kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* قطعنامه ضد ایرانی اخیر سازمان ملل و اعلام نقض حقوق بشر در ایران آن هم با جلو انداختن حکومت مبتذل و سخیفی مثل رژیم آل سعود در این موضوع تمام خوش خیالی‌های چندین ساله داخلی‌های طرفدار غرب را به هم ریخت. امیدواریم بیدار بشوند و انرژی خود را صرف اقتصاد مقاومتی یعنی ساخت کشور از داخل بکنند و نگاهشان را از خارج بردارند.
5411---0918
* در مدت این دو سال رهبر معظم انقلاب به دولت نصیحت کرده‌اند که نیروهای مؤمن و انقلابی را برچسب افراطی نزده و کنار نزند. امیدواریم در آخرین ماه‌های سال همدلی و همزبانی دولتمردان ما این توصیه رهبری را سرلوحه کارهایشان قرار بدهند باشد که دشمنان در توطئه‌های خود علیه انقلاب ناکام بشوند.
5217---0919
* نکات مهمی در مورد هشدار رهبری نسبت به نقشه بلند مدت آمریکا برای تسلط بر سوریه و منطقه از راه مذاکره وجود دارد: 1- دم از تعامل سازنده زدن با آمریکا و رفتن به سمت سیاست موسوم به تنش‌زدایی اولین حرکت خطرناک قرار گرفتن در پازل دشمن است. 2- ذات رفتاری آمریکا در مسائل سوریه نا‌امنی‌آفرینی است.
3- آمریکایی که دنبال سلطه‌گری نامشروع بر منطقه است به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و مسئولان وزارت خارجه موظفند نسبت به دشمنی آمریکا در مسائل منطقه‌ای هوشیارانه عمل کنند.
8979---081
* یک روزنامه محلی در خوزستان تا می‌تواند قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در تیترهای صفحه اول خود برجسته می‌کند جالب اینکه همین قلم به دست‌ها مدعی هستند در کشور آزادی وجود ندارد!
2343---0916
* گزارش آمانو رئیس آژانس در مورد پرونده هسته‌ای ایران ادامه رفتارهای منافقانه گذشته است. ادامه همکاری با آژانس در چنین شرایط نابرابر زیرپا گذاشتن شروط اجرای برجام می‌باشد. مجلس شورای اسلامی و هیئت نظارت بر حسن اجرای برجام وظیفه دارند ورود پیدا کنند.
5411---0918
* در خصوص دفن 1700 تن سیب‌زمینی توسط دولت با توجه به جلوگیری از کاهش قیمت این محصول در بازار لطفاً بنویسید در کتاب آسمانی ما مسلمانان این اقدام دولت اسراف نام دارد و مسرفین برادران شیطان خطاب شده‌اند. توضیح بدهند در مکتب لیبرال دموکراسی غرب که کامل‌ترین نمونه آن مربوط به حکومت مدعی کدخدایی جهان است این عمل چگونه توجیه می‌شود.
احمدزاده
* اراده استقلال‌طلبانه مردم یمن را نمی‌توان با بمب و موشک و از بین بردن زیرساخت‌های این کشور نادیده گرفت. نه آمریکا نه انگلیس و نه صهیونیسم نمی‌توانند ورق را برگردانند. یمن تسلیم شدنی نیست جنگ با مردم مظلوم این کشور بازی کردن با آتش است که شعله‌های آن متجاوزین سعودی و حامیان غربی و صهیونیستی‌شان را خواهد سوزاند.
5411---0918
* حال و روز اردوغان ترکیه حکایت جاهلی است که اول اقدام کرده سپس فکر می‌کند. دست در دست آل‌سعود و صهیونیسم گذاشتن دولتمردان ترکیه و تبدیل این کشور به بارانداز وحشی‌ترین تروریست‌های جهان در قبال به غارت بردن نفت سوریه و عراق عاقبت خوشی برای آنان در پی نخواهد داشت آنها هرگز به آرزوی واهی بازگشت امپراطوری عثمانی گذشته نخواهند رسید.
فخرالساعه- جانباز 70 درصد انقلاب
* مگر دولت پول آب را چند درصد گران کرده که 5 هزار تومان پول آب منزل بنده به بالای 20 هزار تومان افزایش یافته است.
5485---0912
* دولت یازدهم باتوجه به انتخابات پیش‌رو بهتر است به وظیفه اصلی خود بپردازد و از حاشیه‌سازی به جد پرهیز نماید تا انتخابات در خور نظام با حضور حداکثری مردم ان‌شاءالله محقق شود.
8612---0912
* همسر بنده در رشته روان‌شناسی عمومی بعنوان میهمان در دانشگاه آزاد واحد شمال پذیرفته شده و دو ماه از شروع کلاسهای ایشان می‌گذرد. اخیراً قانون گذاشته‌اند دانشجویان میهمان یک میلیون تومان اضافه باید بپردازند هر چه دلیل می‌آوریم قانون عطف بماسبق نمی‌شود زیربار نمی‌روند چرا؟
امینی
* در نظر گرفتن وام 5 میلیونی برای خرید لوازم برقی کم مصرف بهترین راهکار برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصلاح الگوی مصرف می‌باشد. امیدواریم دولت به این امر توجه ویژه داشته باشد.
6263---0938
* با قانون جدید وزارت بهداشت رشته پرستاری در دانشگاههای کشور حذف شده به جای آن افراد پذیرفته شده در آزمون سراسری را در مراکز بیمارستان‌ها به مدت یک سال آموزش عملی داده و بعد از یک سال مدرک پرستاری به آنها داده و در همان مرکز درمانی ادامه خدمت می‌دهند. عرض بنده این است که یک سال آموزش چگونه با چهار سال آموزش آکادمیک در دانشگاه برابری می‌کند؟
سجادی
* دولت تصمیم گرفته با آموزش یک ساله پرستاری در مراکز درمانی بساط آموزش کلاسیک 4 ساله پرستاری در دانشگاهها را جمع کند این کار ضمن آسیب زدن به موقعیت شغلی پرستاران سلامت و بهداشت جامعه را نیز نشانه رفته است اگر مشکل کمبود نیروی پرستار است پس چرا پرستاران فارغ‌التحصیل دانشگاهها را بعد از چند سال استخدام نمی‌کنند؟
1442---0917
* شهرستان فردوس در خراسان رضوی این ظرفیت و استعداد را دارد که با مساعدت دولت و مسئولان امر به منطقه گردشگری و جذب گردشگر داخلی و خارجی تبدیل شود.
2773---0913
* در بزرگراه امام علی(ع) مسیر شمال به جنوب و پل شهدای استان قزوین خروجی ندارد. این در حالی است که در مسیر شمال به جنوب خروجی طراحی شده است. لطفاً به موضوع رسیدگی شود.
فواد کاسبی
* بنده که یک فرهنگی بازنشسته با مدرک لیسانس هستم یک سوم آبدارچی سازمان آب حقوق دریافت می‌کنم در ضمن 8 ماه حق‌التدریس بنده را هنوز نداده‌اند. وزیر آموزش و پرورش چه پاسخی دارند بدهند؟
9514---0915