kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آقای عراقچی این دیپلمات هسته‌ای کشورمان در مقابل استدلال‌های محکم نمایندگان مجلس در خصوص ضعف‌های اساسی برجام به آنان اهانت کرده است. می‌خواستیم بدانیم این نوع ادبیات روی دیگر چهره دولت تدبیر است یا اینکه صرفا حاکی از فقد دلیل کافی در دفاع از برجام؟
بازباری
* اشتباه برخی از افراد این است که توافق برجام با صدها مشکل و دست‌انداز و واگذاری امتیازهای نقد به آمریکا را برای مردمی که در طول 8 سال جنگ تحمیلی با گوشت و پوست خود معنای ناکامی‌ها و پیروزی‌ها را درک کرده‌اند می‌خواهند به عنوان پیروزی برای ایران توجیه کنند.
9745---0913
* با شنیدن بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان ملت، با همه  وجود برخورداری از نعمت ولایت را شکر کردم و به کیهان به خاطر اینکه همیشه در خط رهبری حرکت کرده است، از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم.
1204---0912
* وقتی آقای هاشمی طرفدار و حامی سرسخت دولت آقای روحانی اقرار به وجود رکود اقتصادی در جامعه و آثار وحشتناک آن کرده یعنی اینکه حقیقت سیاست‌های برون‌زا دیگر روشن شده است. یعنی که اتکا به کدخدای خودخوانده جهانی به قیمت غفلت از خدای خالق جهان مشکل اقتصادی را حل نکرد. اما راه توبه باز است. کافی است که لج‌بازی نکنند.
نیک‌نام
* ایستادگی کیهان و شما کیهانی‌ها روی اصول و استدلال‌های محکمی که برای روشن شدن حقایق در جامعه می‌کنید همه قابل تقدیر و تشکر می‌باشد، واقعیت این است که این روشنگری‌ها بسیار موثر بوده است.
مشایخی از تهران
* چرا باید گفته‌های حق در خصوص ماهیت غرب و آمریکا را رئیس‌جمهور قرقیزستان در دیدار با مسئولان کشور به زبان بیاورد. چرا دهان آقای رئیس‌جمهور و همکاران ایشان در بیان خباثت آمریکایی‌ها بسته است و حرف‌های انقلابی را باید از رئیس‌جمهور کشوری مثل قرقیزستان بشنویم؟ بنویسید این درد را به که بگوییم و به کجا ببریم؟
فتحی
* در دوران دفاع مقدس هم بعضی از خواص با ایجاد یأس و ناامیدی سعی داشتند امام‌خمینی(ره) را از تعقیب اهداف انقلاب باز دارند و البته موفق نشدند. امروز هم کشور گرفتار برخی از این‌گونه افراد است. ان‌شاءالله باز هم موفق نخواهند شد.
2470---0919
* تمام حوادث انقلاب ثابت کرده در مواقع حساس، عوام از خواص جلوتر هستند دلیل این امر این است که از عوام بدون هیچ ادعایی دل در گرو ولی فقیه زمان خود یعنی رهبری دارند ولی خواص فقط ادعای دانستن دارند.
5530---0936
* وضع و حال امروز آمریکا مثل دزدی است که اموالی را ربوده و سپس برای بازگرداندن آن شرط و شروط می‌گذارد آیا تصور به نتیجه رسیدن مذاکره با چنین دزد حرفه‌ای و پررویی عاقلانه است؟
9009---0915
* اگر دولت مدعی است که توانسته از حمله کدخدای زورکی جهان به ایران جلوگیری کند پس این تهدید و عربده‌کشی دائمی سران آمریکای مستکبر چه معنی و مفهومی دارد؟
6775---0912
* برخلاف برهه‌ای از تاریخ که فریاد مجتهد دلسوزی چون آیت‌ا... شیخ فضل‌ا... نوری نادیده گرفته شد و این مرد بزرگ در سایه فقدان بصیرت جامعه بر دار رفت، انقلاب اسلامی از مراحل آغازین تاکنون علی‌رغم حیله‌های استکبار جهانی دچار استحاله نشده و ان‌شاءا... به صاحب اصلی انقلاب تحویل داده خواهد شد. برخی از ویژگی‌های منحصر به فردی که باعث حفظ انقلاب اسلامی شده است عبارتند از: رهبری دشمن‌شناس و با بصیرت، تبعیت بصیرانه ملت از امام در مواجهه با دشمنان، ارائه مدل‌های گفتمانی انقلاب که یکی از آخرین مصداق‌های آن اقتصاد مقاومتی است، تنوع در شیوه مبارزاتی در برابر حربه‌های دشمن در عین حفظ اصول و آرمانها، محصور نشدن پیام انقلاب در مرزهای سرزمینی و...
