kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* امت ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی ان‌شاءالله با انتخاب شایسته دل نایب امام زمان(عج) را از خود شاد کرده و رضایت او را که رضایت امام عصر(عج) در آن است به دست آورده باشند و مجلسی فاطمی(س) و خالی از نفوذی‌های منفعل در برابر آمریکا تشکیل شود.
طباطبائی- قم
* مردم ایران دیگ پلوی انگلیس در انقلاب مشروطیت را فراموش نخواهند کرد. همان تدارک کنندگان دیگ پلویی که با آن انقلاب مشروطیت را زمین زدند و رضاخان را به قدرت رساندند، امروز هم با عوامل فتنه‌گر خود در داخل همین خواب را برای زمین زدن انقلاب اسلامی دیده‌اند. به خواست خداوند نخواهیم گذاشت خواب بیگانگان در کشور ایران تعبیر شود.
6273---0912
* انگلیس به همان اندازه‌ای که در گذشته از دست شهید مدرس ناراحت بود امروز از حضرات جنتی، مصباح و یزدی عصبانی است. ارزش یک فرد به اندازه‌ای است که دشمن اسلام را ناراحت کند.
2359---0919
* بر شرف و غیرت کیهانیها درود می‌فرستم که با روشنگری‌های به موقع و همیشگی خود هم بصیرت ملت انقلابی را بالا می‌برند و هم پشتیبان رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز (حفظه‌الله) و حافظ خون شهدایمان هستند. به راهتان ادامه دهید که خار چشم منافقین داخلی و دشمنان خارجی هستید.
قدیم خانی- تبریز
* کسانی که از اطاعت ولی فقیه یعنی نایب آخرین وصی پیغمبر(ص) سر باز می‌زنند باید در اسلامیت اعتقادات خود شک کنند. اینان مبتلا به غرور نابجا شده‌اند که گردن کشی می‌کنند.
0430---0938
* برخی اصلاح‌طلبان از جمله کارگزاران چندین سال با افراد فاسدی مثل شهرام جزایری، بابک زنجانی و... دستشان در یک کاسه بوده است ولی با حیله‌گری و فریب، افرادی را که در کشف و افشای عملکرد او و مفسدان دیگر در بیمه ایران و... پیشقدم بوده‌اند، متهم می‌کنند.
8181---0933 و 3104---0912
* اگر روشنگریهای کیهان در این مدت نبود فتنه‌گران آمریکایی و انگلیسی خیلی‌ها را فریب می‌دادند و آدرس غلط می‌دادند. دشمنی بیگانگان با کیهان دلیل بر این است که این روزنامه مؤثر است.
7491---0913
* حالا نوبت فاطمه هاشمی رسیده که حزب‌اللهی‌ها را نفوذی بداند! به او باید گفت همین حزب‌اللهی‌ها بودند که شاه را بیرون کردند و  بعضی‌ها به پست و مقام رسیدند وگرنه چه کسی شما را می‌شناخت؟ چرا این چنین پاسخ لطف خدا را می‌دهید؟
6172---021
* مردم طی این 30 ماه گذشته هم در باغ سبز و هم باغ سبز وعده داده شده را دیده‌اند و به خوبی پی برده‌اند که چه در پیش و هنگام برجام و چه در پسابرجام چه افرادی به نوایی رسیدند و چه قشری محروم ماندند و چرخ زندگیشان نچرخید. چه وعده‌های نادرستی به مردم دادند و چگونه با لبخندهای نیش‌دار ماله بر آنها کشیدند.
نراقی
* نامزدهای مدافع چشم بسته برجام خارج از منافع حزبی و گروهی صادقانه چند مورد از آثار مثبت برجام را به مردم نشان بدهند ما مردم هر چه مشاهده می‌کنیم رکود اقتصادی و تعطیل شدن تولید در کشور و برعکس اشتغالزایی برای فرانسوی‌هاست.
0983---0917
* به عنوان موافق تدریس برجام در مدارس عرض می‌کنم علاوه بر دبیرستان در دانشگاهها هم تدریس شود به شرط اینکه همه جانبه باشد و همه داده‌ها و ستاده‌ها بررسی شود... گمان نمی‌کنم با روشن شدن ابعاد بسیار هزینه ساز و پرهزینه برجام انگیزه‌ای در دولت برای تدریس آن در مدرسه باقی بماند.
