kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* واکنش مقتدرانه سپاه در برخورد با حریم‌شکنی گستاخانه ملوانان ارتش آمریکا در عبور از حریم آبی کشورمان و معذرت‌خواهی آمریکا از سپاه حاکی از این است که دشمن با هر نیتی که در این قضیه وارد شده باشد وقتی حضور مقتدرانه جان برکفان سپاه را در دفاع از حریم امنیتی  ما مشاهده کرد از شیطنت‌گری سخت پشیمان شد. راه متوقف کردن دشمن از توطئه‌گری علیه امنیت ملی به رخ کشیدن قدرت و اقتدار درونی علیه نقشه‌های اوست.
0291---0918
* حضور مقتدرانه و هوشمندانه سپاه در منطقه و سوریه و عراق و این حرکت به موقع در دستگیری تفنگداران آمریکایی یاد آور این کلام حضرت امام خمینی(ره) بود که فرمود اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
6929---0253
* ورود قایق‌های آمریکا به داخل آب‌های سرزمینی ایران در خلیج‌فارس را نباید  نادیده گرفت. این کار آمریکایی‌ها برای آزمایش عکس‌العمل ما انجام شده و بحمدالله با هوشیاری رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسخ محکمی دریافت کرد.
9462---0912
* با پر کردن قلب راکتور اراک، قلب امت اسلامی به درد آمد. هر ایرانی باغیرت اندوهگین و ناراحت شد. متاسفم که در اثر سهل‌انگاری حاصل خون‌دل خوردن‌های چندین ساله دانشمندان ما از بین رفت. از این به بعد برای خرید خیلی از وسایل تاسیسات هسته‌ای باید از آمریکا اجازه بگیریم. ما در این مذاکرات تحقیر شدیم.
4419---021
* دولت آقای روحانی می‌گوید در مذاکرات برجام به آمریکایی که از نظر آقای ظریف قدرت دارد که با یک بمب توان دفاعی ما را از بین ببرد، سه تا گل زده دو گل خورده است. سؤال این است دولت شما با این همه توان دیپلماتیک چرا نمی‌تواند جلوی عربستان درآید و جلوی کاهش قیمت نفت را بگیرد که به زودی اصلا تولیدش با توجه به قیمت پایین آن هیچ صرفه‌ای نخواهد داشت.
5847---0914
* قوه قضائیه پس از گزارش‌های کارشناسی مجلس درباره قراردادهای بلندمدت نفتی که به جای شرکت دادن سرمایه‌گذاران داخلی سرمایه‌گذاران خارجی را بر این صنعت حاکم می‌کند، باید وارد صحنه شود. همچنین باید سکوت درباره بنزین وارداتی آلوده را که بنا به اظهارات خود کارشناسان یورو4 هم نیست بشکند.
سرابی
* آمریکا باید بداند ملت فهیم و انقلابی ایران می‌داند که چه کسانی را راهی مجلس خبرگان کنند. مجلس خبرگان هیچ‌گاه جای سیاست‌بازان نبوده است و لذا رهبری شجاع، پارسا، شایسته و قاطع ضداستکبار و حامی مستضعفان روی زمین نتیجه انتخاب همین منتخبین خبرگان در سال 68 بود. اکنون نیز این مجلس تشکیل می‌شود تا به یاری خداوند سبحان همین رهبری شجاع و ضداستکباری از نقطه اوج دیده‌بانیش بر امور هر سه قوه اشراف کامل داشته و جلوی احیانا کج‌روی‌های احتمالی گرفته پرچم عدل و داد را به کوری چشم یزیدیان زمان به دست صاحبش منجی عالم بشریت بسپارد.
3866---041
* تقریبا بیشتر فتنه‌گران 88 از ترحم نظام برخوردار شدند. مشاهده کردیم بعضی از آنان که هنوز در قدرت هستند محاکمه نشدند. خباثت تا کجا که این افراد امروز طلبکار شده و برای آینده خط و نشان می‌کشند.
6998---0912 و 2405---0917
* آلودگی کلانشهرها متاسفانه طی چند سال به جای کار کارشناسی به نگاه جناحی آلوده شد و آنچه حل نشد آلودگی هوا بود. دولت قبل یکی از راه‌حل‌ها را کاستن از جمعیت پایتخت و قطع واردات بنزین اعلام کرد که با فریاد و سر و صداهای مدعیان اصلاحات روبرو شد. با روی کار آمدن همان طیف و قطع بنزین تولید داخل و وارد کردن بنزین بر آلودگی پایتخت و کلانشهرها افزوده شد و گویا این نگاه و روند همچنان ادامه دارد و آنکه بیش از همه متضرر خواهد شد ریه‌های مردمی است که بیشتر اوقات خود را مجبورند در معابر و خیابان‌ها سپری کنند.
