kayhan.ir

کد خبر: ۶۴۱۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* یک جانباز هستم. شاید معنی رونمایی از مجسمه «هیچ» این بوده است که دولت آقای روحانی دو سال کشور را برای برجام تعطیل کرد و نتیجه آن هم هیچ شد.
الحمدلله خودشان فهمیده‌اند و مجسمه آن را هم ساخته‌اند.
0329---0919
* در این چند سالی که دولت آقای روحانی روی کار آمده وضعیت مردم از هر جهت عقبگرد داشته است. چشم بستن دولت روی واقعیت‌های جامعه چیزی را عوض نخواهد کرد. رکود فعلی حاصل شعارهای فریبنده و رو راست نبودن با مردم است.
1992---0919 و 5125---0912
* متأسفانه دولت تدبیر و امید در برابر غربی‌ها و آمریکا آن قدر عقب‌نشینی کرد و کوتاه آمد که آمریکایی‌ها هار شدند و ادعای غرامت دارند. با توجه به جنایت‌هایی که در حق مردم کردند این ادعاها دیگر برای چیست؟!
9891---0918
* آمریکا با چند قانون جدیدی که تصویب کرد با یک تیر، چند نشان را زد، کاش سیاستمداران دولت امید توجه می‌کردند که آمریکا چگونه هم صنعت انرژی هسته‌ای را محدود و کنترل کرد و هم رفع تحریم‌ها را دور زد و باعث شد کسی به ایران نزدیک نشود.
یک ایرانی از مونیخ آلمان
* آمریکا دائم در حال پرونده‌سازی علیه ایران است و در مورد گروگان‌گیری و مسائل دیگر می‌خواهد پول‌های ملت ایران را بلوکه کند و به افرادی که حق قانونی ندارند بدهد. چرا ما نباید از ستم جانکاهی که آن‌ها از جنگ جهانی اول تاکنون با ما کرده‌اند پرونده‌سازی کنیم؟ چرا در مورد شهادت جوانان‌مان و پول‌های به غارت رفته کشورمان به دنبال حق و حقوقمان نبوده‌ایم؟
3476---0115
* ما که در یک شهر دور افتاده گیلان به نام رضوان‌شهر زندگی می‌کنیم صدایمان به گوش مسئولان نمی‌رسد. ولی شما حرف دل ما را بنویسید و به دولتمردان باز هم بگویید و این بار از قول ما بنویسید آمریکا قابل اعتماد نیست. نباید با سرنوشت کشور این طور بازی شود.
8025---0930
* طرف غربی از هیئت مذاکره کننده هسته‌ای ما خواستار انتقال آب سنگین رآکتور اراک به خارج از کشور شده است. در مقابل این زورگویی‌ها نباید منفعل بود و الا هر چه جلوتر برویم گستاخ‌تر خواهند شد.
0291---0918
* در مورد محدودیت سفر به آمریکا برای کسانی که به ایران سفر کرده باشند آقای ظریف می‌گوید شما نگران نباشید ما نمی‌گذاریم به روابط تجاری ایران آسیبی وارد شود. این سخن مثل آن است که کسی به فرد دیگری بگوید درست است که آن اوباش مشت محکمی به صورت شما می‌زند ولی من اجازه نمی‌دهم جایش درد بگیرد؟!
1835---0912
* آقای صالحی بیش از همه برای انجام خارج کردن رآکتور اتمی اراک و سانتریفیوژها چنان عجله دارند مثل اینکه همین الان تحریم‌ها از بین رفته است. مجلس باید در مقابل این افراط‌ها ایستادگی کند.
6172---021
* آقای ظریف پشت درهای بسته با مسئولان آمریکایی هر چه می‌گوید نتیجه‌ای جز نقض عهدهای پی‌درپی از طرف آمریکایی‌ها نداشته است.
4022---021
* جناب آقای هاشمی شما که بحمدالله با ادبیات عرب و قرآن آشنا هستید و می‌دانید که در قرآن کریم می‌فرماید: «لن ترضی عنک الیهود و لاالنصاری حتی تتبع ملتهم» چگونه است که نامه عادی یک خیانتکار بین‌المللی را ملاک تغییر رویکرد آمریکا نسبت به ایران تلقی کرده‌اید؟! این تحلیل‌های خام دستانه موجب تضعیف موقعیت شما خواهد شد.
طباطبائی- قم
* آقای زنگنه در مورد افزایش قیمت بنزین نکاتی را عنوان کرد که مربوط به کشورهای واردکننده است نه کشور ما که صادرکننده است. ضمنا افراد آن کشورها مثل خود آقای زنگنه درآمدشان بیشتر از هزینه‌هایشان است. نه مثل من و امثال من که هزینه‌هایم بیشتر از درآمدم است. بنده آن‌قدر حقوق ندارم که بتوانم بنزین لیتری 3 هزار تومان بخرم.
