kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳

سوریان: امیدوارم در المپیک ریو مثل لندن موفق باشم(گفت و گو)

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک تاکید کرد با امید به حضور در المپیک 2016 ریو در تمرینات تیم ملی حضور یافته است. حمید سوریان در تازه‌ترین صحبت هایش به تشریح آخرین شرایط خود و کشتی فرنگی پرداخته که گزیده‌ای از صحبت هایش در ادامه می‌آید:


* همه افراد شاغل در کشتی فرنگی با تمام توان و انرژی به دنبال کسب بهترین نتیجه هستند. قطعا این کادرفنی که سر کار آمده پرانرژی آمده و کارنامه مشخص و قابل قبولی هم دارد و این امید می‌رود که بهترین نتیجه نیز با این نفرات به دست آید.
* با شرایط موجود بیگانه نیستم و در المپیک 2012 نیز همین شرایط وجود داشت. سبک وزن آسیا سطح بالایی دارد و شرایط برای کسب سهمیه سخت خواهد بود. از روز اول که تمرینات را شروع کردم به امید حضور در المپیک ریو آمدم و امیدوارم حضورم برای کشتی المپیک ریو مثل المپیک لندن با موفقیت باشد.
* نمی‌دانم در مسابقات جهانی چه اتفاقی افتاد، هنوز هم نمی‌خواهم در این خصوص فکر کنم. بعد از مسابقات جهانی به این موضوع فکر نکردم چون یادآور خاطرات بدی است اما باید نقاط ضعفی که منجر به شکستم شد را تصحیح کنم و برای رفع این مشکلات تلاش کنم اما به اعتقاد من عدم برخورداری از تمرکز لازم دلیل اصلی شکست من در لاس‌وگاس بود.