kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

400 زوج مددجوی کمیته امداد ایلام به خانه بخت رفتند

در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت آخرین فرستاده خدا حضرت محمد مصطفی(ص) جشن ازدواج 400 زوج مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد.


این جشن به همت کمیته امداد و تقبل هزینه کمک خرید جهیزیه از سوی موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد و به هر یک از زوج‌ها در این آیین از سوی این موسسه 15 میلیون ریال و از سوی کمیته امداد نیز پنج میلیون ریال کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.
ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام اظهار کرد: برای جهیزیه این افراد 193میلیارد ریال از محل منابع مالی امداد و مشارکت‌های مدرمی به عنوان کمک هزینه به این افراد پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه پرداخت جهیزیه یک هزار و 600 زوج مددجو امسال در دستور کار این نهاد قرار دارد، افزود: از این تعداد تاکنون و کمک هزینه جهیزیه هزار و 100 زوج از طریق کمیته امداد و 400 زوج از طریق یک موسسه خیریه تامین شده است و اکنون هزار نفر در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.
وی با اعلام اینکه سن ازدواج در کشور و به تبع بین مددجویان این نهاد افزایش یافته است، گفت: اکنون 15 هزار دختر بالای 18سال در سن ازدواج مددجوی این نهاد هستند که از این تعداد 46 درصد بالای 30 سال و 12 درصد نیز بالای 40 سال سن دارند.