kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323



* جناب آقای ظریف در مصاحبه با ایسنا گفته آمریکا باید تعدادی تحریم را روی کاغذ لغو می‌کرد و این کار را انجام داده است. خوب چرا ما اینقدر عجله کردیم، مسئولان ما هم فقط روی کاغذ تعهد می‌دادند.
9891---0918
* آقای روحانی گفته درمورد سوئیفت و ال‌سی‌ها از فعالان اقتصادی بپرسید. امروز مجله خبری رادیو سراسری با چند نفر از تجار مصاحبه کرد و همه متفق‌القول بودند که هیچ اتفاقی نیفتاده و مشکل سوئیفت رفع نشده است.
2888---021
* تأسیس دفتر راستی‌آزمایی از سوی آژانس یعنی چه؟ چرا اجازه می‌دهید غربی‌ها ایرانی را غیرقابل اعتماد معرفی کنند و آرمان‌های انقلاب را زیر سؤال ببرند؟ غربی‌ها خودشان دروغگو و غیرقابل اعتماد هستند و دیگران را به کیش خود می‌پندارند.
7118---021
* تاکنون متوجه و مطمئن شدم اکثریت قریب به اتفاق طرح‌های اقتصادی دولت به سود مرفهین بی‌درد و سرمایه‌داران است از جمله این وام 160 میلیون تومانی با پرداخت‌های کلان برای خرید مسکن دردمندان مستمند هیچ‌گاه از این بازی‌ها سودی نخواهند داشت.
0430---0938
* در این شب عید، با این همه پرتقالی که کشاورزان ما تولید می‌کنند این همه پرتقال که وارد می‌شود کشاورزان را بیکار و بیچاره کرده است؟ آیا این است تحقق وعده‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید.
7761---0911
* این آمارهای اشتغالزایی که آقای رئیس‌جمهور شعارش را می‌دهد همان تعداد مشاغلی است که به واسطه برجام یعنی وارد کردن کالا از خارج برای اروپایی‌ها بوجود آمده است و بیگانگان دارند حالش را می‌برند؟ واقعاً این رکود وحشتناک حاکم بر اقتصاد کشور با این رقم ادعایی اشتغالزایی آقای روحانی چگونه جور درمی‌آید.
4862---0912 و 8111---0935
* معلوم نیست منظور رئیس‌جمهور از اینکه مردم برجام را لمس کرده‌اند چیست؟! دو سال است که دولت با نوید دستاوردهای خیالی برجام مبنی بر لغو تحریم‌ها، رفع موانع اقتصاد مقاومتی و... کاسبی کرده است. علی‌رغم تحریم‌های متعدد و متوالی شیطان بزرگ، قبل و بعد از اجرای برجام از سوی ایران، آمریکا کماکان به تحریم‌ها ادامه می‌دهد که صدای دولتیان را هم می‌توان شنید! جا دارد در این یک چهارم باقیمانده عمر دولت تدبیر به جای شعارزدگی و زندگی در سایه غوغا و جنجال، قدری هم برای عملی شدن شعارهای داده شده در جهت تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی وقت صرف کنند.
فخرالساعه
* داشتن انصاف حکم می‌کند که آقای رئیس‌جمهور اعتراف بکند اگر نگوییم تمام ولی بیشتر پروژه‌های عمرانی که ایشان یا وزیران این دولت افتتاح می‌کنند حاصل زحمت دولت گذشته است. خدا جای حق نشسته و همه یک روزی باید در محضر الهی حاضر بشویم.
3305---0912
* گویا هر روز که به انتخابات ریاست‌جمهوری 9۶ نزدیک می‌شویم مشی رئیس‌جمهور انتخاباتی‌تر از این سه سال دائم انتخاباتی می‌شود. سفرهای استانی را هم فقط به تخریب دولت قبل و سخنان بدون مدرک سرگرم‌اند. به طور علنی در جمع مردم اعلام می‌کند پول‌های نفت را دولت قبلی معلوم نیست چه کار کرده است. شایسته نیست فرد مدعی حقوقدانی، قبل از تفکر و تأمل سخن بر زبان جاری کند که بوی دروغ از آن استشمام شود. پس این همه جاده، سد، راه‌آهن، سیلو، مسکن مهر و... با چه هزینه‌ای ساخته شده‌اند. به جای تکیه بر تخریب دیگران خودشان را با خدمت به مردم و تحقق وعده‌های اقتصادی اثبات کنند.
یک هموطن از بوشهر و 6568---0912
* زیر سؤال بردن تمام خدمات و کارهای ماندگار دولت گذشته توسط آقای رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در یزد پا گذاشتن روی وجدان و انصاف است. سرمستی از قدرت چند روزه دنیا می‌گذرد آنچه که می‌ماند محکمه اخلاق و انصاف است.
7150---0917
* این موضوع در مدت این سه سال برای بنده یقین شده که هرگاه آقای رئیس‌جمهور از عهده کارهای کشور برنمی‌آید از دولت و دولتمردان گذشته بدگویی می‌کنند تا قدری تخلیه شود ولی عرض می‌کنم این نوع اخلاق در شأن یک رئیس‌جمهور آن هم در لباس مقدس روحانیت نیست.
