kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با موضع قاطع رهبر معظم انقلاب و دیده‌بان امین نظام جمهوری اسلامی که سخنانش برگرفته از آیات و روایات و حکمت است- در برابر استکبار جهانی و شیطان بزرگ، دیگر جایی برای عرض‌اندام تفکرات باطل نمی‌ماند که از ملت بخواهند از شعار مبتنی بر مبانی اعتقاد دینی خود یعنی شعار «مرگ بر آمریکا» دست بردارند.
شکیبا
* مفتخریم عزتمندانه زیر سایه رهبری امام خامنه‌ای زندگی می‌کنیم. به آمریکای جنایتکار عرض می‌کنم آرزوی استحاله و تغییر نظام را به گور خواهید برد. فریاد مرگ بر آمریکا به عنوان شعار مقدس از اقصی نقاط کشور و بلکه دنیا به گوش می‌رسد.
دولابی
* دولتمردان آمریکای جنایتکار و برخی مرعوبین داخلی با ماسک اخلاق مداری از ملت شجاع و مظلوم ایران اسلامی می‌خواهند شعار مبنایی مرگ بر آمریکا را فراموش کنند. ملت ایران و آزادگان جهان اگر تمام جنایت آمریکا را در جنگ‌ها، کودتاها، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، قتل و غارت کشورهای اسلامی و... را نادیده بگیرند این خوی استکباری همچنان جاری در رگ‌های آمریکا را هرگز فراموش نمی‌کنند که مثلاً بحث استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای باید از او به عنوان تنها جنایتکار هسته‌ای اجازه بگیرند. هرکس که در او ذره‌ای غیرت باشد از عمق وجودش شعار مرگ بر آمریکا برخواهد خاست.
گل محمد نورانی- مهدیشهر
* در این توافق‌نامه گرچه دو طرف و تیم مذاکره کننده کشورمان خیلی زحمت کشیدند ولی این توافق یک برنامه از پیش تعیین شده دشمنان بود که ما در میانه یا آخر راه به این نقشه ملحق شدیم بدون آنکه خیلی از پشت پرده خبر داشته باشیم که نفوذ در سیاست‌های کلان کشور به سمت دلخواه دشمنان است.
رضا هدایت‌پناه
* از دولت می‌خواهیم به مردم اعتماد کرده و با تقدیم لایحه از سوی دولت به مجلس برای بررسی برجام، موافقت و از اتهام قانون‌گریزی دور بماند. از مجلس و خصوصاً شخص آقای دکتر لاریجانی رئیس مجلس هم انتظار داریم در این مورد مدرس گونه عمل کنند.
9571---0919 و 4166---0911
* این چه برجامی است که مجلس نباید آن را مورد بررسی قرار دهد چرا که کشورهای طرف مذاکره هیچ کدام چنین کاری نمی‌کنند و فقط شیطان بزرگ می‌تواند در کنگره روی آن کار کند. مگر اعضای تیم مذاکره کننده چه تعهدی به 5+1 سپرده‌اند که این مفاد غیرالزام‌آور نمی‌تواند اصلاح شود و آیا مگر این تیم اختیار و اجازه داشته‌اند که چنین تعهدی بدهد. ضمن آنکه مجلس به هنگام مذاکرات مصوبه‌ای را گذراند که هرگونه مفاد و تفاهم باید به تصویب مجلس برسد. به این ترتیب هرگونه توافق و تفاهم بدون نظر مجلس فاقد وجاهت قانونی است. با تغییر واژه‌ها و بازی با الفاظ نمی‌توان مجلس را دور زد.
محمودی
* نبودن متن فارسی توافق برجام با امضای طرفین که از ضروریات حقوق ایران است مایه تأسف و نگرانی است. زیرا این امر که خلاف موازین و حقوق بین‌الملل انجام پذیرفته است می‌تواند راه را برای تفسیر کلمات و عبارات طرف غربی که اصل دبه است هموار کند. به نظر می‌رسد هیئت مذاکره کننده ایرانی به علت تسلط به زبان انگلیسی برخلاف عرف رایج امضای متن فارسی را لازم تشخیص نداده‌اند.
8894---0912
* وقتی از دولت و دولتی‌ها سؤال می‌شود چرا در توافق هسته‌ای نزدیک به 100 مورد عقب‌نشینی داشته‌اید جواب می‌دهند داوطلبانه است. بنویسید عقب‌نشینی عقب‌نشینی است داوطلبانه و غیر داوطلبانه آن فرقی با هم ندارند.
2405---0917
* خوشحال هستیم که شورای محترم نگهبان به ویژه آیت‌الله جنتی تاکنون سد نفوذ مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی شده‌اند. چون فتنه‌گران درصدد برآمده‌اند که بدون پرداخت هزینه فتنه سال 88 با حالت طلبکاری به قدرت برسند.
