kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* حتی اندیشکده آمریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی اعلام کرده توافق هسته‌ای راهی برای نفوذ در ایران بوده است. ملت ایران برای چندمین بار درایت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب را در این عرصه شاهد بود و برای سلامت و طول عمر ایشان دعا می‌کنند و همانطور که معظم‌له فرمودند به همه خاصه دولتیان اعلام می‌کنیم که ما در هیچ مورد دیگری با شیطان بزرگ هیچ حرفی نداریم و نتیجه مذاکرات را موکول به نظر مجلس می‌دانیم.
محمودی
* به‌عنوان یک جانباز جنگ تحمیلی از مسئولین عزیز کشورم می‌خواهم در سفرهای خارجی به ویژه به کشورهای اروپایی و آمریکایی که می‌روند و نیز در مواجهه با خبرنگاران خارجی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار دهند و بدون رودربایستی از محکمات انقلاب دفاع کنند و هیچ ابایی از بیان حق نداشته باشند.
محمد طورانی
* سکوت دولت یازدهم در مقابل گستاخی‌ آمریکایی‌ها علیه کشورمان ایران تدبیر محسوب نمی‌شود. چرا دولتمردان صرفا با این توجیه که این توهین‌ها مصرف داخلی در آمریکا دارد، این جسارت‌ها را پذیرفته‌اند؟
1026---0912
* از اینکه روزنامه کیهان توانسته رسالت رسانه‌ای خود را در تبیین عواقب پذیرش برجام به درستی ایفا کند خوشحال و سپاسگزارم. امیدوارم همچنان به مسیر درست خود ادامه دهد.
1094---0911
* به آقای رئيس‌جمهور بفرمایید از اول انقلاب تا امروز تهدید پوشالی حمله آمریکا به ایران بر سر ما بوده و هر زمانی که آمریکایی‌ها بتوانند و قادر به حمله به ایران باشند لحظه‌ای تردید نمی‌کنند و در این صورت توافق و غیرتوافق جلودار آنها نخواهد بود. وحشت آنها از رزمندگان جان‌برکف و مقاومت دلیرانه ملت ایران است.
4587---0912
* دولت قبل از توافق هسته‌ای همه چیز را به تحریم‌ها گره می‌زد حال که به خواسته خود رسیده وعده سرخرمن می‌دهد و در مورد رفع تحریم‌ها می‌گوید نهالی کاشته شده و سالها طول می‌کشد که درخت شود.
3917---0912
*‌آقای ظریف می‌گوید تعهدات هسته‌ای ایران از اول مهر باید اجرایی شود، اما آقای روحانی می‌گوید تعهدی ایجاد نشده که لازم باشد به مجلس ارجاع شود! یک بام و دو هوا!
رئوفی
* سرپرست‌های قبلی وزارت علوم در انتصابات 2 ساله خود طوری به چینش فتنه‌گران پرداخته‌اند که در این 2 سال باقیمانده اگر آقای فرهادی بخواهدکاری هم کند از دستش برنیاید.
8895---0919
* چرا آقای هاشمی لج‌بازی اختیار کرده و حاضر نیست دشمنان نظام را از خود ناامید کند  ایشان به عنوان یکی از خبرگان کشور اولین وظیفه‌ای که دارد این است که با افراد ضدانقلاب مرزبندی داشته باشد.
1390---0912
* حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی خویش موفق شدند تحول بزرگی در جوانان کشور به وجود بیاورند و برخورد حکیمانه رهبر معظم انقلاب حرکت امام راحل را تداوم بخشید. اکنون وظیفه مسئولان فرهنگی و امنیتی کشور است که به دشمنان اجازه دام‌گستری پیش پای جوانان را ندهند.
5606---0938
* سیدمحمد حسینی خبرنگار سیمای جمهوری اسلامی و مجاهد جبهه مقاومت با اطلاع‌رسانی خود خدمت شایسته‌ای در معرفی ماهیت کثیف آمریکا و تروریست‌های وحشی انجام داد. درود خدا بر تمامی شهدای جبهه مقاومت در منطقه که با خون پاکشان زمینه افول زورگویی دول غربی را بیش از پیش سرعت بخشیدند.
