kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال

انتقاد از بازی کردن آقای مجری در تیم ستارگان ایران
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در مورد برگزاری دیدار ستارگان فوتبال جهان با ستارگان ایران عنوان کرد: این حرکت افتخاری برای کل فوتبال و ملت ایران بود که ستارگان دنیای فوتبال به ایران آمدند. در این بین سؤالی در ذهنم شکل گرفته است. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و هزینه‌هایمان از جیب مالک باشگاه تامین می‌شود. در این شرایط چند هفته روی من و بازیکنانم فشار روحی روانی به وجود می‌آورند که چرا از یک بازیکن استفاده می‌کنیم.سیاوش بختیاری‌زاده افزود: سؤالم اینجاست در شرایطی که فوتبال ایران ستارگان بیشماری دارد فردوسی‌پور به واسطه کدام رانت در این تیم بازی می‌کند؟ اگر کسی غیراز فردوسی‌پور به عنوان مثال شاعر یا نویسنده‌ای در این تیم حاضر می‌شد او به راحتی از کنار این مسئله می‌گذشت؟ از حسین یاریار می‌پرسم او به این شکل می‌خواهد از توپ فوتبال به خدا برسد؟ شما ببینید در این هفته فردوسی‌پور چطور ما را تحت فشار گذاشت؟ با وجود علاقه‌ای که به فردوسی پور دارم این حق را برای خودم قائلم این سؤال را از وی بپرسم در شرایطی که ستارگانی مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، مهرداد میناوند، ابراهیم تهامی، نعیم سعداوی و ... داریم اما در این تیم جایی نداشتند چطور فردوسی‌پور به خودش اجازه می‌دهد در این مسابقه شرکت کند. آیا هزینه این مسابقه از بیت‌المال نبوده است؟‌
تعویق دوباره دیدار استقلال و نفت تهران
دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران از هفته پنجم لیگ برتر روز ۳۰ شهریور برگزار خواهد شد.سعید فتاحی  مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد شایعه معوقه شدن دیدار استقلال و نفت تهران از هفته پنجم لیگ برتر، گفت: طبق برنامه قبلی قرار بود که بازیکنان تیم ملی روز 18 شهریور به ایران بازگردند و روز 20 شهریور دیدار این دو تیم برگزار شود اما کمیته تیم‌های ملی به ما نامه زده که بازیکنان ملی‌پوش باید روز 19 شهریور برای گرفتن ویزای گوام به سفارت آمریکا بروند و به این ترتیب این بازیکنان شب 19 شهریور به ایران می‌آیند و در عمل نمی‌توانند برای دو تیم استقلال و نفت بازی کنند.وی ادامه داد: به این ترتیب دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران در هفته پنجم لیگ برتر معوقه خواهد شد و به احتمال فراوان روز 30 شهریور این بازی به جای دیدار استقلال اهواز و نفت تهران برگزار می‌شود.
شمسایی به نیمکت تیم ملی فوتسال نزدیک شد
مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی به نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتسال بسیار نزدیک است. بعد از اینکه سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی آینده تیم ملی فوتسال ایرانی است، گمانه‌زنی‌های زیادی در این خصوص انجام شده است.ظاهراً شانس وحید شمسایی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بیش از دیگر گزینه‌های ایرانی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی هدایت ملی‌پوشان فوتسال ایران را برعهده می‌گیرد.در این بین هم شمسایی و هم کمیته فوتسال شروطی برای آغاز همکاری دارند. با این شرایط امروز و فردا  تکلیف سرمربی جدید تیم ملی و البته وحید شمسایی مشخص خواهد شد.به غیراز شمسایی، ناظم‌الشریعه، صالح و حسین شمس هم گزینه‌های دیگر هدایت تیم ملی فوتسال هستند.
رمضانی سرمربی جدید سیاه‌جامگان
سعید رمضانی که پیش از این سمت مدیر ورزشی سیاه‌جامگان را بر عهده داشت به جای رسول خطیبی سرمربی این تیم شد.رمضانی قرار است در روزهای آینده کادر فنی جدیدش را نیز معرفی کند اما وضعیت مدیر فنی این تیم پس از رمضانی هنوز مشخص نیست.محمدرضا عباسی مدیرعامل سیاه‌جامگان این خبر را تایید کرد.
برانکو به ایران بازگشت
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس به ایران برگشت.برانکو ایوانکوویچ که روز چهارشنبه هفته گذشته برای مرخصی به کشورش سفر کرده بود، صبح دیروز (شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.پس از تعطیلات سه‌روزه دور جدید تمرینات تیم پر‌سپولیس عصر دیروز از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد.
کاروان ۴۴ نفره تیم امید برای سفر به هلند
کاروان تیم فوتبال امید ایران ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه امروز با ۴۴ نفر برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی به سمت هلند سفر ‌کرد.کاروان تیم امید ایران با 44 نفر به هلند می‌رود که 27 نفر از آنها را بازیکنان تشکیل می‌دهند.مسئولان تیم امید برای 35 بازیکن روادید گرفتند که 6 بازیکن در ابتدای امر به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.تا چند روز قبل قرار بود تیم ملی امید با 28 بازیکن به هلند برود که با دعوت علی کریمی به اردو تعداد نفرات تیم به 27 نفر رسید.