6273---0912
* در این مقطع زمانی و حساس باید همه مواظب باشند مثل سال 88 که فتنه‌گران فتنه راه انداختند عده‌ای از خواص سکوت اختیار کردند و آن شد که نمی‌بایست می‌شد. یک مسلمان نباید دوبار از یک سوراخ گزیده بشود.
2190---0911
* هرگاه از سوء مدیریت دولت و عملکرد بد بعضی خواص بی‌بصیرت دلم می‌گیرد روزنامه کیهان را می‌خوانم و مقداری تسکین پیدا می‌کنم. خداوند به آقای شریعتمداری مدیر مسئول محترم روزنامه عمر با عزت بدهد.
2823---0917
* گفت‌وشنودهای کیهان را که می‌خوانیم روحیه پیدا می‌کنیم برای توفیق روزافزون آقای شریعتمداری نویسنده این ستون دعا می‌کنیم.
4041---0912
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که برای حکم مرتضوی به جشن و پایکوبی پرداخته‌اند به مخاطبان‌شان این را هم بگویند که این همان قوه قضائیه است که حکم حبس 10 سال مهدی هاشمی مجرم را صادر کرد.
8447---0910
* فرزند آقای هاشمی در مصاحبه خود به تبعیت از پدرش گفته است مدیریت کشور به ریل اصلی برگشته. عرض می‌کنیم این چه ریل اصلی است که گرانی و بیکاری بیش از گذشته شده و به منتقدین و معترضین فحش و ناسزا می‌گویند؟ پس گذشته شما هم این طور بوده؟
0471---0910
* وزارت ارشاد به بهانه‌های واهی به خبرنگار شبکه اهریمنی بی‌بی‌سی اجازه فعالیت برای ساخت فیلم هسته‌ای داده است. این نوعی تابو شکستن و باز کردن پای بیگانگان در کشور است. کارنامه بی‌بی‌سی یک کارنامه سراسر سیاهی است و حتی سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در دوران نهضت ملی شدن نفت، بی‌بی‌سی علیه ایران فعالیت می‌کرد، حالا چطور شده است که دوباره باز قرار است پای بی‌بی‌سی را به کشور باز کنیم و اجازه سم‌پاشی و پخش گزارش‌های یک طرفه و اجازه حمایت از فتنه‌گران را به این رسانه خبیث و اهریمنی بدهیم. انگلیس خبیث یک بازوی رسانه‌ای به نام بی‌بی‌سی دارد نباید اجازه فعالیت به این شبکه داده شود.
رضا مویدی
* هزینه فیزیوتراپی یک دست از 22 هزار تومان به 44 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. پس چه بود که شعار می‌دادند با توافق هسته‌ای همه مشکلات درمانی مردم حل می‌شود؟
3819---0913
* هزینه انتقال سند در دفاتر ثبت پنج برابر شده است. حالا شعار بدهند تورم را به 15 درصد رسانده‌اند!
0495---0912
* گفتن اینکه مانتو‌فروش‌ها حق فروش مانتوهای شیشه‌ای را ندارند فایده‌ای ندارد چرا که از قدیم گفته‌اند به عمل کار برآید به سخنرانی نیست. قبلا هم در مورد فروش مانتوهای بدن‌نما همین حرف‌ها را می‌زدند ولی بعد رها شد. چون بخش‌های دیگر همراهی نکردند.
1512---0912
* چرا برای پرداخت حقوق 3 ماه عقب افتاده بازنشستگان ذوب‌آهن مشکل دارند ولی هیچ‌گاه پرداخت حقوق تیم فوتبال ذوب‌‌آهن به تاخیر نمی‌افتد؟ همسرم بیمار است چگونه او را برای مداوا به مراکز درمانی ببرم که 3 ماه است حقوق نگرفته‌ام؟!
حسین‌زاده
* 11 ماه از تاریخ بازنشسته شدن بنده در آموزش و پرورش می‌گذرد هنوز پاداش پایان خدمتم را کامل پرداخت نکرده‌اند. چرا باید فرهنگیان را این‌گونه مورد بی‌احترامی قرار بدهند؟
1922---0930
* در مراجعه‌ای که به یکی از دستگاه‌های دولتی داشتم در هر اتاق یک کولر روشن بود. با این اسراف گسترده در مراکز دولتی چگونه می‌توان به اصلاح الگوی مصرف در بین مردم امیدوار شد.
3443---0930
* بعد از بازنشستگی قصد اقامت در روستای خود کیلومتر 18 جاده کرج - چالوس داشتم ووقتی مخروبه پدری خودم را برای بازسازی آماده می‌کردم دهیاری مانع شد و اظهار داشت بافت روستا خراب می‌شود! در صورتی که در این روستا به جز ویلاهای آنچنانی مربوط به افراد مرفه بی‌درد بافتی نمانده است که من باعث خرابی آن شوم.
رهگذر