kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* پیشرفت و اقتدار روزافزون نیروهای مسلح و دستیابی به تکنولوژی پیشرفته دنیا و خودکفایی در تولید سلاح و مهمات مرهون مدیریت جهادی و انقلابی است که از سوی رهبر معظم انقلاب به اجرا گذاشته شد و نتیجه داد. پیشنهاد می‌شود این الگو توسط سایر مجموعه‌های کشور مورد استفاده قرار بگیرد.
9671---0912
*چرا وزارت امور خارجه در برابر لاطائلات وزیر خارجه و رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ صریح و شفاف نمی‌دهد؟ مگر همین چند روز قبل نبود که رهبر معظم انقلاب فرمودند مواضع نظام را شفاف و بدون رودربایستی بیان کنید؟
شکیبا
* از تاریخ 23/4/94 که آخرین نشست هسته‌ای برگزار و اعلام شد که توافق هسته‌ای با 1+5 حاصل شد هر روز یکی از مسئولین دولتی از امضای موفق توافق داد سخن دادند و حال که بحث الزام دولت به ارائه لایحه برجام به مجلس است رئيس‌جمهور اعلام می‌کند چیزی امضا نشده که به مجلس ارائه شود؟ یک بام و دو هوا یعنی این! اگر قرار باشد بعد از 2 سال نشست و برخاست توافق حاصل شده باشد بدون امضا اصلا چه ضمانت اجرایی دارد؟ اصلا این همه جنجال و هیاهو برای چه بود؟ مردم را سرکار گذاشته‌اند؟!
روشنایی
* آقای روحانی در مصاحبه رادیو و تلویزیونی 7/6/ 94 اعلام می‌دارد که اگر مجلس برجام را تصویب کند برای ما الزام‌آور می‌شود! عرض بنده این است که اولا از کجا معلوم که مجلس آن را تصویب کند در ثانی اگر این قدر برای الزام آورشدن توافق نگران هستند چرا با عجله می‌خواهند از ابتدای مهر ماه تعهدات خود را در قبال برجام اجرایی کنند!
خلیفه قلی- کرج
* دولتمردان اجرایی کشور به جای پرداختن به حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، متاسفانه با ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی، بیشتر به مسائل فرعی و حاشیه‌ای می‌پردازند و عملکرد قانونی شورای نگهبان را زیر سؤال می‌برند و این نهاد قانونی را تضعیف می‌کنند. دولت محترم با ورود به مسائل جناحی و جنجال‌آفرینی، درصدد کمرنگ کردن و تحت‌الشعاع قرار دادن اشکالات متن برجام می‌باشد. در این پیچ تاریخی حساس نمایندگان محترم ملت، باید متن برجام را با دقت بررسی و تصویب نمایند.
علی‌نژاد- قائم‌شهر
* بازی‌های پشت پرده ورزش کشور با قراردادهای میلیاردی مسئله‌دار توأم با فرارهای مالیاتی و زد و بندهای پشت پرده، و البته توجیهات همیشگی فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد. برای نمونه قرارداد 5 میلیاردی کی‌روش که بسیاری از اوقات هم در مرخصی و خارج از کشور است به همین شکل است. نمونه دیگر دعوت از ستارگان فوتبال جهان به بهانه کمک به بیماران ام اس است که با هزینه‌های چند میلیاردی در پرداخت به ستارگان خارجی عایدات فروش بلیط 50 هزار تماشاگر جواب بلیط آنها هم نیست چه رسد  به کمک به بیماران ام اس! مسئولین امر تا کی در برابر این ریخت و پاش‌ها و فساد فوتبال با بی‌تفاوتی عبور می‌کنند؟
یک جانباز
* از رئیس‌جمهور درخواست می‌شود از استانداران بخواهد در سفرهای استانی به حداقل نصب بنر اکتفا شود. متاسفانه هفته گذشته در همدان نصب پلاکاردها و بنرهای چند متری این شهر را پر کرده بود که هیچ ضرورتی برای آن همه بنر نبود. و جز اسراف نتیجه‌ای در برنداشت.
یک شهروند
* از سازمان تاکسیرانی درخواست می‌شود برای جلوگیری از اجحاف رانندگان ون و تاکسی به بهانه نداشتن پول خرد همچون اتوبوس‌های شرکت واحد نسبت به نصب کارت‌خوان در «ون» و تاکسی نیز اقدام نماید.
4880---0901
* در زندگی برای حل بعضی از مشکلات نیاز به دریافت وام پیدا کردم. با داشتن یک سال سابقه جبهه بسیجی و جانبازی درخواست وام دادم ولی نتیجه‌ای نداشت. پس وام‌ها را به چه کسانی می‌دهند؟
1382---0915
* تاکسی‌های خطی مسیرهای میدان کرج - میدان ونک نرخ‌های مصوب را رعایت نمی‌کنند. از مسئولین تاکسیرانی درخواست می‌شود رسیدگی نمایند.
4880---0901
* ‌با توجه به تخریب پل طالقانی ماهشهر و انتقال ترافیک به خیابان 22 بهمن، پیشنهاد می‌گردد شهرداری با بهبود آسفالت کوچه بیگلری و پاکبان بخشی از بار ترافیک را به بلوار طالقانی انتقال دهد.
3098---0916
* ایستگاه قائم در خط 3 مترو که ایستگاه پایانی است رو به خانه‌های شهروندان ساکن شهرک ابوذر  باز شده در حالی که بالای این ایستگاه فضای باز گسترده‌ای وجود دارد و بلااستفاده می‌باشد چرا در چنین پروژه‌هایی آسایش شهروندان لحاظ نمی‌شود؟
قربانی
* رئيس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده همه مطالبات بازنشسته‌های تحت پوشش سازمان پرداخت شده کاش در خانه ملت یک نماینده از این مقام مسئول سوال کند بیان این خبر ناصحیح برای چیست؟
2470---0919
* با توجه به نزدیکی فصل پاییز و بارندگی، از مسئولان راهسازی تقاضا داریم جاده تکاب به دیواندره را آسفالت کنند. این جاده یک مسیر اصلی است و نیاز به توجه ویژه دارد.
فتح‌الله معصومی
* در جاده بوکان به شاهین‌دژ اصلا اصول استاندارد راهسازی رعایت نشده است و تصادفات بسیاری در این جاده رخ می‌دهد. لطفا رسیدگی شود.
یکی از اهالی منطقه
* در ماه مبارک رمضان امسال در برنامه مسابقه پیامکی زیرنویس سریال پایتخت 4 شرکت کردم نزدیک به دو ماه است که هر روز چند مرتبه پیامک با هزینه 130 تومان برای گوشی تلفن همراه بنده ارسال می‌شود هر کاری می‌کنیم قطع نمی‌شود چرا؟
4537---0912
* از مسئولین امر درخواست می‌شود متکدیان چهارراه‌های شهر آمل را جمع کنند با این رها کردن و بی‌توجهی‌ها تا چند صباح دیگر کل شهر را پر خواهند کرد.
1417---0911
* دلیل کند بودن اجرای پروژه آزادراه تهران - شمال چیست؟ همچنین به تازگی هم در بخشی از این مسیر عوارض دریافت می‌شود. این عوارض برای چیست؟
کاسبی