kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
از وصایای پاسدار شهید مدافع حرم «محمود هاشمی»

نگذارید رهبرمان احساس غربت کند(حدیث دشت عشق)


توصیه این حقیر به بسیجیان ایران زمین:
شما را به خدا قسم می‌دهم، نگذارید، مولا و سرورمان سیدعلی، یک لحظه هم احساس غربت و تنهایی کند، زیرا این سید بزرگوار، نه‌تنها نگران ایران؛ بلکه نگران جهان اسلام است و با وحدت، همدلی و معرفت شما، (لااقل از داخل کشور) با خیال راحت‌تر و آسوده‌تر به امورات جهان اسلام رسیدگی نمایند.
حداقل کار بسیج؛ حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظم و امنیت داخلی کشور است، نسبت به آن؛‌ آموزش‌های لازم را بگذرانید و نسبت به امر  به معروف و نهی از منکر؛ قوی‌تر و راسخ‌تر باشید.
بخدا همیشه شکرگزار این بودم که: در دهه‌هایی از تاریخ، زندگی کردم که توأم با پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی بود و در کنار مردان بی‌ادعا و خدایی بودم، که الگوی شان ائمه اطهار بودند و شما را هم به حفظ این انقلاب توصیه می‌کنم.
اگر داوطلب شدم تا به کشور دیگری بروم و برای آزادی شیعیان بجنگم، همه دلیلش این بود که نمی‌خواستم نقشه‌های دشمنان اسلام، برای حمله به ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عملی شود و ایران هم مثل کشورهای همسایه دچار ناامنی و عدم آسایش شود.
زیرا اعتقاد قلبی من این است که این انقلاب؛ به دست صاحب اصلیش؛ حضرت صاحب‌الزمان(عج) خواهد رسید.
عاجزانه از شما بسیجیان ایران زمین می‌خواهم: شما را به خون شهدای عزیز و بزرگوار؛‌ نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد و گوشتان به پیام‌های رهبر فرزانه باشد، زیرا به چشمان خودم  دیدم که هرچه سفارش کرده و رعایت نشده، از همان جا ضربه خورده‌ایم.
حلالم کنید. پاییز 1394
محمود هاشمی