kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
هشدار امت حزب‌الله اهواز به مسئولان:

حزب‌الله اجازه نفوذ دشمن را نخواهد داد

هزاران نفر از امت حزب‌الله اهواز در حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ آمریکا و هشدار به مسئولان در قبال تصویب برجام تجمع و طی بیانیه‌ای مسئولان کشور را دعوت به هوشیاری در برابر نیرنگ جدید دشمن کردند.

اهواز- خبرنگار کیهان:


در این تجمع هزاران نفری که روحانیت و خانواده شهدا حضور چشمگیری در آن داشتند ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب خواستار توجه جدی مسئولان به منویات ایشان در عرصه دشمن‌شناسی و استکبارستیزی شدند.
حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در این تجمع تاکید کرد: دشمن دنبال خواب و غفلت ما است تا دشمنی او را فراموش کنیم؛ چون بیداری را شرط لبیک گفتن به رهبری و ولایت می‌داند.
وی با اشاره به اینکه وقتی  می‌بینیم رهبر بارها هشدار می‌دهد و مخاطبینش ما هستیم لبیک گفتن به این فرامین واجب شرعی است.
وی اظهار داشت: رهبری 6 بار در سخنان خود از یک پروژه بزرگ دشمن به نام نفوذ پرده برداشتند و 4 سال پیش نیز به سران کشورهای منطقه پیام داد که در میدان آمریکا بازی نکنید و ما اجازه نمی‌دهیم سوریه در حلقوم آمریکا فرو برود و امروز عظمت پیش‌گویی‌های ایشان در منطقه دیده می‌شود.
وی با اشاره به سخنان رهبری گفت: برخی تلاش دارند واژه دشمن بزرگ در مورد آمریکا را به دوست خوب تغییر دهند، اما برنامه نفوذ دشمن بعد از برجام در دو بعد سیاسی و فرهنگی جدی است.
تجمع‌کنندگان که دست نوشته‌هایی در محکومیت مذاکره با‌ آمریکا در دست داشتند با قرائت بیانیه‌ای تاکید کردند: ما امیدمان به خداست نه کدخدا و آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت. در بخشی از این بیانیه ضمن ابراز حمایت از فرامین ولی‌امر مسلمین جهان و مقابله با پروژه خطرناک نفوذ آمریکا تاکید شده است: تاریخ ثابت کرده است آمریکایی‌ها هیچ قصدی به غیر از ایجاد خلل در پیشرفت و تلاش در جهت عقب‌ماندگی و تحقیر ملت‌ها ندارند و قطعا همین هدف را نیز در جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند و این بار به تصور اینکه «برجام» را وجه‌المصالحه نیات شوم خود قرار دهند و در سایه آن به مقاصد سیاه خود دست یابند پای میز مذاکره آمدند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: متاسفانه در این مسیر برخی عوامل دلباخته داخلی به وعده‌های پوشالی شیطان بزرگ، همچون افراد مسخ شده برای تحقق حضور این دشمن قدیمی خود را به آب و آتش می‌زنند و از هیچ اقدامی برای اثبات همراهی و همدلی خود با دیو خونخوار استکبار، آمریکای جنایتکار فروگذار نیستند.