kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* اگر دولت آقای احمدی‌نژاد در 2 سال آخر مشکل پیدا کرد دلیل آن نفوذ نیروها و افکار مشابه مدعیان اصلاحات در مرکز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری دولت وقت بود بنابراین باید نفوذ مدعیان اصلاحات به مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نظام را جدی گرفت و نگران بود.
نیک‌نام
* اسرائیل تا دیروز نقش خود را به عنوان مخالف برجام بازی کرده بود حالا بعد از عبور از مرحله سنا و کنگره آمریکا به همراه اوباما جملگی جشن گرفته‌اند.
سرابی
* آقای انصاری گفته است تعجب می‌کنم که چرا برخی از اینکه مردم ایران از دغدغه خارج شده‌اند عزا گرفته‌اند. مثل اینکه آقای انصاری هنوز در بین مردم نیست. ایشان بهتر است از طرف خودشان صحبت کنند. نه از طرف مردم پس از یک اطلاع‌رسانی دقیق از برجام در یک نظرسنجی مشخص می‌شود که چه کسی از توافق راضی و چه کسی و کسانی ناراضی‌اند؟
حبیبی
* نمایندگان محترم مجلس بدانند در موقعیت خطیری قرار گرفته‌اند چنانچه از پیامدهای ناگوار و خسارت‌بار توافق برجام چشم بپوشند نام آنان در آینده به خوبی برده نخواهد شد و فکر نمی‌‌کنم بتوانند سر خود را بالا بیاورند و به روی مردم نگاه بکنند.
6166---0918
* دولت یازدهم با تعهدات گسترده‌ای که در سند برجام پذیرفته در حقیقت سلاح را به دست آمریکا داده است. متاسفانه اصرار دارند که باید ما هم خوش باشیم!
6287---0938
*‌دستور قرآن برای افراد مومن این است که جاهد الکفار یعنی با دشمنان توحید باید جنگ کرد به عبارت دیگر حالت هجومی باید به خود گرفت ولی متاسفانه امروز با حالت تدافعی که دولت به خود گرفته شاهد عقب‌نشینی در برجام و غیربرجام هستیم.
5606---0938
*‌آقای هاشمی در تهدید نمایندگان مجلس برای تصویب برجام تا جایی پیش رفته که گفته اگر نمایندگان رای منفی به برجام بدهند در دوره بعدی رای نخواهند آورد! بنویسید وقتی استدلالی برای تحمیل عقیده خود به دیگران ندارند، چرا با تهدیدهای بی اثر به شخصیت خود لطمه می‌زنند؟
4041---0912
* درباره مواضع و ادبیات آقای رئیس‌جمهور با برخی از جریان‌های فکری و سیاسی در موضوع  بعضی از نهادها مثل شورای نگهبان و افراطی خواندن نیروهای انقلاب و دلسوز کشور واقعا جای نگرانی دارد.
8112---0911
* دولتمردان اگر واقعا می‌خواهند اقتصاد مقاومتی را پی‌ریزی کنند باید اولا خام‌فروشی را کنار بگذارند. ثانیا واردات کلیه کالاهای وارداتی به جز کالاهای اساسی را حذف کنند. و ثالثا دلار شوم را از کلیه داد و ستدهای خود بردارند. و رابعا نخبگان کشور را بدون استثنا جذب بازار کارکنند.
حیاتی
* مسئولان می‌گویند هزینه تولید آب زیاد است. مردم وقتی با چنین اظهاراتی همراهی می‌کنند که هزینه تشریفات و اتومبیل‌های لوکس و ریخت و پاش‌های مسئولان در حد فعلی نباشد که مثلا مدیران استانی سازمان ... اتومبیل‌های 140 میلیونی زیر پایشان است.
2660---0913
* تماس گرفتم تا بگویم دعاگوی دست‌اندرکاران شاهکار فیلم محمد رسول‌الله(ص) هستم.
8003---0917
* تعطیل شدن کانون رهپویان وصال در شیراز که از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی کشور برای جذب جوانان محسوب می‌شود از حوادث تلخی است که شاهدش هستیم و مسئولیت مستقیم آن برعهده مسئولان فرهنگی کشور می‌باشد و باید پاسخگوی کوتاهی خود در این مورد باشند. چرا یک اختلاف ثبتی باید یک مرکز فرهنگی فعال را که یک بار هم هدف جنایت تروریست‌های وابسته به آمریکا قرار گرفت، دچار مشکل کند.
