kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷

اخبار کوتاه از فوتبال

یک مربی جدید روی نیمکت تیم ملی سبز شد!
در بازی تیم‌های ملی ایران و گوام، علاقه‌مندان به فوتبال شاهد حضور یک مربی جدید روی نیمکت تیم ملی بودند؛ مهرداد خانبان که تا پیش از این از او به عنوان آنالیزور تیم ملی فوتبال ایران یاد می‌شد، در بازی با گوام کنار دست کی روش نشسته بود تا افتخار نشستن روی نیمکت تیم ملی نصیب فردی شود که حتی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری را هم ندارد! به گزارش کیهان، نشستن آنالیزور مورد اشاره روی نیمکت تیم ملی - اتفاقا وی به کی روش هم خیلی نزدیک است - یک بار دیگر نشان داد که دایره اختیارات کی روش در فوتبال ایران بسیار وسیع است، آن‌قدر وسیع که روزی اجازه نمی‌دهد مجید صالح شناخته شده رنگ نیمکت تیم ملی را ببیند و روز دیگر کاری می‌کند که خانبان بر روی نیمکت حاضر شود و بعد از هر گل تیم ملی، شادی اش را با آقای سرمربی تقسیم کند! جالب اینکه همین آقای آنالیزور چندی قبل به دلیل انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم و جریمه شده بود. خلاصه اینکه اهالی فوتبال عادت کرده‌اند که هر از چندگاهی شاهد این گونه اتفاقات عجیب و غریب روی نیمکت تیم ملی فوتبال باشند، تا همین چند سال قبل هم فردی مثل هومن افاضلی بدون کارنامه روشن در تیم‌های باشگاهی، یا روی نیمکت تیم ملی می‌نشست، یا روی نیمکت تیم امید. جالب اینکه تمام این اتفاقات در دوره ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال رخ داده، فردی که علی رغم تجربه بالا در مدیریت ورزش، به نظر می‌رسد همچنان با فضای فوتبال بیگانه است که اگر نبود، چنین اتفاقاتی در تیم‌ملی رخ نمی‌داد!
پورحیدری: کاری با کرار می‌کنم که بفهمد اینجا استقلال است
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بشخصه با کرار کاری می‌کنم که بفهمد اینجا باشگاه استقلال است و نمی‌تواند هر کاری دلش خواست انجام دهد.منصور پورحیدری در خصوص رفتارهای کرار جاسم گفت:کرار در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته و باید پاسخگوی رفتارش باشد. او به مربیان استقلال بی‌احترامی و بدون اجازه اردو را ترک کرده است.وی در پاسخ به این سوال که کرار گفته که با اجازه پرویز مظلومی اردو را ترک کرده است و... گفت:اصلاً چنین چیزی درست نیست. مظلومی به من و باشگاه نامه نوشته است که کرار بدون اجازه اردو را ترک کرده و باید در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد. مظلومی تأکید کرده که تکلیف کرار باید مشخص شود. فرزاد مجیدی به عنوان مسئول اردو وظیفه‌اش بود که همه چیز را کنترل کند. او به کرار گفته بود که اردو را ترک نکند، ولی کرار بدون اجازه از اردو خارج شده بود.
انتقاد دبیرکل فدراسیون از کی روش
دبیر کل فدراسیون فوتبال بالاخره سکوتش را در قبال حرف های کارلوس کی‌روش و انتقادهای او از شرایط تیم‌ملی شکست و در این باره اظهارنظر کرد. اسدی گفت:کی روش  باید برای نارضایتی هایشان متر و معیاری داشته باشند و بگویند به این دلیل من ناراضی هستم. نکته مهم این است که ایشان زمانی که قبول کرد کارش را در تیم‌ملی ادامه بدهد، شرایط را می‌ دانست و حالا دقیقا باید بگوید چرا از این شرایط ناراضی است. اسدی در واکنش به این صحبت های کی‌روش که بعد از بازی با گوام خواسته بود تجار داخل ایران و خارج ایران به تیم‌ملی کمک کنند، اظهار داشت: درحیطه وظایف کی‌روش نیست که درباره این مسائل صحبت کند. این موضوع به کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برمی گردد و شک نکنید که آنها باید این کار را انجام بدهند. فکر نمی‌ کنم به کی‌روش ارتباطی داشته باشد که در این باره اظهارنظر کند.
ملی پوشان در امارات ویزای گوام می گیرند
با توجه به این که برای سفر به گوام بازیکنان نیاز به ویزای آمریکایی دارند، تمامی بازیکنان تیم ملی به جز آنهایی که ویزای اروپایی دارند بعد از بازی با هند به امارات می روند تا ویزای سفر به گوام را دریافت کنند. همچنین بازیکنانی که در اردوی تیم ملی نیستند ولی از آنها پاسپورت گرفته شده هم باید از ایران به امارات بروند تا ویزای سفر به گوام را تهیه کنند.