kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

آل هاشم:هر رای در انتخابات یک سیلی به صورت دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات، لزوم داشتن بصیرت برای همه اقشار جامعه علی‌الخصوص نظامیان را بسیار مهم خواند و گفت: یک رأی بیشتر همانند یک سیلی بیشتر است که به صورت دشمن زده می‌شود.


 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز آموزش 07 کازرون، با گرامیداشت مقام شهید آیت‌الله نمر رهبر شیعیان عربستان افزود: دشمنان اسلام هرکجای جهان، هر صدایی که از اسلام بر می‌خیزد را مورد هجوم خود قرار می‌دهند.
وی همچنین با برشمردن توطئه‌های مختلفی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی استکبار و عوامل آنان برای براندازی نظام اسلامی طراحی و اجرا شده، این موارد را نشان‌دهنده این امر دانست که انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم مزدوران عالم است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به ایام الله نهم دی ماه روز بصیرت و بیعت امت با ولایت، بصیرت را لازمه برگزیدن راه حق از باطل خواند و افزود: در حوادث سال 88 برخی آگاهانه و برخی از روی جهل و غفلت در زمین دشمن بازی کرده و جدول دشمن را پر کردند.
آل هاشم در ادامه به بیان مواردی از عوامل پیدایش فتنه 88، پیامدهای فتنه و دستاوردهای نهم دی برای نظام و انقلاب پرداخت و گفت: علی رغم پیامدهای نامناسب زیادی که در حوادث فتنه سال 88 بود، این حوادث دستاوردهایی هم برای نظام داشت که اثبات نقش بی‌بدیل ولایت و رهبری در خنثی‌سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب و نظام اسلامی و آشکار شدن نقش بصیرت و ولایتمداری مردم از آن جمله‌اند.
به گزارش فارس، وی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، لزوم داشتن بصیرت برای همه اقشار جامعه علی الخصوص نظامیان را بسیار مهم خوانده و گفت: یک رأی بیشتر همانند یک سیلی بیشتر است که به صورت دشمن زده می‌شود.