0291---0918
* وزیر صنعت اکنون پیش از هر چیز باید فکری برای بالا بردن کیفیت خودروهای ساخت داخل بکند. صنعت خودروسازی همچنین باید با توسعه قطعه‌سازی بومی و کیفیت‌بخشی به آن، نیاز این صنعت به خارج را نیز برطرف کند.
9869---0914
* تصویب لوایح و طرح‌های به جا مانده و عقب افتاده در مجلس و از جمله تصویب بیمه‌های اجتماعی فراگیر و... واجب‌تر از تعطیلی نمایندگان محترم است.
کاظم رنجدیده - تهران
* اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت در خصوص زائرین حسینی به عتبات که تحت عنوان حفظ امنیت صورت گرفته هم‌اکنون در خصوص مبلغ ویزا و دیگر هزینه‌ها دستوراتی را صادر کرده که سوال‌برانگیز و قابل تامل است. چند سالی است که ملت عزیزمان حرکت اربعین را همراه با زائرین دیگر کشورها با شور و شعف خاصی انجام می‌دهند و در سال گذشته که عراق در اوج ناامنی تکفیری‌ها بود به یاری خداوند برنامه‌ها انجام شد و تامین امنیت کامل زائرین صورت گرفت و تنها مشکل کمبود وسیله نقلیه و بعضی امکانات رفاهی در مرز جمهوری اسلامی بود. اگر قرار است سازمان حج کاری انجام دهد بهتر است سر و سامانی به تردد وسايل نقلیه و دیگر تسهیلات در مرز بدهد.
محمودیان
* دولتمردان مکررا اعلام می‌‌کنند تورم 45 درصد را به 15 درصد و کمتر از آن رسانده‌اند در حالی که قیمت‌ها همچنان در حال افزایش و قدرت خرید مردم به‌ویژه اقشار کم درآمد کاهش یافته است. چطور این معما قابل حل است؟
1648---0915
* دولت و دولتی‌ها طرح‌هایی را که افتتاح می‌کنند تاریخ تصویب و زمان مراحل ساخت این پروژه‌ها را به مردم اطلاع بدهند این کار برای اثبات صداقت آنها خیلی خوب است ولو اینکه مشخص شود که بخش عمده کار در زمان دولت قبل انجام شده است.
3419---0915
*‌ خرم‌آباد تنها مرکز استانی است که پایانه مسافربری کامل و جامع ندارد. دولت و مسئولین استان چگونه این کوتاهی خود در حق شهروندان این شهرستان را توجیه می‌کنند؟
0685---0916
* به هر دو نانوایی سنگک منطقه نازی‌آباد در مورد پایین بودن کیفیت نان نسبت به گذشته اعتراض کردم آردهای خودشان را نشان دادند و گفتند با این آردی که دولت در اختیار آنها می‌گذارد نمی‌توانند معجزه کنند. سوال این است که چرا باید دولت کیفیت آرد نان سنگک را که مهم‌ترین مشخصه آن برخورداری از سبوس است، کاهش دهد.
محسن‌پور
* در دی‌ماه سال 93 در یکی از نمایندگی‌های پارس خودرو در شهرستان یزد برای اتومبیل برلیانس ثبت‌نام کردم. طبق قرارداد قرار شد در صورت انصراف بعد از یک ماه پول ما را بدهند. در ابتدای مردادماه امسال اعلام انصراف کرده‌ام خیلی راحت و با جسارت می‌گویند بعد از 4 ماه به پول خود می‌رسی! عرض بنده این است چنین شرکتی چگونه می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند؟
رجبی‌زاده
* تا مدتی قبل قرص پنتاسا 1000 که برای بیماری‌های روده‌ای مصرف دارد هرعدد 1200 تومان عرضه می شد و تا 30 درصد تحت پوشش بیمه بود. ولی در حال حاضر این قرص توزیع نمی‌شود و شرکت توزیع‌‌کننده پودر این دارو را در بسته‌های یک گرمی و به قیمت 4 هزار تومان توزیع می‌کند. در ضمن از تحت پوشش بیمه هم درآمده تو را به خدا بنویسید آلودگی‌های عالم سیاست را در عرصه دارو و بیمار وارد نکنند و بگذارند مردم کمتر رنج بکشند.
دکتر طوسی‌زاده