kayhan.ir

کد خبر: ۶۸۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

راه‌اندازی سفرهای اقساطی از سال آینده

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از راه‌اندازی طرح سفرهای اقساطی از سال ۹۵ برای کارکنان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی خبر داد.



به گزارش فارس، محسن قریب دیروز در نشست خبری گفت: سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند با مراجعه به شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از تسهیلات سفرهای اقساطی برای کارکنانشان استفاده کنند.
قریب ادامه داد: در این طرح، سازمانها و شرکت‌ها فقط تعهد می‌دهند که پرداخت اقساط توسط کارکنان آنها انجام می‌شود و کارکنان می‌توانند از هتل‌های شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور با اقساط 6 ماهه استفاده کنند و هیچ محدودیتی نیز برای سفرهای متعدد برای این دسته از کارکنان وجود ندارد.
وی با انتقاد از اینکه سفر در کشور ما در تمام ایام سال انجام نمی‌شود، افزود: 250 روز در سال، ظرفیت هتل‌های کشور خالی است و فقط 100 روز در سال ظرفیت هتل‌ها تکمیل است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از احداث هتل‌های «پاک» خبر داد و گفت: برای نخستین بار قرار است در شهر اصفهان هتل پاک احداث شود به طوری‌که شرایط زیست‌محیطی در آن کاملاً رعایت شود.
قریب با اشاره به اینکه طبق سند چشم‌انداز باید ۲۰ میلیون گردشگر خارجی به کشور بیاید، گفت: طبق این برنامه هر سالی که می‌گذرد باید ۱۰۰ هتل در کشور ساخته شود و با شرایط کنونی، این به راحتی متصور نیست و باید همه بسیج شوند.