پیش‌بهار
* برای ارزیابی موفقیت یا عدم موفقیت دولت و برجام کافی است قیمت چند کالا و ارزاق پرمصرف در قبل و بعد از تشکیل این دولت و همچنین قبل و بعد از برجام در روزنامه چاپ بشود. مردم بهترین قضاوت کننده هستند.
9246---0919
* آقای رئیس جمهور اگر بنده را متهم به بی‌سوادی نمی‌کنند لطفاً پاسخ بدهند آیا در دیدار همتای جمهوری آذربایجان در ایران خون به ناحق ریخته شده شهدای شیعه این کشور همسایه را از ایشان مطالبه کردند؟
9654---0937
* چه شد که ناگهان با ارسال پیامک از مردم استمداد کردند که به رأی شما نیاز داریم؟ با این همه توهینی که طی این سی ماه به مردم شد، بازار کار و کاسبی از رونق افتاد و گرانی و تورم و بیکاری که دمار مردم را درآورد با چه رویی از مردم خواستند که پای صندوق‌ها بیایند تا به افراد موردنظر آنها رأی دهند؟! اگر مردم اقبال به صندوق‌ها دارند فقط به خاطر رهبر معظم انقلاب و فرزند حضرت زهرا(س) است نه این افرادی که پس از کسب رأی، مردم برایشان نامحرم شدند.
خانم خلج- کرج
* آقای رئیس جمهور با هزینه بیت‌المال از طریق تلفن همراه به مردم پیام دادند که کشور به رأی شما نیاز دارد. چطور قبل از این سراغی از ما مردم نمی‌گرفتند ولی نزدیک انتخابات که شده به یاد ملت افتادند!
4086---0913
* در تدبیر دولت تدبیر در بازگشایی بخش کنسولی سفارت روباه پیر انگلیس خبیث همین بس که در آستانه انتخابات برای فتنه‌انگیزی همچون گذشته دیپلمات بریتانیایی شوم هنوز عرق سفرخشک نکرده، علیه نظام موضع‌گیری می‌کند!
یک هم وطن از گلستان
* صادقانه از زحمات کیهان تشکر می‌کنم. شجاعت، روشنگری توأم با درایت و بصیرت کیهان بی‌نظیر است. از دولت تدبیر انتظار است به جای وعده‌های نادرست تدبیری برای مشکلات بیکاری جوانان، تورم، گرانی و... کند.
کامرانی
* بعد از برجام دولت نمی‌تواند ناتوانی خودش  در اداره امور جامعه را با تحریم‌ها توجیه کند. این بهانه از دولتمردان گرفته شده  است.
2604---0918
* یک بازنشسته پس از 30 سال خدمت و چند سر عائله و عروس و داماد و نوه با 67 سال سن هنوز صاحب خانه نشده است. با این تورم، گرانی، مشکلات اقتصادی و رکود و حقوق پایین، خانه‌دار شدن برای امثال من از محالات است. بدتر از همه هرازچندگاه با افزایش بهای آب، گاز و برق و... هم روبرو هستیم و به جای قطع یارانه ثروتمندان یارانه ما را قطع می‌کنند!
3638---0938
* فارغ‌التحصیل کارشناسی شیمی و دارای کارت پایان خدمت مقدس سربازی هستم. چند سال است که جویای کارم ولی خبری از کار نیست دولت تدبیر هم که فرصت ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی را ندارد ولی برای جوانان فرانسه و ایتالیا چرا؟
2428---0914
* در خبرها آمده بود که برخی افراد سودجو با تاسیس موسسه‌ای به نام «...» اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کردند. انتظار می‌رود متولیان امر نظارت بیشتری بر این موسسات به اصطلاح مردمی داشته باشند تا شاهد چنین شیادی‌هایی نباشیم. از دستگاه قضا نیز درخواست می‌شود مجرمین را به اشد مجازات برساند دست‌کم عبرتی برای سایر شیادان شود.
6263---0938
کیهان: نام مؤسسه در روزنامه محفوظ است.
* عوارض ساختمان سال گذشته در شهرک اندیشه 87/300 تومان بود که با جهش بسیار تند امسال به 250 هزار تومان رسیده است. انصاف اقتضا می‌کند همانند افزایش حقوق، تورم، رکود سالی با 10-15 درصد افزایش روبرو شود نه اینکه بیش از سیصد درصد!
رحیمی
* با خصوصی‌سازی مدارس و دانشگاه‌ها این اقشار حقوق‌بگیر جامعه هستند که بیش از پیش دچار مشکل می‌شوند و ضرر می‌کنند.
4205---0918