kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۰۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
سرخابی ها امروز در پایتخت به میدان می روند

صدرنشینی موقت استقلال خوزستان و ناکامی دوباره سپاهان

در پایان روز نخست هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان موقتا صدرنشین شد،صبا با پیروزی در مشهد به رده سوم صعود کرد و سپاهان پس از حذف از جام حذفی ، طعم اولین شکست در لیگ برتر را با سرمربی کرواتش چشید.
سرویس ورزشی-

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد. در نخستین دیدار دیروز تیم‌های سیاه جامگان مشهد و صبای قم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی را شاگردان علی دایی بانتیجه۲ بر یک به سود خود خاتمه دادند.ابوالفضل ابراهیمی (۱۵) و جلال الدین علی محمدی (۵۵) برای صبا گلزنی کردند و تنها گل تیم سیاه جامگان را احمد امیر کامدار (۸۴) به ثمر رساند.
 در دومین بازی دیروز گسترش فولاد توانست مهمان خود سپاهان اصفهان را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.تک گل این دیدار را شهرام گودرزی در دقیقه 15 به ثمر رساند.سپاهان پس از جذب استیماچ به عنوان سرمربی پس از شکست در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن و حذف از این رقابت‌‌ها، در دومین دیدار پیاپی خود این بار در لیگ برتر مقابل گسترش فولاد نیز شکست خورد.
درآخرین دیدار نیز راه‌آهن میزبان استقلال خوزستان بود که در پایان این شاگردان ویسی بودند که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند و بالاتر از استقلال تهران موقتا در رتبه نخست لیگ برتر جای گرفتند.تک گل این بازی را مهدی زبیدی در دقیقه 72 برای استقلال خوزستان به ثمر رساند. با این نتیجه استقلال خوزستان 26 امتیازی و موقتا صدرنشین شد.
نکونام به استقلال رسید، منصوریان به پرسپولیس
تقابل پرسپولیس با نفتی که هدایتش برعهده کاپیتان پیشین استقلال است و رویارویی جواد نکونام با آبی‌های پایتخت؛ آنهم در هفته‌ای که سه دربی برگزار می‌شود، هیجانات لیگ را به اوج می‌رساند. هفته سیزدهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری پنج دیدار به پایان می‌رسد. در این روز دو دربی در پایتخت و یک دربی در اهواز برگزار می‌شود، دیدارهایی که ممکن است تغییرات بسیاری را در صدر و قعر جدول بوجود آورد. برنامه کامل دیدارهای باقی مانده از هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر به شرح زیر است:
دوشنبه : نهم آذرماه
* نفت تهران - پرسپولیس تهران( ساعت ۱۵- ورزشگاه تختی تهران)* ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز(ساعت ۱۵:۱۵)* ذوب‌آهن اصفهان - پدیده مشهد(ساعت ۱۵:۱۵)
* استقلال اهواز – فولادخوزستان(ساعت ۱۵:۳۰)* استقلال تهران - سایپا تهران(ساعت ۱۷:۳۰-ورزشگاه آزادی تهران)