kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

روزنامه‌های زنجیره‌ای و مصیبت وارده!(خبر ویژه)

در حالی که اغلب روزنامه‌های دیروز تیترهای اول خود را به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «راه نفوذ آمریکا را می‌بندیم» - اختصاص داده بودند 2 روزنامه زنجیره‌ای تیترهای اصلی خود را به مصیبت کشیدن دولت اختصاص دادند!

روزنامه‌های آرمان، اعتماد و شهروند به بهانه سخنان وزیر اقتصاد مبنی بر سختی تامین بودجه پرداخت یارانه، تیترهای اول خود را به این عناوین اختصاص دادند؛ «دیشب دولت مصیبت کشید»، «روز مصیبت عظما برای دولت» و «مصیبت شب یارانه».
این در حالی است که همین روزنامه‌ها بارها ظرف 2 سال گذشته به درستی نظر صاحب‌نظران، منتقدان اقتصادی صحه گذاشته‌اند مبنی بر اینکه دولت می‌تواند حداقل 10 میلیون ثروتمند بی‌نیاز را از فهرست یارانه حذف کند و با کسری بودجه یارانه مواجه نشود اما به دلایل سیاسی و انتخاباتی و... مصلحت 10 میلیون نفر ثروتمند را بر مصلحت 65 میلیون نفر دیگر و کل کشور ترجیح می‌دهد.
با این اوصاف معلوم است که عامل مصیبت کذایی، قصور و تقصیر بی‌تدبیری و بی‌همتی برخی مسئولان دولتی است ضمن اینکه نشریات زنجیره‌ای با بزرگ و کوچک کردن تیترهای اصلی خود در حقیقت اذعان کرده‌اند از این که راه نفوذ دشمنان خبیث ملت به کشور بسته شود، احساس مصیبت‌زدگی می‌کنند و بنابراین باید به آنها تسلیت گفت.