kayhan.ir

کد خبر: ۶۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* خدا را سپاس که رهبرو مقتدایی حکیم و فرزانه داریم که روسای جمهور دیگر کشورها قبل از انجام تشریفات رسمی استقبال مسئولین برای گرفتن روحیه و انرژی به خدمت  ایشان می‌رسند. و افسوس بر کسانی که لیاقت بهره‌مندی از هدایت‌های خورشید انقلاب را ندارند.
9462---0912
* این امنیت و آسایش حاکم در کشور را مدیون وجود نعمت رهبری هستیم. خداوند را بابت این نعمت بزرگ شکرگزاریم.
5366---0916
* روزنامه‌های زنجیره‌ای و حامی دولت از همصدایی با رسانه کثیفی چون رادیو فردا در مورد بسیج حیا کنند. بسیج یک حزب نیست بلکه متعلق به حزب خداست و یک فرمانده مقتدر و حکیم و فرزانه و خدایی در راس خود دارد به نام امام خامنه‌ای.
به این فتنه‌گران عرض می‌کنیم از درگاه خداوند عذرخواهی و توبه کنند که در توبه همیشه باز است. از مردم فهیم و بابصیرت و بسیجی کشور هم عذرخواهی کنند. با این انگ‌ها نمی‌توانند مانعی در برابر بسیج ایجاد کنند.
فرجی، ترابی، کریمی
* جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت، وقتی آمریکای جهانخوار و اذناب آن از انرژی به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کنند چرا ما دائم اعلام می‌کنیم ما از گاز به عنوان ابزار سیاسی استفاده نمی‌کنیم! این موضع انفعالی خلاف قرآن کریم است که می‌فرماید: «با دشمن همان‌گونه که با شما دشمنی می‌کند برخورد کنید.»
8997---0912
* رئیس‌جمهور می‌گوید که دولت در پی پیروزی جناح خاصی در انتخابات نیست! ولی چرا در آستانه انتخابات برخی استانداران را عزل و افراد مرتبط با جناح خاص را به‌کار می‌گیرند!
7190---0912
* ملت ایران بداند کسانی که آمریکا را کدخدا می‌دانند و مردم ایران را نوکر، او ذلت را برایشان به ارمغان خواهد آورد نه عزت را. کسانی که فکر می‌کنند با نزدیکی بیشتر به شیطان امنیت و رفاه را برای کشور خواهند آورد سخت در اشتباهند چرا که نزدیکی به شیطان، فقر و بیچارگی در پی دارد. کشوری که قتل‌عام‌های چندصد هزاری سرخپوستان را رقم زد، از بمب اتم علیه انسان‌های بی‌گناه استفاده کرد، جنایت‌های بی‌شمار علیه ملت ما طی 36 سال گذشته از جمله کودتاها، طبس، زدن هواپیمای مسافربری، جنگ تحمیلی 8 ساله و... کار او بوده و حال نیز به علت عدم موفقیت در برابر سد پولادین ملت‌مان به تاسیس گروهک‌های تروریستی مثل داعش مبادرت ورزیده او می‌خواهد برای ما عزت بیاورد!!
1676---0910
* دولت تدبیر و امید پاسخ بدهد چرا باید هزاران جوان تحصیل‌کرده کشورمان بیکار باشند ولی پسر مهاجرانی فراری و مواجب‌بگیر آل سعود سر از وزارت نفت دربیاورد و در گم شدن دکل نفتی دست داشته باشد.
7911---0936
* چقدر خوب می‌شد اگر دستور آقای رئیس‌جمهور مبنی بر ممنوعیت برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی در دانشگاه‌ها قبل از گلایه رهبر معظم انقلاب از این عمل مذموم صورت می‌گرفت.
0866---0911
* حادثه تروریستی فرانسه نشان داد حامیان تروریست‌های داعش از نابودی آنها توسط جبهه مقاومت مطمئن شده‌اند. با این خودزنی و بازی جدید قصد دارند ورود گسترده نظامی خود در دو کشور عراق و سوریه را به یک نوعی توجیه کنند و اگر بتوانند دو دولت قانونی حاکم در این دو کشور را ساقط نمایند.
