kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
مصدومیتم جدی است

نوروزی: روی تشک مبارزه با کسی رفاقت ندارم(گفت و گو)


دارنده مدال طلای المپیک لندن با بیان اینکه مصدومیتش در اردوی تیم ملی جدی است گفت: باید دو هفته مراعات کنم تا با بهبودی این مصدومیت در مسابقه‌های گزینشی المپیک شرکت کنم. امید نوروزی درباره مصدومیت خود در اردوی تیم ملی کشتی، مسابقه‌های گزینشی المپیک و... گفت‌وگویی انجام داد که گزیده‌ای از آن در ادامه می آید:
* متاسفانه هنگامی که در جریان تمرین‌ها در خاک یکی از کشتی‌گیران بودم، زمانی که او قصد داشت فن بارانداز را بر روی من اجرا کند، یکی دو دنده‌ام آسیب دید و با نظر پزشک تا 15 روز دیگر نمی‌توانم تمرین کشتی انجام دهم.
* کار سختی در مسابقه‌های گزینشی المپیک در قزاقستان پیش رو دارم. به جز حریف کره‌ای همه حریفان خوب آسیایی در مسابقه‌های قزاقستان حضور دارند. مطمئنا با توجه به قوانین جدید داوری، کار خیلی سختی برای کسب سهمیه المپیک دارم اما این دلیل نمی‌شود که دست از تلاش بردارم و ناامیدانه به روی تشک بروم.
* درباره حضور افشین بیابانگرد در وزن 66 کیلوگرم باید بگویم که برای من فرقی نمی‌کند که کدام کشتی‌گیر به این وزن بیاید. من درباره کسی نظری ندارم چرا که اصلا برایم این حرف‌ها مهم نیست. برای بیابانگرد و زیدوند به عنوان دوستانم احترام قائلم اما هر کسی هر حرفی دارد باید آن را روی تشک کشتی ثابت کند. من هم می‌توانم در حرف بگویم باز هم مدال طلای المپیک را تکرار می‌کنم اما مهم این است که توانایی‌ها و ادعاهایم را بر روی تشک کشتی ثابت کنم. من خارج از گود با همه دوست هستم اما بر روی تشک مبارزه با هیچ کس رفاقتی ندارم.