kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
وحشت غرب از سیل پناهجویان

ارتش سوئیس: اروپا در آستانه جنگ داخلی است مردم مسلح شوند!

فرمانده ارتش سوئیس، با اشاره به موج گسترده هجوم پناهجویانی که از کشورهای جنگ‌زده خاورمیانه عازم کشورهای اروپایی شده‌اند هشدار داد اروپا در آستانه یک جنگ داخلی قرار دارد.


آمارهای «آژانس آمار اروپا» موسوم به «یورواستات» نشان می‌دهد در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از 812 هزار و 705 نفر خواستار پناهندگی در اروپا شده‌اند. بیش از نیمی از این افراد در سه ماهه سوم سال 2015 (ژوئیه تا سپتامبر- تیر تا شهریور‌) و به تعداد بیش از 413 هزار و 815 نفر به مرزهای اروپا رسیده‌اند.
هجوم  این همه پناهجو به کشورهای اروپایی طی ماه‌های اخیر بسیاری از رهبران اروپا را به وحشت انداخته و حتی برخی مثل رئیس شورای اروپا از «فروپاشی اتحادیه اروپا» نیز خبر داده‌اند.
روزشنبه‌ نیز «ژنرال بلتمان»، فرمانده ارتش سوئیس طی اظهاراتی سخیف و نژادپرستانه با این ادعا که  پناهجویان مسلمانی که به سمت اروپا سرازیر شده‌اند «عمدتا بی‌سواد و با فرهنگی خشن»!! هستند به مردم سوئیس هشدار داده است که «جامعه به گونه خطرناکی در آستانه سقوط قرار دارد.»
 وی در واکنش به این بحران از مردم سوئیس خواست مسلح شوند!
وی همچنین تاکید کرد که ورود این پناهجویان به اروپا و ادغام آنها با جامعه میزبان بدون رویدادهای ناخوشایند امکان ندارد و در نهایت به بروز جنگ منجر خواهد شد.!!
هجوم پناهجویان به غرب یکی از ثمرات حمایت‌های غرب از تروریست‌های تکفیری در خاورمیانه است که این‌چنین غربی‌ها را به وحشت انداخته است.