kayhan.ir

کد خبر: ۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* توافق هسته‌ای با غرب در حکم نوعی آتش‌بس آن هم در زمینه‌ای خاص است فلذا جای خوشحالی و جشن گرفتن ندارد. مردم این را می‌فهمند و لذا این ربطی به منتقدان ندارد.
8096---0911
* یکی از مهم‌ترین معضلات اقتصادی ما، فاصله طبقاتی است که عده‌ای معدود سرمایه‌های نجومی دارند ولی دهها هزار جوان تحصیل‌کرده، بدون شغل، مسکن و در سن ازدواج در کشور وجود دارند که یکی از راههای حل این مشکلات دریافت مالیات منصفانه از سرمایه‌داران کلان است. همان کاری که حتی کشورهای دارای نظام سرمایه‌داری هم کرده‌اند.
6988---0936
* آقای آخوندی، اقتصاد کشور وقتی به شکوفایی خود می‌رسد که شما به دنبال مشتری بیشتر برای کالایتان نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان (مثل چین) باشید و مشتری وقتی جذب می‌شود که کالاها کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشند.
سرابی
* این روزها شاهدیم که مجلس با 190 و 200 نفر تشکیل جلسه می‌دهد! علت آن هم به خوبی نمایان است که برخی مجلس را رها کرده و در حوزه انتخابیه خود به تبلیغ مشغول شده‌اند. چه بسا شرکت در جلسات مجلس باعث تصویب یا عدم تصویب قانونی شود که سرنوشت کشور را رقم می‌زند.
توکلی
* مسئولان ما نباید برای برقراری روابط ایران و عربستان آل سعود زده اشتیاق نشان دهند.
پیکر
* پیشنهاد می‌کنم از تصویر تفنگداران آمریکائی زانو زده و با دستان روی سر اسیر سپاه مقتدر اسلام تمبر یادبود انتشار یابد.
0458---0912
* آقای روحانی می‌دانید که مدیران دلسوز شما چرا به بنگاه‌ها و شرکت‌های دولتی چسبیده‌اند؟ بنابه گفته خود شما می‌ترسند کاسبی خود را از دست بدهند.
3844---041
* سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرده دولت و ملت ایران در کنار دولت و ملت ترکیه ایستاده است. عرض می‌کنم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره ملت و دولت کشورمان در کنار تمام آزادیخواهان بوده است ولی در کنار دولت مستبد و جنگ‌طلب ترکیه نبوده و نخواهد بود.
عسگری
* اگر آقای هاشمی واقعا برای حق‌الناس دل می‌سوزاند پس چرا در سال 88 به حق‌الناس تمکین نکرد و با گذشت چند سال هنوز سوت پایان بازی فتنه‌گران آن سال را نزده است.
3324---0917
* فتنه‌گران با احراز صلاحیت فله‌ای توپ را در زمین شورای نگهبان انداختند و حالا راه فتنه نخ‌نمای 88 را پیش گرفته و با بازیگرانی چون ابتکار و استاندار تهران و... برای فشار آوردن به شورای محترم نگهبان از رد صلاحیت مجرمان و عدم احراز صلاحیت‌شدگان ابراز نگرانی کرده و پیراهن عثمان درست می‌کنند.
7873---0912
* انتظار ملت از اعضای محترم شورای نگهبان این است که همچنان مثل گذشته تحت تاثیر جوسازی‌ها و شانتاژها قرار نگرفته و به وظیفه شرعی و قانونی خود در بررسی صلاحیت‌ها ادامه دهد.
شکیبا
* به دولت تدبیر عرض می‌کنم آنچه باعث شده و خواهد شد ایران اسلامی علی‌رغم قرار گرفتن زیر فصل هفتم از خطر جنگ یا سقوط در امان بماند وجود رهبر مقتدر و حکیم، با مردمی مقاوم و نیروهای مسلح قدرتمند و جان به کف با تجهیزات دفاعی قوی بوده است نه برجام!
9151---0912
* جناب آقای عراقچی رفتن به عربستان در چنین شرایطی و در میان جنایت‌های سفاک‌ترین دولت قرون وسطایی برای ما قابل فهم نیست. آیا نمی‌بینید بچه‌های قطعه قطعه شده و زنان و مردان با بدن‌های پاره پاره شده را؟ ما شرمنده مردم یمن می‌شویم، شرمنده مردم سوریه و عراق می‌شویم.
