kayhan.ir

کد خبر: ۶۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

سارقان مامورنمای محموله 25 تنی شمش روی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری سارقان مامورنمای محموله 25 تنی شمش روی در شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش ایرنا از اراک، سرهنگ سیدنورالدین حسینی افزود: چهارم آذر ماه امسال شخصی که خود را راننده یک دستگاه خودروی سنگین معرفی کرد، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس و گزارش سرقت خودرو و محموله روی آن را اعلام کرد.
وی بیان کرد: در این رابطه تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و راننده خودرو به ماموران انتظامی اعلام کرد که یک محموله شمش روی به وزن 25 تن و 110 کیلوگرم را از زنجان بارگیری و به سمت  شهرکرد در حال حرکت بوده که یک دستگاه خودروی سواری با سه مامور انتظامی خودرو را متوقف و این افراد به شاکی حمله کرده و دست و پای او را بسته‌اند.
رئيس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی بیشتر در دستور کار ویژه قرار گرفت و در مراحل نخست تحقیقات، کارآگاهان پلیس به فردی که در عملیات دیگر و در خصوص سرقت از کارگاهی در استان همدان دستگیر شده بود، مظنون شدند.سرهنگ حسینی اظهار کرد: در بازجویی‌های انجام شده سرانجام سارق که مدارکی بر حضورش در محل سرقت دلالت می‌کرد، لب به اعتراف گشود و اذعان کرد محموله سرقت شده را در گاراژی در شهر اراک مخفی کرده است.