خانم نادری
* قبض‌های اداره برق به دست مشترکین نمی‌رسد و سپس قطع و جریمه می‌شویم حال آنکه قبلا این دیرکرد روی قبض بعدی لحاظ می‌شد. این بی‌انصافی است که برق ما قطع شود. زن و بچه ما در این سرمای زمستان تاوان چه چیز را باید بپردازند.
3216---021
* علت افزایش قیمت عوارض اتوبان قزوین- زنجان چیست؟ لطفا رسیدگی شود. این افزایش 50 درصدی خیلی برای ما مردم گران است.
9635---0918
* آموزش و پرورش طی 2 ماه قبل مابه‌التفاوت بیمه طلایی را قطع کرده است و طی 2 سال و نیم گذشته، 24 ماه حق بیمه ما پرداخت نشده است. فقط 3 ماه پرداخت شد و مجددا با افزایش حقوق ما این حق بیمه قطع شد. لطفا رسیدگی شود.
8027---021
* چندی قبل در هنگام معامله خودرو، دفتر اسناد 600 هزار تومان مطالبه کرد وقتی علت را پرسیدم گفتند ابلاغ دولت است! چطور از ابتدای سال جاری هزینه معامله خودرو 2 برابر شده و حقوق کارگر و کارمند 10-12 درصد افزایش یافته است؟! ای کاش فقط همین یک مورد بود بسیاری از اجناس و اقلام طی امسال چند بار با افزایش قیمت روبرو شدند. البته کسانی که حقوق چند میلیونی می‌گیرند مشکلی با این افزایش قیمت‌ها ندارند.
3428---0912
* بازنشسته شرکت واحد هستم با اینکه عروس و داماد دارم فقط 900 هزار تومان حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنم. متاسفانه همین مبلغ ناچیز بازنشستگی ما را به موقع نمی‌پردازند و هر ماه با چند روز تاخیر پرداخت می‌شود. چرا؟
تهرانی
* مگر دولت برای اشتغال جوانان 18 ساله بی‌کار اشتغالی ایجاد کرده که تصمیم دارد یارانه 18 ساله‌های فاقد کارت ملی را قطع کند؟ انصاف هم خوب چیزی است.
8614---0912
* به اساتید حق‌التدریس دانشگاه پیام نور ساعتی 11 هزار تومان حق‌الزحمه پرداخت می‌شود از بیمه و بازنشستگی هم خبری نیست. جالب اینکه از این 11 هزار تومان هم ده درصد مالیات کسر می‌کنند.
7013---0912
* معلم بازنشسته خانه‌نشین شده دارای 2 فرزند دانشجو هستم و از مادر پیرم نگهداری می‌کنم. آیا انصاف است که دولت یارانه بنده را با این حال و وضع قطع کند و در سن سالمندی شرمنده زن و بچه بشویم؟
5612---0918
* سازمان تأمین اجتماعی اصفهان از 9 ماه مرخصی زایمان زنان کارگر و کارمند فقط حقوق 6 ماه را پرداخت می‌کند. به دیوان عدالت اداری هم شکایت کرده‌ایم. به رأی صادره این دیوان هم توجه نمی‌کند. راه چاره چیست؟
3784---0913
* حدود 200 متر از حد فاصل جاده بین دو روستای حسین‌آباد و پیغمبر از توابع رباط‌کریم خاکی است که هنگام بارندگی وضعیت گل و لای به وجود آمده تردد روستائیان بویژه دانش‌آموزان مشکل و سخت می‌شود. چرا برای رفع این مشکل هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد؟
0527---0915
* شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان طبق رویه چند سال اخیر، از اول دی ماه دومین بار کرایه خطوط شهری را 20 درصد افزایش داد. ظاهراً این از محاسن کاهش تورم است.
2826---0913
* از مهر ماه 1394 که رتبه‌بندی معلمان شروع شد 80 هزار تومان به حقوقم اضافه شد که در همین ماه 180 هزار تومان یارانه دریافتی‌ام را قطع کردند! وقتی اعتراض کردم اعلام داشتند شما سال 93 به خرید مسکن اقدام کرده‌اید. پس چطور اعلام می‌کردند که ما در پی تفتیش اموال افراد نیستیم!
امیر- فرهنگی