kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

اخبار کوتاه از فوتبال

جلسات هیئت مدیره پرسپولیس همچنان بی‌نتیجه
جلسه دیروز هیئت مدیره پرسپولیس باز هم بی‌نتیجه به پایان رسید. در حالی که روزهای یکشنبه هر هفته جلسات هیئت مدیره پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار می‌شود ظهر دیروز هم این جلسه برگزار شد و خبرنگاران زیادی برای پوشش خبری به محل این باشگاه آمده بودند.یکی از موضوعات مهمی که طی روزهای اخیر درباره آن صحبت شد بحث انتخاب اسپانسر و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. در حالی که همه انتظار دارند هرچه زودتر این موضوعات در هیئت مدیره مطرح و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود اما باز هم دیروز شاهد بودیم در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس هیچ‌گونه بحثی درباره انتخاب مدیرعامل و همین طور اسپانسر مطرح نشد.حسین عبدی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از هر جلسه وقتی در نشست خبری مقابل خبرنگاران می‌نشیند از گزینه‌های اسپانسری صحبت می‌کند اما هیچ‌گونه پاسخی برای انتخاب مدیرعامل و اسپانسر ندارد.
بلیت 50 هزار تومانی برای بازی افغانستان و ژاپن!
در اقدامی کم سابقه فدراسیون فوتبال بلیت یک مسابقه فوتبال را 50 هزار تومان تعیین کرد. این قیمت برای تماشای دیدار دو تیم ژاپن و افغانستان اعلام شده است.مسابقه تیم‌های فوتبال افغانستان و ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران روز سه شنبه 17 شهریور و راس ساعت17 برگزار می‌شود.
کرار عذرخواهی کرد و بخشیده شد
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: امروز(دیروز) به کرار هشدار جدی دادم و حتی گفتم می‌خواهیم با تو قطع همکاری کنیم، اما این آخرین بار است که به پای این بازیکن می‌ایستیم.علی نظری جویباری در خصوص جلسه‌ای که با جاسم کرار برگزار کرد، اظهار داشت: امروز (دیروز) کرار صحبت‌های ما را شنید و در حضور فرزاد مجیدی از تمامی عوامل باشگاه، سرپرست، کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی کرد و اعلام کرد که نادم است و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد آن را می‌پذیرد.وی تأکید کرد: به او گفتم این آخرین باری است که پای تو می‌ایستیم چون هیچ یک از ارکان باشگاه دیگر تحمل رفتارهای حاشیه‌ساز او را ندارند و انصافاً هم او از موضعش پایین آمده بود و حرفی نزد.وی در پاسخ به این سؤال که آیا باید به این راحتی کرار را می‌بخشیدید؟ گفت: وقتی خودش اشتباهش را قبول کرده و حرفی نمی‌زند چه کار کنیم؟ به نظر شما او را اعدام کنیم؟ باشگاه او را جریمه کرده و در قراردادش لحاظ خواهد شد.
5 بازیکن میلیاردی‌ در سرخابی‌ها
ریز قراردادهای بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال که به سازمان لیگ اعلام شده، منتشر شد.سازمان لیگ فوتبال ایران مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس و استقلال را منتشر کرد. در مبالغ اعلام شده توسط سازمان لیگ فوتبال ایران، مایکل اومانیا با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس بیشترین دریافتی را دارد و امید ابراهیمی، ‌مهدی رحمتی، کرار جاسم و خسرو حیدری از استقلال با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بیشترین رقم را دریافت کرده‌اند.برانکو ایوانکویج سرمربی پرسپولیس مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را برای یک فصل دریافت کرده و پرویز مظلومی سرمربی استقلال مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان را برای دو فصل دریافت کرده است.
صالح، در آستانه سرمربیگری تیم ملی کره جنوبی
ناصر صالح می‌گوید بعد از اینکه در ایران، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال انتخاب نشده است، در این روزها عازم کره جنوبی است که سکان هدایت تیم ملی فوتسال کره جنوبی را در دست بگیرد. صالح در این باره اظها‌رکرد: یک ماه است که فدراسیون فو‌تبا‌ل کره جنوبی با فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران برای اعزام یک مربی برای تیم ‌ملی فوتسال شان صحبت‌هایی کرده است. کمیته‌ فنی من را انتخاب کرده و این پروسه در مراحل پایانی‌اش است.
موافقت مظلومی با جدایی ریوالدو
پرویز مظلومی، سرمربی استقلال با جدایی ریوالدو بازیکن برزیلی این تیم موافقت کرد.البته خواسته مظلومی این است که استقلال به جای این بازیکن برزیلی یک بازیکن دیگر را جذب کند.قرار است در این خصوص بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال تصمیم‌گیری کند.
کفاشیان: دنبال بازی با آلمان و فرانسه هستیم
علی کفاشیان رئیس فدراسیون در خصوص سفر خود به هلند گفت: دیداری با رئیس فدراسیون هلند و آلمان در خصوص همکاری‌های مشترک خواهیم داشت تا بتوانیم در زمینه تیم‌های ملی با هم همکاری متقابل داشته باشیم. همچنین قرار است ما نیز از آنها دعوت کنیم تا به ایران بیایند.رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دیدار دوستانه ایران با آلمان و فرانسه چه زمانی قطعی می‌شود، گفت: هنوز این مسئله قطعی نشده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و تمایلاتی که آنها دارند و خواسته‌ای که ما داریم، دوست داریم که بازی‌ با این دو تیم در ایران باشد. با کارلوس کی‌روش صحبت کردم و او موافق است که بازی‌هایی با این کشورها برگزار کنیم ضمن اینکه نماینده‌ای از فرانسه صحبت‌هایی با ما انجام داد اما هنوز قطعی نشده است.