kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۴۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حضور حماسه‌ساز مردم در انتخابات

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای از حضور فعال مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.


در این اطلاعیه آمده است: درود و سلام خدا بر شما که با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات هفتم اسفند گامی بلند در جهت افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدید.
در این اطلاعیه اضافه شده است: هر برگه رای شما پاسخی محکم و ناامیدکننده به دشمن بود و چشم طمع دشمن را کور کرد تا بار دیگر دقت، بصیرت و حضور پرشور شما برگ زرینی بر کتاب سترگ انقلاب اسلامی اضافه کند و این عمل دینی سیاسی و انقلابی شما بی‌شک اجری عظیم خواهد داشت.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این اطلاعیه ضمن تشکر از حضور غرورآفرین ملت حماسه‌ساز ایران، این حماسه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و علما و عموم ملت شریف ایران تبریک عرض کرده و از همه کسانی که با تلاش و پیگیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم کرده‌اند به خصوص شورای نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، قدردانی و برای نمایندگان و منتخبان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت کرده است.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه 94 در سراسر کشور برگزار شد.