kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲

وزیر اطلاعات:مسئولان همدل و همصدا باشند کشور پیشرفت می‌کند

وزیر اطلاعات لازمه پیشرفت کشور را همدل و همصدا بودن مسئولان دانست.
 وزیر اطلاعات لازمه پیشرفت کشور را همدل و همصدا بودن مسئولان دانست.
مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اطلاعات استان کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات و اعضای شورای تامین در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام علوی در این مراسم مدیران نظام اسلامی را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: این وزارتخانه از مدیران حمایتهای لازم را داشته و نقش حمایتی و صیانتی ویژه در این زمینه ایفا می‌کند.
وزیر اطلاعات هماهنگی وزارت اطلاعات با سایر ارگانها و دستگاه‌ها را هدف اصلی در ماموریت‌ها و موفقیت‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هم‌افزایی وزارت اطلاعات با سایر دستگاه‌‌ها برای مردم خیر و برکت به همراه دارد. وی تدبیر در ا مور و حرکت بر مبنای عقلانیت و پرهیز حب و بغض و عقده‌گشایی‌ها را رویه این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: این اقدامات جامعه را در مسیر عقلانیت و معنویت قرار داده و پشتوانه‌ای برای امنیت اجتماعی خواهد شد.
علوی گفت: هر زمان که مسئولان کشور با هم همدل و همصدا بوده‌اند پیشرفت در آن حاصل شده و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را به دنبال داشته است که افزایش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمونه بارز آن است. وی تاکید کرد: وقتی مردم شاهد باشند که متولیان نظام با درایت و عقلانیت در پی تامین امنیت و رفع مشکلات آنها هستند حتما در صحنه‌های انقلاب حضوری فعال خواهند داشت.
علوی در ادامه با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: این معضل اجتماعی انواع هنجارشکنی‌ها را با خود به همراه دارد. دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری نیست. بلکه باید با فراهم کردن بسترهای امن برای حضور مردم با بخش خصوصی زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی و چرخه روان اقتصادی را فراهم کنیم.
به گزارش فارس، وزیر اطلاعات تاکید کرد: باید امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم زیرا گر شرایط امنی برای ورود سرمایه‌گذاران به بخش‌های مولد و اقتصادی جامعه وجود نداشته باشد انتظار برای رفع معضل بیکاری بی‌خود است.