kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

خواندنی از ورزش ایران



* وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه دبیر و کارشناس خبره فدراسیون والیبال را منصوب کرد. از سوی دکتر محمود گودرزی، محمود افشاردوست به عنوان دبیر و خسرو ابراهیم به عنوان کارشناس خبره فدراسیون والیبال منصوب شدند.
* محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیر‌و‌کمان گفت: هیچ ملی‌پوشی گارانتی و ضمانتی برای ماندن در تیم ‌ملی ندارد و تنها با برگزاری ر‌قا‌بت‌های انتخابی نفرات اصلی تیم ‌ملی ریکرو و کامپوند زنان و مردان مشخص می‌شود.
* «فدراسیون کشتی مجارستان» میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال 2016 میلادی را بر عهده گرفت تا پس از دو سال از آغاز این مسابقات که با ابتکار و میزبانی ایران انجام شد، میزبانی این رقابت‌ها، با اعلام تقاضای میزبانی از سوی سایر فدراسیون‌ها، جایگاهی جهانی پیدا کند.
* ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان فردا سه شنبه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و جمعی از مسئولان استان آذربایجان غربی رسما به بهره‌برداری می‌رسد.برای ساخت استاديوم خاتم الانبياء بوكان، بیش از ۱۴۲ ميليارد ريال هزینه شده است.
* در پایان رقابت‌های بین‌المللی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین که روزهای 24 و 25 بهمن ماه در شهر کیف برگزار شد، آزادکاران ایران صاحب 2 مدال طلا (مهران نصیری در 61 و پیمان یاراحمدی در 74 کیلوگرم)، یک مدال نقره(سعید داداش‌پور در 70 کیلوگرم) و یک مدال برنز(رضا بیات در 86 کیلوگرم)شدند و فرنگی کاران نیز 2 مدال طلا (عظیم گرمسیری در 71 و مهدی فلاح در 80 کیلوگرم) و سه مدال برنز(داود اخباری در 85، مصطفی صالحی زاده در 98 و بهنام مهدی‌زاده در 130 کیلوگرم) از آن خود کردند.