kayhan.ir

کد خبر: ۶۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

دختر 19 ساله قاتل 23 مرد

منابع خبری آمریکا اعلام کردند یک دختر 19 ساله در مصاحبه‌ای اعتراف کرده از طریق سایت‌های اینترنتی 23 مرد را فریب داده و کشته است.

منابع خبری آمریکا اعلام کردند یک دختر 19 ساله در مصاحبه‌ای اعتراف کرده از طریق سایت‌های اینترنتی 23 مرد را فریب داده و کشته است.
به گزارش خبرآنلاین، «میراندا بربور» که هم‌اکنون در زندان است، در مصاحبه تلفنی با نشریه محلی «دیلی آیتم» در ایالت پنسیلوانیا گفت که این افراد را در ایالت‌های آلاسکا، تگزاس، کارولینای شمالی و کالیفرنیا کشته یا خفه کرده است. آخرین قتل سپتامبر گذشته اتفاق افتاده است و اکنون او برای آسوده شدن وجدانش این مطالب را در اختیار رسانه‌ها قرار  داده است. او گفت که این قتل‌ها را در ارتباط با عقاید شیطانی‌اش انجام داده است. هافینگتون پست گزارش داد میراندا به این نشریه گفت که آخرین مقتول به نام «تروی لافیرارا» باعث عذاب وجدان او شده و قصد دارد که با اعتراف وجدان خود را آسوده کند. او این قتل را با همکاری شوهرش «ایلیت بربور»، که سه سال از او بزرگتر است انجام داده است. میراندا گفت که از طریق سایت اینترنتی «کریگ لیست»، که از سایت‌های شغل‌یابی است، با «لافیرارا» آشنا شد و با او قرار گذاشت. وقتی «لافیرارا» در ماشین میراندا می‌نشیند، شوهرش از پشت با کابل او را خفه می‌کند.میراندا گفت که اولین قتل را در 13 سالگی در ایالت آلاسکا، زمانی که عضو یک انجمن شیطان‌پرستی بوده، انجام داده است.
پلیس آمریکا معتقد است تعداد کشته‌شدگان بیش از 30 نفر باشد، زیرا میراندا در مصاحبه خود گفته بعد از کشتن بیست و دومین نفر از شمردن کشته‌ها دست برداشته است.