طباطبایی
* کشورهای دارای حکومت موروثی منطقه از اینکه کشور ما در سایه ولایت و با اتکای به مردم اداره می‌شود سخت عصبانی هستند و خود را به آب و آتش می‌زنند تا به پروژه نفوذ آمریکا و صهیونیسم برای براندازی نرم انقلاب اسلامی کمک کنند ولی ان‌شاءا... تمام تلاش آنها ناکام می‌ماند و نظام اسلامی به صاحب اصلی‌اش سپرده خواهد شد. البته این امر هشیاری و مراقبت ملت را هم می‌طلبد.
9107---0917
* رئیس‌جمهور در گذشته تمام مشکلات کشور حتی آب خوردن را به تحریم گره می‌زد و حال به درستی اظهار می‌دارد با اجرایی شدن برجام مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود چند بار اعلام کردند ما از رکود خارج شدیم ولی حالا اعتراف می‌کنند که رکود و بیکاری و مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد. به ایشان عرض می‌کنم دلسوزان این نظام مقدس بیش از 2 سال همین اعترافات امروز شما را گفتند ولی شما آنها را حواله به جهنم کردید و ترسو، بزدل و... نامیدید!
سهرابی - خلخال اردبیل
* یک آقایی اظهار داشته باید به بزرگان احترام گذاشت. به ایشان عرض می‌کنم  بزرگ‌تر از همه بزرگان خود نظام است. جرم بی‌احترامی به نظام به مراتب از بی‌احترامی به یک فرد بیشتر است حال با کسانی که احترام خود را حفظ نکرده و به آبروی نظام در فتنه 88 چنگ زدند و یا امکان چنگ زدن دیگران به این دستاورد خون صدها هزار شهید را فراهم کردند، چه باید کرد؟
2907---0912
* حال که حامیان مالی نامعلوم روزنامه‌های زنجیره‌ای آنها را به طور رایگان در بازار توزیع می‌کنند چرا ما این یادداشت‌های استادانه و تاریخی و عبرت‌آموز کیهان را توزیع نکنیم؟!
5240---0911
* ما چهل نفر دامدار اهل سبزواریم که فاقد آب و برق و گاز هستیم. فاصله ما با آخرین مکان دارای آب و برق و گاز پانصد متر است. هر چه دوندگی کردیم صدایمان به جایی نرسید. از مسئولین امر که شعار توجه به دامداران و کشاورزان می‌دهند درخواست رسیدگی داریم.
6453---0919
* مستمری جانبازان قریب به 3 سال است هیچ افزایشی نداشته است. با توجه به اینکه هر ساله 12 درصد به حقوق کارکنان دولت اضافه می‌شود انصاف نیست که با مستمری‌بگیران جانباز این‌گونه رفتار شود.
8201---0912
* راهنمایی بفرمایید چگونه می‌توانیم کتاب اشرف پهلوی از انتشارات کیهان را تهیه بکنیم و طریقه سفارش این کتاب به چه صورت است؟
2791---0914
کیهان: این کتاب و دیگر کتب انتشارات کیهان در تهران با مراجعه به کتابفروشی آن واقع در خیابان انقلاب مقابل دانشگاه تهران و در شهرستان‌ها دفاتر نمایندگی موسسه کیهان قابل تهیه است.
* با یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق مبلغی را به موسسه ثامن‌الحجج سپردیم اما حالا آقایان می‌گویند این موسسه مجوز ندارد. مگر می‌شود موسسه‌ای به این بزرگی بدون مجوز فعالیت کند و حالا مثل گداها ذره ذره به ما پول بدهند؟
7165---021
* روزانه بیش از 30 مورد پیامک از همراه اول و ایرانسل دریافت می‌کنم که تمام اینها ناخواسته از شرکت‌های متعدد برایم ارسال می‌شود و متاسفانه بابت آنها نیز از شارژم کسر می‌شود! از مسئولین امر و مدعی‌العموم و... درخواست رسیدگی دارم. با شارژ کردن تلفن خود و بدون هیچ مکالمه‌ای وقتی قصد یک تماس را دارم اعلام می‌کنند که شارژ به اندازه کافی موجود نیست!
3419---0915
* از سازمان تامین اجتماعی درخواست می‌شود پاداش بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را با حقوق بهمن واریز نمایند.
2619---0990