kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

خرید پیکی محصولات شیوه کلاهبرداری زوج جوان

زوج جوانی که به بهانه خرید پستی محصولات اینترنتی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، در اراک شناسایی و دستگیر شدند.
اراک-خبرنگار کیهان:
زوج جوانی که به بهانه خرید پستی محصولات اینترنتی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، در اراک شناسایی و دستگیر شدند.
رئيس پلیس آگاهی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری از دادسرای عمومی انقلاب اراک به پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع شد.
سرهنگ رضا احمدی ادامه داد: در مراحل تحقیقات شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار داشت: شخصی طی تماس تلفنی با مغازه موبایل فروشی‌ام اعلام کرد که از طریق تبلیغات اینترنتی با مغازه من آشنا شده و قصد خرید 2 دستگاه تلفن همراه گران‌قیمت را دارد خواستار دریافت محصول، و پرداخت وجه آن از طریق پیک پستی شد.
شاکی ادامه داد: بعد از دریافت درخواست مشتری به نشانی مجتمع مسکونی اعلام شده مراجعه کردم و بعد از تماس با خریدار، زوج جوانی گوشی‌های موبایل را تحویل گرفته و برای آوردن وجه به آپارتمان برگشتند اما دیگر خبری از آنها نشد.
رئيس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت:‌بعد از اظهارات مالباخته و تحقیقات گسترده پلیسی، متهمان شناسایی و در حالی که قصد خروج از اراک را داشتند دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی به 9 فقره کلاهبرداری به همین روش در شهرهای تهران، کرج و اراک اعتراف کردند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی  استان مرکزی، در بازجویی‌های صورت گرفته از این زوج کلاهبردار مشخص شد که در تمامی کلاهبرداری‌ها، آنها بعد از شناسایی سوژه مورد نظر خود با ارائه نشانی‌های جعلی و بعد از دریافت بسته خود بدون پرداخت وجه از محل متواری می‌شدند.متهمان روانه زندان شدند.