kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

مسمومیت 19 نفر در یک تالار عروسی در قمصر کاشان

بی‌احتیاطی در استفاده از بخاری برای گرم کردن یک تالار عروسی در شهر قمصر کاشان 19 نفر را راهی بیمارستان کرد.

اصفهان- خبرنگار کیهان:
بی‌احتیاطی در استفاده از بخاری برای گرم کردن یک تالار عروسی در شهر قمصر کاشان 19 نفر را راهی بیمارستان کرد.
رئيس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مبنی بر وقوع گازگرفتگی در یک تالار عروسی در محور قمصر بلافاصله ماموران این فرماندهی به محل اعزام شدند.
مصطفی صادقیان افزود: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از وسیله گرمایشی و انتقال لوله‌بخاری داخل ظرف آب تعداد 19 نفر شامل دو مرد و 17 زن دچار مسمومیت ناشی از گازگرفتگی شدند که با کمک عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
وی ادامه داد: تاکنون 17 نفر از این افراد پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شده و دو زن در بیمارستان بستری هستند و مراحل درمان بر روی آنان ادامه دارد.
صادقیان با هشدار در خصوص استفاده نابه جا از وسایل گرمایشی در اماکن عمومی و تالارها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه صاحبان این تالار عروسی در گرم کردن آن مرتکب تخلف شده و با جان مردم بازی کرده‌اند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته و در صورت اثبات تخلف با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.