kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

سقوط آزاد در پیوند با گروهک‌های نفاق(خبر ویژه)

یک نهاد مسئول از هاشمی رفسنجانی خواسته تا جلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از این مسیر آسیبی متوجه هاشمی شود.

به گزارش «دانا»، چندی پیش یکی از نهادهای مسئول گزارشی  از اقداماتی که فائزه هاشمی در گذشته انجام داده و برخی از کارهایی که در حال حاضر توسط وی پیگیری می‌شود را به آقای هاشمی ارائه کرده است. در این گزارش به ارتباط فائزه با برخی از عناصر خارجی و منافقین هم اشاره شده است.
گفته می‌شود پیش از اینکه این گزارش به دست هاشمی رفسنجانی برسد، تذکرات لازم، و نکات ضروری درباره این موضوع به فائزه داده شده اما او ضمن توهین به مسئولان پیگیری این گزارش، اهمیتی به تذکرات نداده است.
بعد از ارائه این گزارش، از هاشمی خواسته شده است تاجلوی اقدامات فائزه گرفته شود تا مبادا در آینده از سوی فائزه آسیبی متوجه هاشمی شود.
فائزه دخترهاشمی‌رفسنجانی پس از نقش‌آفرینی در فتنه 88 بارها با سایت‌های ضد نظام و معاند ارتباط گرفته است.
وی پیش از این در مصاحبه‌ با روزنامه‌های فیگارو و بهار تصریح کرد: که با دوستان خوب بهایی و سازمان مجاهدین (منافقین) در زندان آشنا شده و سازمان تروریستی منافقین را منافقین نمی‌داند.
وی همچنین به واسطه گروهک موسوم به انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با برخی عناصر ضد انقلاب و ضد امام مرتبط شده است. فائزه هاشمی پیش از این از طریق روزنامه زن با بیوه شاه معدوم مصاحبه کرد و زمانی هم بر سر قبر شاه معدوم در قاهره حاضر شد.