kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴
در شهرهای مختلف کشور

9 قاچاقچی و قاتل به دار مجازات آویخته شدند

9 نفر از افراد قاچاقچی، شرور و قاتل در شهرهای مختلف کشور به دار مجازات آویخته شدند.
سرویس شهرستان‌ها-
9 نفر از افراد قاچاقچی، شرور و قاتل در شهرهای مختلف کشور به دار مجازات آویخته شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، طی احکام صادره از سوی شعب دوم و سوم دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، صبح دوشنبه 4 سوداگر مرگ در محوطه زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.
مشارکت در حمل زنجیره‌ای مواد مخدر به میزان 703 کیلو و 250 گرم تریاک اتهام 2 نفر از این افراد بود که حکم آن‌ها از سوی شعبه دوم دادگاه انقلاب کرمان صادر شد.
فرد سوم که اتهام حمل و نگهداری 22 کیلو و 300 گرم هروئین در پرونده‌اش درج شده از سوی شعبه دوم و فرد چهارم، متهم به حمل و نگهداری یک کیلو و 300 گرم هروئین از سوی شعبه سوم انقلاب کرمان به اعدام محکوم شده بود.
همچنین صبح روز سه‌شنبه نیز 3 تن قاچاقچی مواد مخدر در ندامتگاه مرکزی قزوین، و طی احکام جداگانه‌ای به دار مجازات آویخته شدند.
دادستان عمومی و انقلاب نوشهر نیز از اعدام دو قاتل در این شهرستان در بامداد دوشنبه خبر داد و گفت: جرم این دو نفر، قتل عمد پسر عمو و کشتن دانشجوی مشهدی با چاقو بود.
کیومرث حمزه صورتی بعد از ظهر دوشنبه در تشریح وضعیت این دو اعدامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو پرونده جداگانه در سال 1385 فردی به هویت (ج.م) در سال 1387 نیز فردی به هویت (م.الف) به ترتیب به جرم قتل عمد پسرعمو و کشتن دانشجوی مشهدی با چاقو با تلاش مأموران آگاهی شهرستان نوشهر شناسایی و دستگیر شدند.