kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
نایب رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد

احتمال تغییر در کادر فنی فرنگی وجود دارد(گفت و گو)

نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی با کسب این نتایج یک عذرخواهی به مردم ایران بدهکار است گفت: نباید اصلاحات در کشتی نمایشی باشد تا مثلا به مردم القا کنیم تغییراتی صورت داده‌ایم. علیرضا حیدری در پایان رقابت‌های جهانی کشتی به اظهار نظر در خصوص آخرین شرایط کشتی پرداخته که گزیده‌ای از صحبت‌هایش در ادامه می‌آید:
* یکسری از کشتی‌گیر‌ان در ر‌قا‌بت‌های جهانی خوب ظاهر شدند و برخی دیگر می‌توانستند بهتر ظاهر شوند. متاسفانه نتیجه‌ دلخواه حاصل نشد و باید با بررسی‌، نقاط ضعف را پیدا کنیم و نسبت به رفع آن اقدام کنیم چرا که فاصله کمی تا المپیک داریم و المپیک جای آزمایش و خطا نیست. باید از فردای ورود کشتی‌گیر‌ان به ایران بر‌نامه‌ریزی منظمی تا ر‌قا‌بت‌های المپیک داشته باشیم تا این ر‌قا‌بت بزرگ را از دست ندهیم.
* ممکن است تغییر کادرفنی کشتی فرنگی لازم باشد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که آیا جانشینی برای کادرفنی فعلی داریم یا خیر.
* در سفر به آمریکا بسیاری از این افراد به فدراسیون کشتی تحمیل شده‌اند و فدراسیون نمی‌تواند در قبال آنها تصمیم‌گیری کند. مثلا این که گفته شد پسر حسن بابک به عنوان همراه تیم ‌ملی به آمریکا رفته، فکر می‌کنم با هزینه پدرش این کار صورت گرفت. فدراسیون کشتی پول اضافی ندارد که بخواهد خرج اعزام افراد غیر مسئول کند.