kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
معاون شهرداری تهران خبر داد

جمع‌آوری ضربتی خرده‌فروش‌ها و آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر

معاون شهرداری تهران از طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان و آشپزخانه‌های تولید مواد مخدر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: همچنین طرح جمع‌آوری تمامی معتادین متجاهر در سطح شهر تهران هم به زودی آغاز می‌شود.


حجت‌الاسلام میثم امرودی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه معتادین متجاهر را از محله هرندی جمع‌آوری کرده‌ایم اما گفت:‌ آنها را به مرکز ترک اعتیاد منتقل کرده و بعد از آن برای آنها حرفه‌آموزی ایجاد می‌کنیم.
وی با بیان اینکه مددسراهایی در سطح شهر موجود است که افراد کارتن‌خواب‌ شب‌ها در آنجا می‌مانند، گفت: یک مرکز صبح رویش را هم داریم که کودکان کار در آنجا درس می‌خوانند.
معاون شهردار تهران درباره مراکز بهاران که در مناطق مختلف شهرداری تهران وجود دارد، گفت‌: هنوز هیچ معتادی که ترک کرده باشد به این مراکز منتقل نشده است. وی افزود: البته افرادی را به این مراکز منتقل می‌کنیم که حداقل سه ماه از ترک اعتیاد آنها گذشته باشد.
امرودی ادامه داد: بازرسان باید تایید‌کنند که فرد معتاد نیست و بعد برای حرفه‌آموزی وی را به مراکز بهاران منتقل کنند.به گفته معاون شهردار تهران 4‌هزار آقا و حدود 400 زن معتاد متجاهر را از منطقه هرندی جمع‌آوری کردیم.وی با بیان اینکه 2500 کمپ جدید در تهران ایجاد شده است، گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری معتادین متجاهر در سطح شهر تهران را به زودی آغاز می‌کنیم.
امرودی گفت: همچنین به زودی طرح جمع‌آوری خرده‌فروش‌ها و آشپزخانه‌هایی که مراکز تولید مواد مخدر هستند را آغاز می‌کنیم، هدف‌گذاری ما هرندی بوده و بعد از آن کل شهر تهران را انجام می‌دهیم.