0291---0918
* بعضی‌ها صحبت از میزان و حق‌الناس بودن رأی ملت می‌کنند ولی مشروط به اینکه رأی مردم به نامزد آنان باشد والا دست به آشوب می‌زنند چنان که در سال 88 شاهد شرارت خیابانی آنها و ایجاد ترس و وحشت در بین مردم توسط فتنه‌گران بودیم.
4958---0916
* رژیم قرون وسطایی عربستان و شاهزادگان عیاش آن در میان مردم کشور خود جایگاهی ندارند قدرت پوشالی این رژیم هم در تجاوز هوایی به یمن دیده شد واقعا از تار عنکبوت هم سست‌تر هستند. دیگر کشورهای عربی باید خیلی بیچاره باشند که بخواهند به عربستان تکیه کنند.
7345---0912
* درنبرد مقتدرانه مردم یمن علیه تجاوز سعودی‌ها، هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی و هلاکت فرماندهان متجاوز ارتش سعودی نشان از اقتدار نظامی و موشکی انصارالله دارد و تجاوزگری عربستان و شهیدکردن غیرنظامیان و بمباران زیرساخت‌های یمن نشان از خفت و ذلت و شقاوت آل سعود و نیز اوج استیصال آل‌سعود در نبرد با مبارزان شجاع یمنی دارد. که بزدلی خود را با حمله به مناطق مسکونی یمن به اوج رسانده و نشان می‌دهد در نبرد میدانی ارتش سعودی شکستش از پیش تعیین شده است.
0291---0918
* توصیه امام علی(ع) به والدین این است که فرزندان خود را برای زمان خودشان تربیت کنند. عمل به این فرمان مولای متقیان در حال حاضر، واکسینه کردن نسل جدید در برابر ابزارهای شبیخون فرهنگی دشمنان است.
2470---0919
* در بخش مسابقات جهانی کشتی یکی از کشتی‌گیران ما که کشتی خود را به رقیب خود واگذار کرد اجازه داد داور زن مسابقه دست او را به علامت شکست بگیرد. در اینجا خطاب من به مسئولان کشتی کشور است. آن‌ها نباید اجازه دهند یک کشتی‌گیر به چنین امر خلاف شرعی مجبور شود. یک مسابقه کشتی جواز انجام عمل حرام نمی‌شود.
فخر‌الساعه جانباز 70 درصد انقلاب
* وقتی خدا در نظر گرفته نشود نتیجه این می‌شود که بعضی از پزشکان بیماران خود را که در بیمارستان‌های دولتی معاینه می‌کنند برای اینکه به پول بیشتری برسند راهی بیمارستان خصوصی می‌کنند.
6858---0919
* به دستور دولت بعضی از نانوایی‌ها آزادپز شده‌اند و هر عدد نان سنگک را به قیمت 1500 تومان می‌فروشند. این چه دولتی است که حاضر نباشد یک لقمه نان ارزان از گلوی ملت پایین برود.
محمدی
* سال گذشته اتومبیل خودم را که با آن کار می‌کنم در شرکت بیمه توسعه بیمه کردم ولی بعد از مدتی این شرکت جمع شد و بیمه ایران قبول کرد تعهدات آن را انجام بدهد. درست یک سال است که پول تعیین شده خسارت تصادف صورت گرفته بنده را نمی‌پردازند و مرتب امروز و فردا می‌کنند.
جوان‌زاده
* از زمانی که تلویزیون دیجیتالی شده در استان گلستان برای یک روز هم تصویر درست و بدون اشکال دریافت نکرده‌ایم. چرا مشکل را برطرف نمی‌کنند؟
3991---0938
* در طول دوران دفاع مقدس بیش از 40 هزار رزمنده در استانهای نینوا، بغداد، الانبار و... در اسارت بعثی‌ها بودند. از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس درخواست می‌شود برای دریافت عکس و فیلم‌های آزادگان از دوستان عراقی تلاش کند.
2773---0913