kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

تاخیر اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی در بناب صدای مردم را درآورد

فرماندار بناب گفت: طولانی‌تر شدن زمان اجرا و تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی در بناب مردم و مسئولان را کلافه کرده و صدای مردم را درآورده است!

بناب - خبرنگار کیهان:

ولی‌الله فرج‌اللهی با بیان اینکه به دلیل تاخیر در اجرای پروژه‌ها مسئولان شهرستان نیز نمی‌توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: هر چند مسئولان اداره کل راه و شهرسازی تلاش‌هایی را برای تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهند ولی روند اجرای پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود.
وی عدم تکمیل پروژه روگذر میدان معلم را از مشکلات اساسی شهرستان نام برد و با اشاره به تزریق اعتبار لازم از منابع مختلف خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.
فرج‌اللهی با اشاره به تردد روزانه هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین از محدوده میدان معلم تاکید کرد: عدم تکمیل طرح باعث ایجاد ترافیک سنگین در اکثر ساعات روز و ایجاد مشکل برای رفت و آمد خودروها می‌شود.
وی به انجام مطالعات احداث کمربندی شرقی بناب نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد: به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی این طرح در بناب خواهیم بود.
وی با اشاره به اختصاص سهمیه مناسب قیر برای آسفالت راه‌های روستایی شهرستان گفت: از این محل 354 تن قیر برای شهرستان بناب در نظر گرفته شده است که تاکنون 188 تن آن برای آسفالت ریزی را‌ه‌های چندین روستا اختصاص یافته و 164 تن نیز در حال اقدام است.
فرج‌اللهی از اختصاص 440 تن قیر برای آسفالت مسیر و محلات طرح مسکن مهر در شهرک ولی عصر(عج) بناب خبر داد و خواستار تسریع در تکمیل زیرگذر روستای روشت بزرگ شد.