kayhan.ir

کد خبر: ۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
در اجلاس وحدت اصولگرایان مطرح شد

افتخار اصولگرایان است که زیر نظر فقها کار می‌کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین‌آقاتهرانی گفت: اصولگرایان افتخار می‌کنند که زیر نظر فقها کار می‌کنند و می‌توانیم اگر اختلاف سلیقه‌ای هم وجود دارد آن را حل کنیم.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت اظهار داشت: عشق و علاقه به محرومین و اقشار آسیب پذیر یکی از شاخص‌های اصولگرایی و از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.
دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از توفیقات مهم در نظام را داشتن شورای نگهبان دانست و گفت: خوشبختانه با وجود شورای نگهبان اگر اشکالی  در مجلس پیش می‌آید رفع می‌کند.
وی با تاکید بر وحدت اصولگرایان بیان داشت: اصولگرایان افتخار می‌کنند که زیر نظر فقها کار می‌کنند و می‌توانیم اگر اختلاف سلیقه‌ای هم وجود دارد آن را حل کنیم. از این رو اینکه زیر نظر فقها کار کنیم این کار بسیار پسندیده‌ای است.
اصولگرایان در انتخابات آینده
 وحدت داشته باشند
حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با  تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: ما راهی جز اینکه با هم باشیم و با هم کار کنیم نداریم،‌ اصولگرایان باید در انتخابات آینده و در مقابل رقبا ائتلاف و وحدت داشته باشند.
فدایی تصریح کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می‌کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند. دبیر کل جمعیت ایثارگران بیان داشت: خوشبختانه فضای همدلی میان اصولگرایان فضای بسیار خوبی است و من امید بسیاری به وحدت اصولگرایان دارم.