5086---021
* مگر حقوق یک کارگر در سال چقدر افزایش می‌یابد که هر روز یا هر چند روز یک بار شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. آیا این بود وعده‌های انتخاباتی آقایان!
0068---021
* ما کارگران خدماتی مترو از شرکت خدماتی زمان روب نه بیمه هستیم و نه آنکه از حقوق درست و حسابی برخورداریم. لطفا کسی به وضعیت ما رسیدگی کند.
6422---021
* با وعده‌های آقای روحانی که سه سال است در سیاست تعامل‌گرای خود رعایت حال آمریکا را نموده به جای ره‌آوردی از رفاه و ارزانی و کاهش نرخ تورم، برعکس آنها به وقوع پیوسته که هیچ بلکه حتی امروز دوم دی ماه هنوز حقوق آذرماه ما بازنشستگان آموزش و پرورش و دیگر بازنشستگان لشکری و کشوری پرداخت نشده است.
3866---041
* طرح مجلس برای عدم بکارگیری بازنشستگان در مشاغل دولتی چند ماه قبل از تصویب نمایندگان گذشت و به شورای نگهبان ارسال شد که به علت برخی ایرادات به مجلس عودت داده شد ولی مجلس شورای اسلامی متاسفانه طرح را مسکوت گذاشت. با توجه به آمار بالای بیکاران جوان از نمایندگان مجلس انتظار می‌رود قبل از پایان سال ایرادات مورد اشاره شورای نگهبان را برطرف نمایند تا بخشی از جوانان جویای کار گره بیکاریشان باز و تسهیل ازدواجشان فراهم گردد.
رضائی - قم
* کوچه‌های بهمن 16 تا 20 منطقه بیست متری «سده‌آبادان» فاقد هرگونه روشنائی است و این مشکلاتی را برای اهالی محل ایجاد کرده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2360---0935
* متاسفانه برخی معتادین خطوط ترمینال جنوب - افشار اتوبوس‌ها را خوابگاه خود قرار داده‌اند گاه بوی تعفن آن‌ها ایستادن در اتوبوس را غیرممکن می‌کند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
6293---0919
* در پروژه مسکن مهر صفادشت ملارد  سرویس‌های بهداشتی را به طرف قبله ساخته‌اند. ساکنین مسلمان و مومن مجتمع ناراحت هستند. پیمانکار هم زیربار تغییر نمی‌رود درمانده شده‌ایم که چه باید بکنیم.
8066---0935
* چرا تامین اجتماعی هر ماه پرداخت حقوق بازنشستگان را با تاخیر پرداخت می‌کند؟ مردم به علت بدهی اقساط مختلفی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند و با این بی‌نظمی علاوه بر تاخیر در دریافت حقوق، جریمه هم باید بدهند.
رجب‌پور
* دولت مواد پتروشیمی را به شرکت‌های خارجی در مقایسه با شرکت‌های داخلی ارزان‌تر عرضه می‌کند - جای تعجب دارد که چرا در این دولت اکثر بدیهیات زیر پا گذاشته می‌شود.
7278---0912
* مدت 4 سال است که برق منزلم توسط شرکت برق منطقه آزادی تهران به علت درخواست مبالغی که نمی‌دانم چگونه می‌تواند قانونی باشد قطع شده است. علی‌رغم پی‌گیری‌های مستمر متاسفانه هیچ نشانی از رفع مشکل نیست. جالب است که به رغم  قطع بودن برق کنتور، شرکت برق منطقه آزادی از صدور قبض ماهانه دریغ نمی‌ورزد!
محمود ستایش - ایثارگر
* 20 سال سابقه کار در شرکت گاز دارم. مدت سه سال است که به صورت قرارداد مستقیم شده‌ام (قبلا قرارداد شرکتی بودم). علی‌رغم اینکه تمام حقوق و مزایای من و امثال من کارگری است ولی هنگام پرداخت پاداش پایان سال می‌شویم کارمندی! چرا؟!
2524---0813
* دو سال است که ورودی آزادراه ساوه - همدان به شهر پرند چراغ روشنایی ندارد و شب هنگام  خطر در کمین مردم است چندین مرتبه پیگیری کرده‌ایم ولی ترتیب اثر نداده‌اند، چرا؟
5079---0935
* جاده مواصلاتی سهرستان به ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان کاملا خطرآفرین است و هرچند روز شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت در این جاده هستیم. امیدواریم با انعکاس مشکل در این ستون مسئولان امر کاری بکنند.
2944---0915