kayhan.ir

کد خبر: ۵۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲

راه‌اندازی خط اتوبوسرانی رودهن- تهران

مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری رودهن از راه‌اندازی خط اتوبوس‌رانی رودهن- تهران خبر داد و گفت: برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان رودهنی، پنج ایستگاه اتوبوس در رودهن نیز ایجاد شد.


حسن کریم‌خانی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مسافران بین‌شهری در رودهن که بیش از 50 درصد آنها را دانشجویان تشکیل می‌دهند، نسبت به راه‌اندازی خط اتوبوسرانی رودهن- پردیس و تهران اقدام کردیم.
وی افزود: در حال حاضر، بیش از 500 دستگاه تاکسی ون وظیفه جابه‌جایی مسافران از رودهن به تهران را به عهده دارند، ولی با توجه به اینکه بتوانیم خدمات مناسب‌تر و ارزان‌تری ارائه دهیم، خطوط اتوبوسرانی رودهن- تهران و بالعکس را برای راحتی همشهریان و دانشجویان راه‌اندازی کردیم.
کریم‌خانی با اشاره به اینکه کرایه خط اتوبوسرانی رودهن- تهران تنها 2 هزار تومان است، گفت: در حال حاضر و در آغاز کار تنها 10 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: مقصد نهایی خط اتوبوسرانی رودهن- تهران، ایستگاه مترو فرهنگسرا واقع در تهران‌پارس است که مردم به راحتی بتوانند از طریق مترو و با هزینه‌ای بسیار ناچیز به نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشند.
کریم‌خانی گفت: برای آسایش مردم و استفاده بهتر از اتوبوس‌ها، پنج ایستگاه در جنب دانشکده سما واقع در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، جنب مرکز مطالعات و تحقیقات شهرداری رودهن (کتابخانه)، جنب پارک سردار جنگل (پارک آبشار)، جنب شهرداری رودهن (سایت اداری) و جنب ورودی شهرک لاله صحرا ایجاد خواهد شد.