kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

خواندنی از ورزش ایران

*طبق توافق انجام شده میان فدراسیون تنیس روی میز ایران و کره‌شمالی قرار است شش بازیکن این کشور برای حضور در اردوها و تمرین با پینگ‌پنگ بازان تیم ملی ایران طی روزهای آینده به تهران بیایند.
* سجاد استکی ملی‌پوش هندبال ایران که برای مذاکره با تیم بی‌فاو اشتوتگارت به آلمان سفر کرده بود، با این تیم به توافق رسید و فصل آینده در لیگ هندبال آلمان به میدان می‌رود.به ‌این‌ ترتیب استکی نخستین بازیکن ایرانی خواهد بود که در دسته یک بوندسلیگای آلمان به میدان خواهد رفت.
* جعفر درویش‌زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از نشست با رئیس کمیته ملی المپیک گفت: منتظر مذاکرات نهایی کمیته ملی المپیک با فدراسیون جهانی ژیمناستیک هستیم تا ببینیم برای حضور در المپیک امکان دریافت وایلد کارت داریم یا خیر؟
* آسلی چاکر آلپتکین، دونده دوی 1500 متر ترکیه که در المپیک لندن 2012 مدال طلا را کسب کرده بود به دلیل مثبت شدن دوپینگش هشت سال محروم و مدال طلای المپیک از او گرفته شد.
* احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از موافقت فدراسیون جهانی با برگزاری جام ستارگان تنیس روی میز در ایران خبر داد. در نظر ر‌قا‌بت‌های جام ستارگان تنیس روی میز 20 پینگ‌پنگ باز مرد با رنکینگ زیر 50 جهان و 10 پینگ‌پنگ باز زن با رنکینگ زیر 30 جهان به ایران دعوت می‌شوند.این ر‌قا‌بت‌ها احتمالا در سال 2016 برگزار خواهد شد.