kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

پرستار بی‌رحم!

یک پرستار کودک بر سر دریافت دستمزد دو کودک را به قتل رساند.



به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «یوسلین ارتگا» 53 ساله اهل «منهتن آمریکا» 2 کودک به نام «لوسیا کریم» 6 ساله و برادرش «لئو» 2 ساله را که از آنها مراقبت می‌کرد، کشت.بر اساس گزارش پلیس، هنگامی که مادر قربانیان در اکتبر 2012 پس از برداشتن فرزند دیگرش از کلاس شنا به خانه برگشت فرزندان خود را غرق در خون و نیمه جان یافت و این در حالی بود که پرستار کودکان نیز با زخمی کردن گردن خود با چاقو خود را کنار آنها انداخته بود.
وی سریعا با پلیس تماس گرفت و خانم «ارتگا» توسط پلیس به اتهام قتل بازداشت شد و کودکان پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحت‌های بسیار جان خود را از دست دادند.
در تحقیقات گسترده‌تر پلیس معلوم شد «ارتگا» دو کودک را به داخل وان حمام برده و سپس به طور بی‌رحمانه با یک چاقو به آنها حمله کرده و بر اثر ضربات شدید و فراوان این دو کودک بی‌گناه جان خود را از دست دادند و او برای اینکه خود را از این جنایت نجات دهد مبادرت به خودکشی کرد که ناموفق بود.
خانم «ارتگا» در گزارش خود به پلیس گفت وقتی از آقا و خانم «کریم» درخواست پول بیشتر کردم آنها از من خواستند تا بیشتر از وظیفه‌ام کار کنم و خانه را تمیز کنم، من نیز از آنها عصبانی شدم و تصمیم به انتقام گرفتم.
«ارتگا» در دادگاهی که به تازگی برگزار شد حاضر و اتهام وارده به خود را انکار کرد و ادعا کرد به یاد نمی‌آورد که چه اتفاقی افتاده است!
دادگاه محاکمه این پرستار جنایتکار همچنان ادامه دارد.