1648---0915
* آقایان دولتی‌ها بعد از انتخابات در بیان مواضع بعضاً ساختارشکنانه خود تندتر شده‌اند حس خوبی از این مسئله به انسان دست نمی‌دهد. آیا خبر از فتنه جدیدی می‌دهند؟ خیالشان راحت باشد که به بدترین شکل پشیمان خواهند شد.
6207---0914
* مدعیان اصلاحات بهتر است به جای ادعای اخلاق، کمی از نمایندگان اصولگرا اخلاق و ادب را بیاموزند که مثل اصلاح‌طلبان نیستند که هر موقع انتخاب ملت به کامشان خوش آید بهترین ملت هستند و اگر برعکس واقع شد بدترین مردم! و بهتر است بدانند از جمعیت 80 میلیونی ایران حدود 10-12 میلیونی تهران هستند با سلایق متفاوت. ولی تهران کوفه نیست.
قدیم‌خانی- تبریز
* رئیس‌جمهور درست می‌گوید که برجام را مردم به خوبی لمس کرده‌اند بله، مردم متوجه شده‌اند که به نام اعتدال و تدبیر زحمات و تلاش دانشمندانمان را که با خون خود به ثمر رسانده بودند پلمب، بتن‌ریزی، و دو دستی تقدیم شیطان بزرگ کردیم و درعین حال ملت شرمنده زن و بچه خود شده‌اند با این همه تدبیر که هیچ ثمری برای رفع مشکلات معیشتی‌شان نداشت.
8617---0912
* رئیس سازمان انرژی اتمی از روی سادگی و سیاستمدار نبودن با قسم جلاله در مجلس فریاد می‌کشید و از برجام دفاع می‌کرد حال گویا زمانی کم‌کم دارد متوجه فریب دشمن می‌شود که متأسفانه دیر شده است. علاوه بر این با تحقیر رئیس‌جمهور هم مواجه می‌شود. کاش به پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکا توجه می‌کرد.
4165---0912 و 7032---0912
* سخن‌های تند و تنش‌زای رئیس دستگاه اجرائی بعد از یک انتخابات آرام و سالم کام مردم را مانند فتنه 88 تلخ خواهد کرد و جز اینکه دشمن از آن بهره‌برداری کند نفع دیگری نخواهد داشت. امیدوارم دیگر شاهد چنین سخنان نامربوطی نباشیم.
طباطبائی- قم
* وقتی رئیس‌جمهور تمام انرژی خود را برای این گذاشته که از یک جناح خاص در کشور دفاع کند و مرتب به دیگر جریان‌های سیاسی کشور نیش و کنایه بزند باید تأسف خورد. چون مردم‌اند که معطل امور واقعی کشور می‌مانند.
0659---0935
* آقای رئیس‌جمهور تمام مشکلات اقتصادی مردم را نادیده گرفته تمام هم و غم خودش را روی این موضوع گذاشته که ممنوع‌التصویری یکی از عاملان آشوب و فتنه پرهزینه سال 88 را حل کند.  نتیجه انتخابات پایتخت نباید این قدر جلوی چشمان ایشان را بگیرد. این برای اداره دستگاه اجرائی مضر است و به کار مردم ضربه می‌زند.
3104---0912
* مصوبه ممنوع‌التصویری آقای خاتمی از سران فتنه 88 کاملا قانونی است و روزنامه انقلابی کیهان در تاریخ 17 اسفند دلایل منطقی آن را چاپ کرد لذا هیچ احدی حق ابطال این قانون را ندارد و اصلی‌ترین دلیل آن هم نتایج سیاه فتنه 8 ماهه سال 88 در ابعاد مختلف اقتصادی، امنیتی و سیاسی کشور است. این حمایت، حمایت از آن همه خسارت است.
سلیمان بلغار
* به آقای صالحی عرض می‌کنیم آیا یک مدال ارزش آنرا داشت که چشمان خود را روی آن همه امتیازهایی که در برجام به خارجی‌ها داده شد بپوشانید و امروز بعد از مرگ سهراب به روند موجود معترض باشید؟
7992---0917
* ما از اول انقلاب تا به حال تمام رنج‌ها و سختی‌ها و مشکلات را به جان خریدیم و با خون مقدس شهدا و هدایت‌های ولایت، انقلاب را به 37 سالگی رساندیم ولی متأسفانه (در درون نظام) عده‌ای نان انقلاب را می‌خورند و سنگ فتنه‌گران آمریکائی، انگلیسی و صهیونیستی را به سینه می‌زنند. چرا؟!
نجاری- کاشان
* آقای روحانی در نشست خبری 94/12/16 با رسانه‌ها و خبرنگاران اظهار داشتند از پیروزی معتدلین در انتخابات خوشحالند و از خوشحالی هم در پوست خود نمی‌گنجند! البته اگر این را هم نمی‌گفتند همه می‌دانستند چون دولت یازدهم تنها دولتی است که تحمل شنیدن انتقادهای نیروهای دلسوز و ارزشی را نداشته و به جای پاسخ دادن به انتقادها، آنها را با الفاظ زشتی چون مزدور، بی‌شناسنامه، بی‌سواد، تحریک‌شده، کاسب تحریم و... متهم می‌کردند چیزی که در هیچ دولتی سابقه نداشته است.
علی صداقت- تهران