2987---0917
* صهیونیسم جهانی به طرز وحشتناکی فضای مجازی را مدیریت کرده و تحت تاثیر قرار داده است. می‌طلبد که نخبگان دلسوز جامعه و آینده بشریت با روحیه بسیج‌گونه وارد این فضا بشوند و جلوی سمپاشی جریان جهانی سکولاریسم را بگیرند و مطمئن باشند که خداوند نیز در این راه آنان را کمک خواهد کرد.
شجاع از بوکان
* چند روز قبل هنگام اذان مغرب از بزرگراه رسالت به طرف غرب حرکت می‌کردم. بعد از تونل دوم یک افسر و مامور راهنمایی و رانندگی را مشاهده کردم که در پیاده‌رو سجاده زیر پا انداخته و مشغول خواندن نماز اول وقت است. واقعا لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. این فرهنگ اگر به همه اقشار و همه‌جا تعمیم پیدا کند، اثرات معنوی غیرقابل باوری خواهد داشت.
مردانی
* روستای کوخ شیخ‌الاسلام در سه کیلومتری شهر بانه با شهرکی که به تازگی در چند فازی بنیاد مسکن افتتاح شده و با جمعیت 500 نفری که دارد، از امکانات رفاهی و خدماتی مثل برق- گاز- آب آشامیدنی، شبکه بهداشت و مدرسه محروم است. کابل فیبر نوری هم که از وسط روستا رد شده است فقط مشکلاتی را برای مردم روستای کوخ ایجاد کرده است. کسی هم پاسخگوی مشکلات ما نیست. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
امام جمعه و جماعت روستا به نمایندگی از مردم روستا
* از روستای کرکرج اردبیل زنگ می‌زنم. دانشگاه آزاد واحد اردبیل زمینی که از پدرم به ارث برایم مانده است را با زور تصرف عدوانی کرده است. این زمین به وسیله سند زراعی از سال 1342 در مالکیت مرحوم پدرم بوده است و از طریق آن امرار معاش می‌کردیم. طبق پروانه دامداری به شماره 12531359 نه تنها این قطعه زمین، بلکه 12 هکتار از اراضی اطراف زمین در مالکیت پدرم بود. در مقابل دانشگاه آزاد در تاریخ 1358 یک سند از ثبت اسناد اردبیل گرفته ادعای مالکیت دارد. حال آنکه این قبیل اسناد طبق مصوبه مجلس کان لم یکن تلقی می‌شود. از قوه قضائیه تقاضای رسیدگی دارم.
حبیب‌علی محمدی
* از کارمندان بازنشسته دانشگاه تهران هستم. نمی‌دانم چرا حقوق ما افراد بیمار را با تاخیر 20 روزه پرداخت می‌کنند، 600 هزار تومان که دیگر رقمی نیست که این قدر ما را در انتظار قرار می‌دهید. 6 ماه است که همسرم فوت کرده است در این فاصله زمانی نمی‌دانم چطور از پس هزینه‌های تحصیل فرزندم که دانشجوی دکتراست بربیایم.
خانم زمانی
پاسخ شهرداری منطقه 2 تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در مورخ 94/6/16 بدینوسیله در خصوص پاسخ به پیام شهروند «پارک پرواز» به آگاهی می‌رساند: در بوستان پرواز با توجه به مساحت 25 هکتاری و بدون حصار، امکان ورود شهروندان به غیر از درب‌های اصلی بوستان از بسیاری دیگر از نقاط نیز میسر می‌باشد. لذا به منظور کنترل شئونات اسلامی و عدم ورود سگ از طریق شهروندان به این بوستان، اقداماتی از قبیل نصب بنر و تابلو ورود حیوانات ممنوع، استقرار نگهبانی، استقرار یگان نیروی انتظامی (پلیس پیشگیری) به صورت 24 ساعته در این بوستان از جمله تمهیدات درنظر گرفته شده می‌باشد. لذا چنانچه هر یک از شهروندان در خصوص عدم رعایت شئونات اسلامی مشاهده شده در این بوستان و یا مزاحمت سگ‌های همراه شکایتی داشته باشند می‌توانند ضمن مراجعه به یگان نیروی انتظامی مستقر در بوستان و یا دیگر نگهبانان حاضر در اسرع وقت موضوع را پیگیری فرمایند.