kayhan.ir

کد خبر: ۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* صلابت سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازداشت تعدادی از نظامیان آمریکا در آب‌های سرزمینی ایران اسلامی موجب شعف و شادی ملت در سراسر میهن شد. خداوند بر قدرت و شوکت ایرانیان بیفزاید.
2982---0918
* بعد از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در آب‌های نیلگون خلیج فارس و بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکایی برای این عزیزان صدقه دادم و برای عزت ایران و ایرانیان دعا می‌کنم.
8847---0919
* دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در آب‌های سرزمین کشورمان نشانه حضور بیدار و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. همین اقتدار است که موجب دلگرمی مردم و امیدشان به حفظ و حراست از سرزمین و آب‌هایشان است. دیپلماسی  نیز باید از این عزت و اقتدار بهره جوید.
محمودی
* شادی و خوشحالی خود را از اقدام غیورمردان سپاه این فرزندان دلیر کشورمان که اقتدار و صلابت نظام را به رخ جهانیان کشیدند و ملوانان متجاوز آمریکایی‌ را دستگیر کردند ابراز می‌دارم. ای کاش دولتمردانمان نیز همچون سپاه در عرصه سیاسی وارد می‌شدند و این قدر دشمن را جری نمی‌کردند که به عربده‌کشی روی آورد و دائم نظام را تهدید کند.
شجاع- بوکان
* در دستگیری سربازان آمریکایی اقتدار نظام و سپاهیان درخشید و با مشخص شدن غیرعمدی بودن تجاوز آنها به آب‌های سرزمین کشورمان با کرامت و بزرگواری پاسداران و نظام آزاد شدند. حال اگر چنین حادثه‌ای برای سربازان ما رخ داده بود شیطان بزرگ آیا چنین رفتاری با ما می‌کرد؟!
شکیبا
* آفرین بر غیورمردان سپاه پاسداران که با اقدام به موقع خویش بار دیگر ابهت پوشالی آمریکا را شکستند. امیدواریم این حرکت شجاعانه و تحسین‌برانگیز فرزندان انقلاب در دفاع از منافع ملی با بی‌تدبیری بعضی‌ها کمرنگ نشود.
0272---0937
* از دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس انتظار می‌رود در برابر قانون‌شکنی دولت و بستن قراردادهای جدیدی از جنس کرسنت به جد وارد شده و واکنش نشان دهند و فقط به اعتراض زبانی اکتفا نکنند.
8612---0912
* رئیس‌جمهور اظهار می‌دارند این‌قدر از رکود سخن نگویید. به ایشان عرض می‌کنم مردم به کدام تدبیر و قول‌های حل مشکلات مردم در برنامه‌های صد روزه که در جامعه پیاده شده دل خوش کنند؟! اگر رکود و تورم و گرانی در جامعه نباشد چه کسی می‌تواند آبروی خود را خرج ادعای وجود آنها کند؟
3709---0912
* به نظرم برنج‌های وارداتی از آمریکا معوض آب سنگینی است که به آمریکا فروختیم تا علاوه بر انهدام صنعت هسته‌ای کشاورزی داخلی را هم منهدم کنیم!
2788---0937
* بابت پاسخ‌های قاطع و صریح آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی در مقابل تهدیدهای آمریکا تشکر می‌کنیم. امیدواریم مجلس آینده هم در این تراز بلکه بالاتر در مقابل گستاخی آمریکایی‌ها مقاومت نشان بدهد.
4603---0915
* رئیس مجلس به آمریکایی‌ها گفته مقابله به مثل می‌کنیم. ولی واقعا بعد از جمع شدن سانتریفیوژها و بعد از خارج کردن تمام مواد اورانیوم غنی شده از کشور و بیرون کشیدن قلب راکتور آب سنگین اراک با چه چیزی می‌خواهند مقابله به مثل کنند؟
3991---0938
* با توجه به سپری شدن بیش از 2 سال و نیم از عمر دولت تدبیر شایسته است فعالیت‌ها و گره‌گشایی‌های کارنامه این مدت خود را به مردم ارائه کنند. البته به قول خودشان طوری گزارش دهند که مردم در جیب خود احساس کرده باشند. همچون دولت قبل که هزاران نفر که امیدی به خانه‌دار شدن در عمرشان را نداشتند خانه‌دار کرد، به 70 میلیون یارانه پرداخت کرد که خانواده‌های بی‌بضاعت به نوایی رسیدند- هرچند ایرادهایی بر آن وارد است که ای کاش افراد متمول را حذف می‌کرد- اقتدار نظام و غنی‌سازی 20 درصد و کشاندن قدرت‌های جهانی به پای میز مذاکره و ... را در کارنامه خود داشت.
مراد رشیدی
* رهبر کره شمالی واقعا شیطان بزرگ را شناخته است که می‌گوید اگر از برنامه هسته‌ای دست برداریم به سرنوشت صدام و قذافی دچار خواهیم شد. چرا برخی در داخل کشورمان یاد نمی‌گیرند که همه چیز به مذاکره گره نخورده است!
1706---0913
* در حالی که روند بررسی صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی پایان نیافته، تعدادی از متقاضیان نامزدی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه به تبلیغات انتخاباتی از طریق هفته‌نامه‌های محلی طی چند شماره با اعلام ثبت‌نام، معرفی، تسلیت به صاحبان عزا و... روی آورده‌اند. آیا این قبیل اقدامات خلاف قانون نیست؟
3888---0918
 کیهان: نام نامزدها و نشریات مورد اشاره این خواننده محترم در دفتر روزنامه موجود است.
* پرونده شماره 940205 در تاریخ 94/2/22 به شعبه 57 دادگاه تجدید نظر تهران ارسال شده است. با گذشت بیش از 8 ماه هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و کسی هم پاسخگو نیست. پرونده مربوط به قتل برادرم می‌باشد. چرا این همه اطاله دادرسی؟! خانواده مقتول که بیش از 10 ماه نان‌آور خود را از دست داده است تا کی باید چشم‌انتظار نتیجه دادگاه باشد؟
عشقی
* گروهی از کارکنان شرکت «ن.ص.س» اهواز هستیم. بنویسید تا الان حقوق معوقه 8 ماه ما را پرداخت نکرده‌اند. در صورت اعتراض هم اخراج می‌شویم. واقعا زمین‌گیر شده‌ایم به داد ما برسید.
4961---0916
* سازمان بهزیستی اعلام کرده به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو به ازای هر فرزند 50 هزار تومان کمک هزینه پرداخت می‌کند ولی مسئولان بهزیستی استان لرستان به این دستور‌العمل بی‌توجهی می‌کنند چرا؟
7630---0916
* بیش از 6 ماه است که کنتور آب منزلم خراب است و پی‌گیری‌های متعدد بنده برای رفع اشکال آن با اقدامی همراه نمی‌شود. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم. البته هیچ‌گاه در صدور قبض اختلالی به وجود نمی‌آید!
سعیدی
* اختلاط زن و مرد نامحرم در داخل اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت واحد در خط مترو چیتگر وضع زشتی را به وجود آورده است و راننده هم کاری به این کارها ندارد.
2294---0912