی را مانند سایر بدهی‌ها می‌دهیم البته اگر رسانه‌ها بگذارند. ما نامه‌نگاری‌ها را انجام می‌دهیم و نمی‌دانم چرا روی این مسائل اینقدر مانور داده می‌شود. مطمئنا پول توزی را هم می‌دهیم و هیچ امتیازی از استقلال کسر نمی‌شود. وی در پاسخ به این سوال که مبلغ بدهی باشگاهش به توزی چقدر است، اظها‌ر کرد: نزدیک به 400 هزار دلار به این بازیکن بدهی داریم و 50 هزار دلار آن را قبلا داده بودیم. در حال‌ حاضر مشکلات بانکی هنوز وجود دارد و ما مکاتبات خود را هم داشته‌ایم. با این حال جای نگرانی وجود ندارد.

 برانکو: گزینه دیگری جز پیروزی نداریم
سرمربی پرسپولیس می‌گوید آنها گزینه دیگری جز پیروزی مقابل سیاه‌جامگان ندارند. برانکو همچنین عنوان داشت: باید اذعان کرد بازی سیاه‌جامگان بهتر از نتایجش بوده است. تعداد زیاد فرصت‌های گل سیاه‌جامگان دلیل بر این ادعاست. آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و برای پیروزی می‌جنگند. امتیاز ما نسبت به سیاه‌جامگان این است که ما برای قهرمانی می‌جنگیم. این برای ما یک امتیاز است.

 بازی ایران-کرواسی قطعی نیست
در حالی که برخی منابع از قطعی بودن دیدار دوستانه ایران برابر کرواسی خبر دادند تا این لحظه انجام بازی ایران برابر کرواسی قطعی نیست و فدراسیون فوتبال ایران با وجود این اخبار تا این لحظه انجام این دیدار را قطعی نمی‌داند.

تشکیل پرونده علیه قلعه‌نویی پس از مصاحبه درباره کفاشیان
افراسیابی سرپرست کمیته اخلاق درباره مصاحبه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مبنی بر این که ریاست کفاشیان بر فدراسیون فوتبال مرگ است، گفت: پس از تشکیل پرونده و بررسی‌های لازم، به زودی به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. به محض اینکه پرونده درباره این موضوع تشکیل شد، همکاران در رکن قضایی و واحد تحقیقات بررسی‌های خود را آغاز می‌کنند. وی گفت: پس از تشکیل پرونده در باره این موضوع، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا تصمیمات نهایی در این‌باره گرفته شود.

شکایت سپاهان از عربستانی‌ها در دادگاه عالی ورزش
مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید با وجود انتخاب عمان به عنوان میزبان ایران مقابل نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا از عربستانی‌ها در دادگاه عالی ورزش شکایت کرده‌اند. باقریان اظهار داشت: ما شکایت خودمان را انجام دادیم. شاید رای این پرونده تغییر نکند اما عربستانی‌ها باید تبعات این اقدام خود را قبول کنند. مدیرعامل سپاهان درباره دیدار روز چهارشنبه تیمش با لوکومومتیو در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا و شکست مقابل این تیم در بازی رفت، اظهار کرد: به هیچ‌وجه از نتایج سپاهان در لیگ برتر و آسیا راضی نیستیم و توقعات‌مان برآورده نشده است. مسابقات سنگین لیگ‌برتر و آسیا انرژی زیادی از تیم ما گرفت. مصدومیت‌های زیاد و جدایی بازیکنان در طول فصل ما را اذیت کرد.

باشگاه رم مجانی هم توتی را نمی‌خواهد
 رسانه‌های ایتالیایی دست به افشاگری بزرگی زدند و اعلام کردند باشگاه رم حتی به صورت مجانی هم حاضر نیست قرارداد توتی را تمدید کند. توتی ستاره بزرگ فوتبال ایتالیا در فصل جاری با لوچیانو اسپالتی، سرمربی رم به مشکل خورد و حتی اجازه تمرین با تیم نخست را هم پیدا نکرد. روزنامه ریپابلیکا ایتالیا دست به یک افشاگری بزرگ زد و تاکید کرد توتی در نامه‌ای که به سران باشگاه رم نوشته است، از آنها خواسته قرارداد او را یک سال دیگر هم تمدید کنند اما این پیشنهاد با مخالفت سران باشگاه مواجه شده است. این روزنامه ایتالیایی در ادامه خبرش نوشت که باشگاه رم دوست دارد همکاری خود با توتی را ادامه دهد اما نه به عنوان بازیکن بلکه در بخش اداری. آنها حتی حاضر نیستند قرارداد توتی را به صورت مجانی هم تمدید کند.