3549---0912 و 5366---0916
* دولتمردان سری به شهرک‌های صنعتی استان تهران بزنند. خیلی از تولیدکنندگان ورشکسته شده‌اند و خون گریه می‌کنند. چرا این دولت قصد ندارد تکانی به خودش بدهد و عرصه اقتصاد را فعال کند؟
1949---0912
* اصلاح‌طلبان گفته‌اند آمریکایی‌ها دندان‌هایشان ریخته و رابطه ایران و آمریکا رابطه گرگ و میش نیست. کاش برای باورپذیر کردن چنین ادعایی این جماعت در سال‌های 78 و 88 فتنه به وجود نمی‌آوردند و به نمایندگی از آمریکا به نظام و کشور خسارت وارد نمی‌کردند! کاش آن‌قدر آمریکایی‌ها را به تشدید تحریم اقتصادی ایران تحریک نمی‌کردند تا اینکه کسی حرف‌شان را باور کند.
8895---0919
* به نظر می‌رسد دولت در برخی بخش‌ها نه‌تنها مشکل مالی ندارد بلکه شاهد ولخرجی‌های آن هستیم از قبیل یارانه مطبوعات به روزنامه‌های رنگی و کم‌ تیراژ و بعضا زنجیره‌ای که به طور رایگان نیز در برخی معابر و بازارها توزیع می‌شود مثلا روزنامه خبر را که در چهارراه شیراز به صورت مجانی پخش می‌کنند.
4397---0917
* پیشرفت‌هایی که نظام در عرصه دفاعی کرده قابل قدردانی است. چقدر خوب می‌شد دولت در عرصه اقتصاد با الگوگیری از تجارب بخش صنایع دفاعی گام‌های بزرگی برمی‌داشت و رو به جلو حرکت می‌کرد.
0685---0916
* وزیر محترم کشور پاسخ بدهند چرا شهر شلمان از توابع شهرستان لنگرود در استان گیلان با گذشت چند سال بخشداری و بخشدار ندارد. بنویسید تمام پیگیری‌های ما تاکنون نتیجه نداده است.
6467---0911
* از مسئولین امر درخواست می‌شود برای پایمال نشدن حق و اجرای عدالت در پرداخت قبوض (آب، برق،‌گاز) ساکنان منازل و آپارتمان‌ها با کنتور مشترک، اجرای طرح نصب کنتورهای جداگانه و فرعی برای این اماکن با قرار دادن مزایا و تسهیلات ویژه و آسان در خرید و نصب آنها مانند اقساطی کردن هزینه‌ها الزامی و عملی کنند.
6263---0938
* در مدرسه ]...[ شهرستان مرند دانش‌آموزان را اجبار به آوردن پول برای حمایت از مدرسه می‌‌کنند یکی از دانش‌آموزان گفته پول نداریم اولیای مدرسه پاسخ داده‌اند چون پول یارانه را گرفته‌اید هیچ عذری پذیرفته نیست. چرا باید در مدرسه دانش‌آموزان تا این حد تحقیر بشوند.
8902---0914
* سال گذشته برای زیبایی چهره به یک پزشک پوست در زاهدان مراجعه کردم ولی به حالت مرگ افتادم چند ماه تکلم خود را به‌طور کل از دست دادم. بعدها کاشف به عمل آمد که ایشان فقط مدرک فنی حرفه‌ای دارد کار به شکایت کشیده شد. چندین ماه می‌شود که برای رسیدگی پرونده به دادگاه می‌روم و می‌آیم از این خانم فقط 50 میلیون تومان وثیقه گرفته‌اند و به کار خودش که دخالت در امور پزشکی است ادامه می‌دهد. از مطبوعات کشور تقاضا دارم پیگیر این قضیه باشند.
رحیمه کامبوزیا
* از مسئولین نیروی انتظامی درخواست می‌شود طرح امنیت محله محور را در جوادیه منطقه 16 اجرا کنند.
1131---0933
* تعداد اتوبوس‌های خط جوادیه - فیاض‌بخش بسیار کم است و همین تعداد کم هم فرسوده و از رده خارج هستند. از مسئولین امر درخواست می‌شود در تعویض و افزایش تعداد اتوبوس‌ها درنگ نکنند و برای مردم زحمتکش و شریف جنوب شهر ارزش بیشتری قائل شوند.
8387---0901
*‌ در ماه محرم و صفر شایسته است سخنرانان و متولیان مساجد و هیئت‌ها برای بهره بیشتر مخاطبان از منابر هر دهه با معرفی یک کتاب مانند حماسه حسینی استاد شهید مطهری به عنوان موضوع سخنرانی هم به محتوای مراسم عمق بخشند و هم به امر کتابخوانی رونق بخشند. در قالب این برنامه در این 6 دهه کتاب مطالعه خواهد شد.
موسیوند