kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

اخبار کوتاه از فوتبال

درخواست برای جلوگیری از فعالیت تیم‌های بدهکار
دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ خواستار جلوگیری از فعالیت تیم‌های بدهکار شد.علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ فوتبال از وی خواست فعالیت باشگاه‌های بدهکار در لیگ دسته اول گرفته شود.در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به تاج آمده است: پیرو مکاتبات و مذاکرات متعدد، به اطلاع می‌رساند ادامه فعالیت تیم‌های بدهکار شاغل در لیگ دسته اول جام آزادگان از لحاظ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال غیرقانونی است. لذا دستور دهید با قید فوریت، از فعالیت‌های تیم‌های بدهکار جلوگیری به عمل آمده و نتیجه آن را به این کمیته اعلام کنید. اسدی در این باره تأکید کرد: شروع فعالیت تیم‌های شاغل در لیگ دسته دوم و سوم جام آزادگان منوط به کسب رضایت همه شاکیان و اعلام کتبی کمیته انضباطی است.
قوچان‌نژاد تمریناتش را آغاز کرد
رضا قوچان‌نژاد که چندی پیش با مصدومیت شدیدی روبرو شد و به همین دلیل حضور در اردوی تیم ملی را از دست داد، تمرینات خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده است. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که طبق گفته پزشکان چارلتون تا نیم فصل نمی‌تواند این تیم انگلیسی را همراهی کند، پس از مشورت با پزشکان باشگاه از روز سه شنبه دوچرخه‌سواری را آغاز کرده تا بتواند به زودی برای دویدن و حضور در تمرینات آماده شود.
واکنش برانکو به احتمال حضورش در تیم ملی کرواسی
سرمربی کروات پرسپولیس در گفتگویی به حضور نامش در بین گزینه‌های نیمکت تیم ملی کرواسی واکنش نشان داد. برانکو گفت: کاندیدا بودن من برای حضور در تیم ملی کرواسی به این دوره بر نمی‌گردد. من 15 سال است که کاندید سرمربیگری در تیم ملی کرواسی هستم اما در تمام این مدت یک‌سری مسائل با هم جور نشدند که این اتفاق روی دهد. اوج موفقیت یک مربی به سرمربیگری در تیم ملی کشورش می‌رسد. در تمام این سال‌ها هر گاه تیم ملی کرواسی وارد بحران شد، بلافاصله اسم من به عنوان حلال مشکلات مطرح می‌شود. من انکار نمی‌کنم که دو سال قبل هم از سوی «شوگر» صحبت‌هایی با من شد ولی این موضوع برای دو سال قبل بود. در این مقطع نه کسی زنگ زده، نه کسی دعوت کرده و نه کسی نظر من را در این مورد خواسته است.
حمایت باشگاه نفت از منصوریان
قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت با حمایت از علیرضا منصوریان سرمربی این تیم گفت: منصوریان و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند و ما به این پتانسیل کاملا واقفیم بنابراین نه تنها بازی مقابل الاهلی یا استقلال را اگر ببازیم بلکه اگر خدایی نکرده سقوط هم کنیم باز هم دست از حمایت از منصوریان بر نخواهیم داشت. چون اعتقاد داریم حمایت از او حمایت از یک جریان سالم در فوتبال است.
انجام رایزنی برای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال با آلمان و هلند
کاشانی مدیر تیم فوتبال امید درباره دیدارها با رئیس فدراسیون هلند و سفیر ایران در آمستردام گفت: طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته بود، همراه آقای کفاشیان در آمستردام با رئیس فدراسیون فوتبال هلند دیدار داشتیم که بسیار مفید بود. در این دیدار طرفین برای امضای تفاهمنامه همکاری اعلام آمادگی کردند و به همین منظور کارگروهی تشکیل شد تا نمایندگان فدراسیون فوتبال دو کشور تفاهمنامه‌ای را در زمینه آموزش، برگزاری اردوهای آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی دو کشور تدوین کنند تا به امضای روسای فدراسیون‌ها برسد. البته بزرگ‌ترین خواسته دو طرف در این دیدار برگزاری بازی تدارکاتی بین تیم‌های ملی بود که با استقبال طرفین مواجه شد.
خسوس سرمربیگری تیم ملی فوتسال را نپذیرفت
خسوس کاندلاس با ارسال نامه‌ای به رئیس کمیته فوتسال از انصراف خود از حضور در تیم ملی فوتسال ایران خبر داد. فدراسیون فوتبال اعلام کرده که با توجه به نشست قبلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص تصمیم‌گیری در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال، روز شنبه 21 شهریورماه کادرفنی جدید تیم ملی فوتسال معرفی خواهد شد.
انتقادات مدیرعامل استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال
افشارزاده مدیرعامل استقلال در اعتراض به حکم محرومیت سه جلسه‌ای کمیته انضباطی برای جاسم کرار اظهار داشت:. فدراسیون با این تصمیمی که گرفته عمدا خودش را مقابل هواداران و مردم قرار داده است و خودشان هم باید پاسخگو باشند. آنها که نباید شمشیر دست بگیرند. اصلا اگر خود بازیکن بدون نظر باشگاه درخواست تجدید نظرخواهی داشته نباید باشگاه را مطلع می‌کردند؟ آقای کفاشیان کجای کار است؟ او به خارج از ایران رفته ولی باید به امور باشگاه‌ها هم رسیدگی کند. ما که نمی‌توانیم خودمان را با همه گلاویز کنیم. این مسئله نه در شخصیت ما است نه آنها. با این تصمیمی که گرفته شده سیستم کاری ما را به‌هم ریخته‌اند.